Megkezdték a magyar csapatok kivonását Afganisztánból. Elsőként hét harckocsi kerül haza egy AN-124-es óriás szállítórepülővel. A 14 tonnás járművek szállítása semmi gondot nem jelent a Ruszlánnak, 400 tonnát is elbírna. Nézze és kommentelje az Index videóit a Facebookon is!
Gigarepülővel indulnak haza a magyar harckocsik
Kapcsolódó cikkek
Népszerű az Interneten
- A Novák Katalinról készült legfrissebb fotó elérhetetlenné vált, az intézmény nem hajlandó elárulni, hogy miér...
- Megengedtem, hogy a férjemnek legyen barátnője, ami ezután történt, mindent megváltoztatott
- Május 24-től kihirdették a tartósan vízhiányos időszakot Magyarországon - mit jelent ez pontosan?
- Bukja a foci Eb-t, megmutatta mellbimbóit a szurkolólány
Itthon
- 2024. June 1., 21:33
Szívszórító szavak az ismert jogászról: „addig tartja méltónak a saját élete élését, amíg még képes kommunikálni”.
Itthon
- 2024. June 1., 20:07
Már a román nyugdíjak is utolérhetik a magyart? – Egy friss elemzés erre elképesztő kérdésre keresi a választ
Itthon
- 2024. June 1., 19:17
Luxuspanel – ki gondolta volna, hogy ez lesz a menő egyszer Magyarországon, pedig nagyon is
1 hozzászólásarrow_drop_down_circle
Új hozzászólás
További ajánlatok
Itthon
- 2024. June 1., 08:20
A fél országot elárasztja a víz – Mutatjuk, hol csapnak le a viharok
Itthon
- 2024. June 1., 08:50
Lekapcsolták a szegedi droghálózatot – Brutális mennyiségű készpénzt is lefoglaltak
Szórakozás
- 2024. May 31., 19:31
Rendkívüli: műsorváltozás a TV2-n és az M5-ön; Tompos Kátyára emlékeznek
A páncélzatának a védőképessége messze alatta marad a normál hk.-k páncélzatának, kizárólag repeszek, és gyalogsági tűzfegyverek lövedékei ellen véd.
És - természetesen az ABV kategóriájú fegyverek utóhatásaitól.
A hírben viszont van egy elgondolkodtató tény.
A "Ruszlán" márkanevű óriás gép a maga kategóriájának az egyik legnagyobb terhelhetőségű eszköze, ugyanakkor Pápán állomásoznak évek óta a NATO kötelékében lévő Nehéz Légiszállító Ezred C17 gépei.
Ezek is igen komoly terhelhetőségű gépek.
Nem lett volna azokkal olcsóbb hazafurikázni a BTR80-asokat? Hiszen a NATO-n belüli feladatról megoldásáról van szó!
Miért kell ezt - egy különben igen jól működő - ukrán, vagy orosz magáncégre bízni és kifizetni egy csomó pénzt, amikor - elviekben a NATO önköltséges áron megoldhatta volna ezt a feladatot?
Különben a Ruszlán és testvérgépei nem ismeretlenek a repülés magyar rajongói előtt.
A még nagyobb AN 225 "Mrija" volt már az akkor még Ferihegy 1 repülőtéren. Egy 250-t-ás olajberendezést vitt valahová az Öbölbe Magyarországról.
Volt szerencsém látni a levegőben is!
Nagyon szép látvány repülésközben, talán csak a valamikori legendás Graf Zeppelin veszi fel vele a versenyt a méltóságteljes megjelenés és elegancia tekintetében a régi filmfelvételeket tanulmányozva!
Az a látványában a csodálatos, hogy az óriási méretei ellenére sem egy otromba gép benyomását kelti.