Először nyolcvanezernek tűnt az árcédula felirata, mert az agyunk egy nullát lespórolt, annyira hihetetlennek tűnt, hogy egy átlagos CBA-ban a kasszánál karnyújtásnyira van egy csaknem milliós Hennessy konyak. Utánajártunk, miért és mekkora sikerrel próbálkozik a CBA elnökhelyettese két boltjában is a merésznek tűnő üzleti húzással. A kiskereskedelmi marketing aranyszabályának megfelelően a dörzsölt boltosok a kasszáknál igyekeznek minél több apróságot összezsúfolni, amit a fizetés előtti utolsó másodpercekben várakozva még megkívánhatunk. De kerülhet oda valami azért is, mert annyira jelentéktelen a termék, hogy elfeledkeztünk róla a vásárláskor, és ha meglátjuk, beugrik, hogy hoppá, nem vettünk borotvát.
Forrás:
Origo
RSS tartalom,
A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
4 hozzászólásarrow_drop_down_circle
Új hozzászólás