Tarlós István azt a bűvészmutatványt akarja bemutatni, hogy egyszerre fideszes is meg nem is. Miközben a Fidesztől igyekszik elhatárolódni maradék népszerűségének a megőrzése miatt. Tehát azt próbálja elhitetni, hogy "én nem is vagyok annyira fideszes, nehogy azt higgyétek rólam, mert egyébként, amit csinálnak az tényleg katasztrófa"... – nyilatkozta többek között Kaltenbach.
Forrás:
civishir.hu
Feltöltő: Cívishír
Felhasználói tartalom,
A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
Azért meg kellene egy kicsit precízebben vizsgálni ezt a dolgot.
Budapesten négy féle villamos szerelvény üzemel:
1 Combinó
2 ICS (Ipari Csuklós a GANZ gyárak terméke)
Hannoveri
Tátra.
Az ICS, meg a Hannoveri nagyjából azonos súlycsoportba tartozik.
Kérdés, hogy a daru valamennyi jármű megemeléséhez alkalmas-e különös tekintettel a Combinóra?
A másik, hogy Debrecenben is van villamosközlekedés, ott a GANZ gyárak utolsó generációs járművei közlekednek - közmegelégedésre - meg néhány régebbi viszonylag könnyű kocsi.
Elképzelhető, hogy oda tökéletesen megfelel a daru, Budapestre meg esetleg másmilyen járművet kell rendszeresíteni.
Azért a Demszky féle stáb szakértelmét a Combinó problémák, meg az Alsthom kocsik körül kialakult helyzet legenyhébb esetben is meg érdemes kérdőjelezni.