Várhatóan fél évre felfüggesztik a fermentációs részleg működését - erősítette meg az Észak-Magyarország érdeklődésére Kaszás Mihály, a társaság vezérigazgatója. A cégvezető hozzátette, a...

Forrás: Portfolio.hu
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

3 hozzászólásarrow_drop_down_circle

lbs
Működik a privatizáció...
Nem árt tudni, hogy a TEVA izraeli gyógyszermulti és nemrégiben bekebelezte az átkosban is világhírű debreceni Biogál gyógyszergyárat!

Azt sem árt tudni, hogy az átkosban Sajóbábonyban foszgént és más vegyi harcanyagokat, robbanóanyagokat gyártott - ezekre volt specializálva a vasútról és az országútról gyakorlatilag láthatatlan igen jól álcázott gyár.

1984 nyarán, a gyárban bekövetkezett óriási robbanás hívta fel rá a figyelmet időlegesen.
Mindössze másfél napig volt a hír, mert a robbanás következtében sok vegyipari munkás egyszerűen eltűnt, tehát nem lehetett eltussolni az eseményt.
A végén még kiderül, hogy azokat a robbanóanyagokat és egyéb harci vegyületeket itt állítják elő Magyarországon, amivel a védtelen palesztinokat irtják időről időre...
bundi
@lbs: isten hozott téged, és kisregényeid.
már annyira hiányoztál
lbs
Én nem regényt írtam le hanem a valóságot! Olvasd el a1984-es év nyár környéki híreit!
Ha meg elmész Sajóbábonyba, egy valamit látsz, egy két domb közé bevezető vasúti vágányt.

Úgy mellékesen egyszer egy környezetvédelmi bennlakásos tanfolyamon 1988 a szobatársam egy miskolci főpályamester volt, aki a főnöksége környezetvédelmi okmányait kezelte, az ügyeket intézte.
Sajóbábony és a környező állomások is hozzájuk tartoztak.
Azért elmondott egy-két dolgot, az ottani történésekről. A szavahihetőségéhez kétség nem férhetett.
A szállítások általában éjszaka történtek a gyárból és a gyárba vasúton.
Igen sok esetben volt az, hogy ún. védőkocsik voltak besorozva, mert a veszélyes rakományt szállítók fékberendezése biztonsági okból ki volt iktatva.
Ez különben alapszabály ilyen esetekben.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.