A Facebookon megosztott videó szerint az eset a 80-as trolin történt. A felvételen az látszik, hogy az ajtó menet közben többször is kinyílik, ami mondani sem kell, mennyire balesetveszélyes.

19 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Kala Majka
Nem szól Dávidka egy szót sem! Be van fogva a szája elég sok pénzzel, amit nem futószalag mellet kellet megkeresnie.
Ez itt nem minden hozzászólás, csak az utolsó néhány. Kattintson, ha mindet olvasná!
sbl
@bukfenc: Itt egy műszaki probléma megbeszéléséről van szó, te meg politikai kirohanásokat produkálsz.
Olyan vagy mint ama witz-beli Móritzka akinek mindenről "az" jut az eszébe...

Ami a megszólításomat illeti, azzal meg azt illesd, aki erre a magatokfajták által keservessé tett világra produkált.

Különben (li)Bajnai szimpatizáns vagy?
Remélem már gyakorlod annak a szerencsétlennek a rituális pislogását...
Amúgy (li)Bajnaira való "ugrás" nem kifejezetten tartozik az elképzeléseim sorába, én még hagyományos értékszemléletű vagyok és nem a "másság" iránt érdeklődöm, hanem a csinos karcsú és főleg okos hölgyek irányába orientálódom hagyományosan.
stone
...Újabb Blikk címlapsztori:

DÖBBENET! Majdnem meghalt...mert...menet közben...de csak huzatot kapott :-)

haggyadmá...
zabhegyező
@sbl: Nem ismerem ezt a tipust, de panel ide, panel oda, ha flip flop vezérelt akkor is csak akkor nyithat ha a jármű sebessége 3 km/ óra alatt van!
Hall szondás az érzékelése.
Amellett amennyire ezeket az eszközöket ismerem, egyszerű logikai, soros tirisztorokból álló eszköz.
Ez ugye csak addig vezet, amíg a GATE elektródon elindítjuk és meg nem szakad az (egyenáramú) áramkőr. Pár hasonlót láttam itt Szegeden (mellette lakom) amikor az SZKT Dózsa korában honosította és trolisította a Mercedes autóbuszait. Tehát nem teljesen ismeretlen előttem és az a szépsége amit Cat_buster leírt, a primitívségig egyszerűek, ezáltal kizárható az önálló élet!
Ugyanis a nyitó impulzus megérkeztéig a záró áramkör az érzékelőkön keresztül azonnal zár.
Persze sajnos ki szokás venni az érzékelőhöz vezető kábelt !
Szegeden kettő Trolin már bizonyosan ki van ez az utasvédő iktatva:(
Bocs a hosszú léért, de gyakorlatban is ismerem ezt a részét az elektronikának.
sbl
Teljesen jó az amit leírtál!

Én abban látom a nyitott ajtóval történő közlekedésen kívül a másik veszélyt, hogy nem avatkozott be a jármű vezérlőbe az az érzékelő, amely a rendellenesen megnyíló ajtót ellenőrizte.
Nem ismerem, hogy ilyenkor szakítja-e a menetszabályozás áramköreit, vagy csak egyszerűen jelez?
A menet közbeni beavatkozás is rizikós, mert az utcai forgalomban ez ütközésekhez vezethet.
A csak figyelemfelhívó jelzést pedig a jármű vezetője vagy nem veszi észre, vagy akár figyelmen kívül is hagyhatja.

Csak arra akartam rávilágítani az általam beírtakkal, hogy az az esemény amiről beszélünk milyen bonyolult helyzetet idézhet elő.
Cat Buster
@sbl: Tanár Úr szépen megírta helyettem :)
Igaz én csak ugatom a témát bár vezettem sokáig őket.

Annyit azért még megtanultam az újaknál, hogy csak séta tempóig fékezi be a járgányt, az után csak visít.
sbl
@Cat Buster: Voltam a nagy troli garázsban a Salgótarjáni úton.
Mondtak ott egy-két igencsak meglepő dolgot az ottani a javítástechnológiát felügyelő kollégák.

A helyzet az, hogy a tömegközlekedési járművek javítástechnológiáját záros időn belül meg kell igen erősen szigorítani!
Én villamos üzemű nagyvasúti járművek üzemeltetését és javításának a felügyeletével foglalkoztam évtizedeken át.

A '70-es évekhez viszonyítva - amikor megkezdtem a szolgálatomat - döbbenetes az a munkafegyelmi lazulás ami napjainkra kialakult!

Ha ezen - amint a fentiekben írtam - nem változtatnak sürgősen nagyon nagy bajok és tragikus végű események fognak bekövetkezni!

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.