A szponzorok számára egy világraszóló sportesemény támogatása elsősorban nem eladásaik növeléséről szól. Az elköltött dollármilliók sokkal inkább kommunikációs célokat szolgálnak, amelyek csak közvetetten járulnak hozzá egy társaság jövedelmezőséghez. Kétség sem férhet azonban ahhoz, hogy a befektetett pénz megtérül, máskülönben a világcégek ilyen célokra nem fordítanának egyre nagyobb és nagyobb összegeket....

Forrás: Pénzcentrum
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.