Nem ül be az Országgyűlésbe Bajnai Gordon, az Együtt-PM szövetség vezetője. A politikus ezt egy újságíróknak tartott háttérbeszélgetésen közölte szerdán.

A volt miniszterelnök – aki második volt a baloldali összefogás közös listáján – átveszi mandátumát, majd lemond róla egy másik Együtt-PM-es jelölt javára. Ez azért lényeges, mert ha nem venné át a mandátumát, a megüresedő képviselői hely a listán következő politikusé lenne, jelenlegi állás szerint a szocialista Szabóné Müller Timeáé.

Arról, hogy ki válthatja Bajnai Gordont, még nincs döntés. Utalt azonban arra, hogy várhatóan a Haza és Haladás Egyesületből érkezik a leendő képviselő.

A baloldali összefogás közös listáján a mandátumot nem szerző Együtt-PM-es jelöltek közül a 36. Szigetvári Viktor szerepelt a legelőbb helyen, ő azonban ugyancsak azt hangsúlyozta az MTI-nek, nem döntöttek még arról, hogy ki ül be a parlamentbe Bajnai Gordon helyett.

A volt kormányfő döntését azzal indokolta, hogy az ellenzéki politizálás fő színtere nem az Országgyűlés lesz, és ő sem képviselőként tud a legtöbbet segíteni pártjának.

54 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Zsuga
@SpamKontroll: Kérdés, hogy miféle embert nevezünk "tökösnek" a politikai életben? Viktor pl. annak számít? Talán itt nem szükséges sorolnom jellemére és tisztességére vonatkozó jelzőket, szakértelméről nem is beszélve, és tanácsadói megválogatásáról sem. Mégis ő kellett a választók többségének. Ily módon tekintve Bajnai, Mesterhází, sőt még Gyurcsány sem eléggé "tökös". Bajnai és Gyurcsány ráadásul nem a politikából gazdagodott és akar tovább gazdagodni. Bajnai a szakértelmét már egy éven át bizonyította, Gyurcsány pedig saját bevallása szerint is "elkúrt" dolgokat, de akaratgyengének nem mondanám, azok után hogy a feléje irányuló tengernyi áskálódás, mocskolódás ellenére még mindig ott van a politika élvonalában, nem hagyta magát kiütni. Viktor pl. az elbukott 8 éve alatt a Parlamentet sem sűrűn látogatta.
Ez itt az összes hozzászólás. Kattintson, ha csak a legfrissebbeket olvasná!
dömdödöm
Gordon ! De miért kell indokolni ? Azt kell mondani ha kérdezik . SKH
mint semmi közötök hozzá.Vagy egyáltalán nem kell mondani semmit Miért nem tanultok az OV tól ? Most elárultad hogy ezerrel kimegyünk az utcára . Az FCSM már fel is hívta a TEK-et és a készenléti rendőrséget :-(
bögöly
Mit ne mondjak?
Elegánsan tud veszíteni.
Kicsit malíciózusnak kell lennem:- ennyi milliárddal a hátam mögött én sem tusakodnék ott fölösen.

Ui:- Gordon! Add azt az egy mandátumot a Jobbiknak,hogy Fletóékat a lila guta ütögesse!DD
dömdödöm
@dömdödöm: aktivista molinókkal Maffia felírattal a lánchídon már lótúrót sem értek el :-(
kutyát sem érdekli ,látod :-( mást kell kitalálni
renibébi
Hirtelen be - visszarobbant tavaly, most pedig jobb szép lassan eltűnni...
Már csak ketten vannak... Ha akartok még Baloldali politikát, rakjatok rendet..
Egy Jobbik szimpatizáns.
Nil
A parlamentben nem lesz politizálás - ez biztos.
OV megmondja- a többi megszavazza és kész!
Az ellenzéknek szavazáskor ki kell vonulni - hogy még a jelenlétüket se lehessen majd felróni nekik
SpamKontroll
Ez a küszködés, amit előadnak... Azt se tudja már hova tegye magát kínjában... Az egész banda, ahogy van tiszta akaratgyenge figura...

Kilépnek, belépnek, mással foglalkoznak, aztán visszatérnek...
Ez a Bajnai is mi a tökömet keresett itt az elmúlt másfél évben a politikában... ?

Már egyszer megmondta, hogy nem akar többé politizálni... Láthatóan nem is érzi jól magát politikusként...

Menjen, nemzzen sok kis gyereket, élvezze a milliárdjait meg az új csaját.
renibébi
@SpamKontroll: Óóóó 7 sorban leírtál mindet...
Ha megengeded Másolom a Facebookra. Persze név és minden nélkül...
SpamKontroll
@renibébi: Aranyos vagy...
Az ellenzékben (pártállástól függetlenül) kéne már egy tökös valaki, akinek vannak értelmes elképzelései és VÉGRE!!! végig is csinálja azt, amit akar... Aki nem hagyja magát kiütni...
Nem vasárnapi politikusokra lenne szükség, hanem olyanokra, akik reggeltől estig ezzel foglalkoznak...
nehogymá
nem is lenne értelme. az a sok tahó csak gágogna,pedig az ugatáshoz szoktak. azt pedig tutira adná a királyi tv.
dömdödöm
A lejt a pálya című atrakciót sem kellett volna meg sem említeni soha sehol .
A választók úgy gondolták ,Igen ? Lejt a pálya ? Csalnak ? Akkor nem megyek el szavazni
mert úgy is a fidesz győz ,minek fárasszam magam . :-( :-(:-(
renibébi
@SpamKontroll: Én továbbadtam 524-en ezt látták és ez megy csak megy tovább
Köszönjük...
human
@dömdödöm: Ebben lehet valami. De akkor arról sem lett volna szabad beszélni, hogy félnek az emberek szavazni. Pedig a környékünkön valóban ráijesztettek a közmunkásokra, önkormányzati és annak cégeinek alkalmazottaira.
dömdödöm
@human: hát a multkori cba-s management felhívását olvasva el tudom képzelni hogy a közmunkás story igaz .
444.hu/2013/11/12/tenyleg-igazi-a-cba-s-korlevel-amiben-a-bekemenetre-toboroztak-a-ceg-tulajdonosai/
Zsuga
@SpamKontroll: Kérdés, hogy miféle embert nevezünk "tökösnek" a politikai életben? Viktor pl. annak számít? Talán itt nem szükséges sorolnom jellemére és tisztességére vonatkozó jelzőket, szakértelméről nem is beszélve, és tanácsadói megválogatásáról sem. Mégis ő kellett a választók többségének. Ily módon tekintve Bajnai, Mesterhází, sőt még Gyurcsány sem eléggé "tökös". Bajnai és Gyurcsány ráadásul nem a politikából gazdagodott és akar tovább gazdagodni. Bajnai a szakértelmét már egy éven át bizonyította, Gyurcsány pedig saját bevallása szerint is "elkúrt" dolgokat, de akaratgyengének nem mondanám, azok után hogy a feléje irányuló tengernyi áskálódás, mocskolódás ellenére még mindig ott van a politika élvonalában, nem hagyta magát kiütni. Viktor pl. az elbukott 8 éve alatt a Parlamentet sem sűrűn látogatta.
SpamKontroll
@Zsuga: Gyurcsánynak elvonási tünetei vannak... Másról nem szól az egész neki, mint hogy szereti hallgatni a hangját a kántáló nyugdíjasok klubjaiban... Ő már régen nem tényező...

Hát igen... igazi jó politikusnak lenni nem (csak) becsület, jó szakemberség, csapatvezérség...
Ezek a tulajdonságok is kellene(éne)k, de kell még valami plusz a személyiségében, amitől egy részt követik másrészt ott tud maradni annyi minden napos sárdobáláson át.
Akárki is vezet akármilyen szervezetet biztos vagyok benne, hogy sok döntési helyzet van, ami nyomasztó stb stb... Ehhez a munkához olyan elhivatottság kell, ami túllendíti a politikust...
Zsuga
@SpamKontroll: Akkor erre viszont nagyon jó Viktor. Örüljünk a választás sikerének és várjuk bizakodva a következő 4 évet.
JAJMÁR
Ti itt azt hiszitek, van értelme a Parlamentben ülni? Minek? Történik ott valami?
Azon kívül, hogy el lehet csúszni annyi a lógó nyelv?
Persze, hogy igaza van a Bajnainak, nem ott történek majd a fontos dolgok :)
postamester
@Csizmás Kond: sung ??? Talán schwung !( lendület )
Igy legalább van értelme :)))))
sakál
Csak gratulálni tudok Bajnainak, ne politizáljon gombnyomogatós közegben.
F_Viktor
@dömdödöm: Írod:
"aktivista molinókkal Maffia felírattal a lánchídon már lótúrót sem értek el :-(
kutyát sem érdekli ,látod :-( mást kell kitalálni"

Nem mondanám, hogy Budapesten nem volt eredménye amit eddig tettek az utcán.
Ezeket kell vidéken is megtenniük, s akkor elolvassák a Zemberek, értesülnek pl. a paksi mutyiról, mert a közmédiákból soha nem tudják meg az igazságot.

Akik eddig Bajnaival kapcsolatban hatalomvágyról beszéltek, elvárnám, hogy hamut szórjanak a fejükre!
soljanka
2012-ben örültem, hogy visszatért
2013-ban haragudtam rá, hogy visszalépett egy nímand Mesterházy javára
2014-ben bosszant, hogy visszalépett egy hisztis Mesterházy javára
2015-től meg lexarom, hogy ki mit csinál ebben a kuplerájban, mert mostantól keresem a lehetőségeket, hogy önző módon számomra a legjobb lehetőséget megtaláljam külföldön.
Csizmás Kond
@postamester: Az értrlmét úgyis megtaláltad ...mint egy jó postamester...csak kibővítetted egy kis eredeti helyesíráai magyarázattal...
m.macskosz
@Nil: tegnap, 18:45 Akkor majd köteleskövér hoz egy új házrendeletet, nem kapnak a kivonulás napjára fizetést, sőt megkínálja őket a maximális pénzbüntetéssel, sőt ki is tiltatja őket a Parlamentből. Az új 2/3 még pofátlanabb lesz, sajnos, ezt borítékolom.
m.macskosz
@renibébi: tegnap, 19:42 Miért nem hímzed ki inkább a konyhádba falvédőként?
darwin
@soljanka: Ugyanez a véleményem,csak én már nem megyek külföldre,legfeljebb csak az unokákat látogatni - ha lesznek.
Tekla
Azt hittem börtönbe kerül. Mert most már tudja , hogy a cége nem fizetett és még mindig elviselné , hogy helyette az állam az adófizetőkéből álljon helyt helyette .Ő meg nem tudja miből gazdagodott meg?
Tekla
@human: Ezt hogy a fenébe csinálják? Mert a fülkében egyedül van , kint meg azt mond amit akar, nem?
Mért kell meg ijedni tőlük , hát ezzel esünk el a szebb jövőtől!
Sziszifusz
@Tekla:
"Nem tudja miből gazdagodott meg" Megmondom neked, nem a politikából ! Vannak mások az oldaladon akik politikusként, vagy barátként lettek milliárdosok, velük mégsem foglalkozol. Egyébként sugárzik belőled a gyűlölet.
human
@Tekla: Az egyszerű ember nem tudja ennyire átlátni a dolgokat. Fél annyira, hogy azt is elhiszi, hogy kitudódhat kire is szavazott. Nem mer kockáztatni. Ha nem x-re szavazol, holnap be se gyere. Ez elég rémisztő akkor, ha nincsenek millióid amivel kihúznád valahogy a következő munkahelyig.
A láncszavazás pedig kontrollált módja a szavazásnak. Ott valóban ellenőrizhető a leadott szavazat.
m.macskosz
@Tekla: Csányi Sándor (OTP vezér, szotyihaver) elmagyarázta, miért ment tönkre a Wallis,
csak aki libásozni akar, annak kár minden szó!
tivoli
Azon csodálkozom, hogy Bajnai egyáltalán beszállt a pártoskodásba.
Valahogy ő sosem akart politikus lenni, ő inkább a biznisz embere. Kíváncsi lennék, honnan jött az a nyomás, amiért képes volt felvállalni azt a szerepet amely sem alkatához sem jelleméhez nem illik. S amelyben egy pillanatig sem volt hiteles.
Végre fellélegezhet.
SpamKontroll
@tivoli: Szerintem ő kapott valami összegeket vagy ajánlatokat Sorostól, hogy szálljon be megint és majd ha pozicióhoz jut, akkor azáltal megint mehet a biznic...

Valami kis valuta/deviza árfolyam manipuláció vagy egyéb más "üzleti" lehetőség...

Volt is erről szó, hogy valami amerikai csoport pénzelné Bajnait...
prielle
@SpamKontroll: Persze, lehet úgy is küszködni, ahogy Orbánék tették ellenzékben! Ők nem kiléptek, beléptek, hanem gyújtogattak, dobálóztak utcakővel, saját piszkukban tanyáztak az Országház terén...! Igaz, az agresszivitásuknak meglett az eredménye, rájuk szavaztak az olyanok, akik kedvelik ezt a fajta mentalitást, illetve fel sem fogják, hogy 4 évig csak kibabráltak velük, de jót nem kaptak! Ami pozitívnak tűnt, az is hazugság volt!
prielle
@SpamKontroll: Kapott pénzt Sorostól??? Nem tudom, ahogy maga sem tudja! Bajnaiék legalább nem a KÖZPÉNZBŐL intézték a kampányukat!
Békemenet mennyibe kerül? A külhoni magyarok megsegítése, a levelezés a néppel, a "közmédia" fenntartása, egyoldalúsítása mennyibe kerül?
Manipulációval vádolja őket? Akkor mondja meg, Orbánék mit csinálnak! Mondanám, gondolkodjon el, de tudom, hogy képtelenséget kérek magától!
tivoli
@SpamKontroll: Valami ilyesmire gondoltam. Ő ugye viszonylag népszerű volt me.-ként. Nos, az a lovat akarták vele újra megnyergeltetni. Ám nem nagyon látszott rajta az eltökéltség :-)
SpamKontroll
@prielle: Egy dolgot szögezzünk már le (habár lehet, hogy ebben az országban csak nekem ez a véleményem): Orbán Viktor 25 éve nyomja a dolgát. Akár szimpatikus a politikája, módszere, akár nem, egy dolgot biztosan el lehet róla mondani:

minden nap ezzel van elfoglalva egyetemista kora óta...
Világosan elmondta az 5-ei tévés nyilatkozatában: egy csomó munkát bele rakott...
Elindultak, mint egy alúlról szerveződő diák szervezet, aztán párt, aztán bejutottak a parlamentbe, évekig ellenzékben voltak, aztán kormányra kerültek, akkor megint ellenzékben, aztán most megint kormányon...

Azt nem mondhatja a Világon senki, hogy kispórolta a munkát vagy abba hagyta volna rövidebb időkre... Nyilván, hogy voltak melléfogások, nem szimpatikus dolgok és még sorolhatnám...

DE! O.V.-ika VÉGIG ennek az egy pártnak volt a vezető személyisége. Nem kiállt, beállt, elment pénzt keresni, aztán visszajött, meg köpönyeget váltott..
Habár mielőtt virtuálisan leköpnél, valóban a legelejiben (amikor még nyikhaj kis pöcs volt) az egyetemen állítólag voltak még szoc szálak és állítólag a szocik egyetértésével kezdte a külön útját...
Dehát kit érdekel már, hogy egy 22 éves egyetemista elszívott-e egy füves cigit? Vagy volt a véleményében olyasmi, amit ma már nem úgy gondol...

Én csak annyit akarok ebből kihozni, hogy azé biztosan nem olyan könnyű a mai magyar politikában helyt állni. Biztosan vannak súlyos döntések és minden napi sárdobálás...
Láthatjátok, hogy sokan feladják, újragondolják...
tivoli
@prielle: 12:06
prielle kedves.
Maga csak azt látja, amit az arcába tolnak s ezért
"Mondanám, gondolkodjon el, de tudom, hogy képtelenséget kérek magától!"
Dr. Felipe
Nem is kell mert a fideSS csak díszletnek tekinti az ellenzéket. Arra a feladatra tökéletesen elegendő schiffer elvtárs LMP je. Majd lőrésszemű csapajev elvtárs orrba szájba bűntetgeti őket a látszat kedvéért.

Bajnai jól ismerte fel hogy a parlamentben semmit nem tud elérni az ellenzék csak a parlamenten kívül. Itt most négy éven keresztül kőkemény aknamunkára van szükség a fideSSel szemben ahogy ők csinálták 8 évig.
A fideSSre naponta rá kell bizonyítani hogy lop csal hazudik és ezt csak a parlamenten kívül lehet. Ki kell menni az emberek közé és naponta elmondani nekik hogy a fideSS kurmány gátlástalan bűnözők gyülekezete és ne hallgassanak a közmédia arcátlan hazug propagandájára. Ez most a legfontosabb feladat, minden embert megszólítani a fideSS meg amúgy is amortizálódik tovább magától is.
prielle
@SpamKontroll: Nem a felvetett témára válaszolt!
Életútját ismerem, nem hiszem, hogy Orbán attól több és jobb, megfelelőbb, hogy nem vett részt a "munka világában"!
Igen, végig ennek a pártnak a vezetője, ahhoz az a személyiség kell, ami neki van, autokrata, zsarnok, agresszív, megalománia, arrogáns, nagy munkabírás...ezek között nem sok jó tulajdonság van!
Ami nem értek sok hozzászólónál, így magánál sem, győzött a Fidesz, miért kell még mindig ekézni a baloldalt? Miért kell mocskolni pl. Bajnait? Soha nem lesz ennek vége? Soha nem lesz nyugalom? Ebben a hangulatban nőnek fel gyerekeink, unokáink?!
Manhattan
Bajnai lehet hogy jó szakember de nem kampányember. Ha ő lett volna a m.elnök jelölt, akkor sem történt volna másként. -Ezt akarták az emberek, mert ha nem akkor a kisebbik rosszra szavaztak volna és ez a Kormányváltás. De nem. Nekik a éhenhalásra és a szociális temetésre van szükségük.
human
@SpamKontroll: És azt se felejtsük el, hogy nem mi vagyunk Orbán Viktorért, hanem ő van elvileg miértünk.
SpamKontroll
@prielle: Egyelőre a baloldal is benne van a kormányban... "Még mindig ekézni a baloldalt" Még egy hét sem telt el... Majd ha 15 év múlva is erről beszélek, akkor jogos lesz a kérdése... Egyelőre az emberek még csak számot vetnek az eseményekkel.

OV-i személyiségében meg vannak az Ön által felsorolt jellemzők..
Sajnos ma MO-n egy egyszemélyes vállalkozáshoz is meg kell ezeknek lennie. Itthon nagyon kemény viszonyok vannak..
SpamKontroll
@prielle: Igen??? És amikor Soros manipulálgat és próbálja bedönteni a Forintot?

Azé nehogy már amerikai érdekek szerint meneteljen ez az ország!!!

Mert egy külhoni magyar magának nem magyar? Tudja, hogy azok az emberek min mennek keresztül nap, mint nap?
Voltak ám Gyurcsányék is kormányon és volt lehetőségük megváltoztatni azt a törvényt!!

Gondolkozzon el maga! Kivénhedt komcsi csataló!!!
szaboria1
@dömdödöm: Nem csak az újságban hanem a CBA bolt felett fényújságban is a Fideszre buzdított .
prielle
@SpamKontroll: De begorombult!
Nem írtam olyat, hogy a külhoni magyar nem magyar! Mindenki magyar, aki annak vallja magát, de a mi életünkbe az szóljon bele a szavazatával, aki a következményeknek "élvezi" az előnyét és hátrányát! A megvett szavazatok árának bőven lett volna helye itthon is!
Gyurcsányék nem hozták meg ezt a szavazási törvényt, mert ennél azért visszafogottabbak voltak!
Ó, micsoda vitatkozási érv: kivénhedt, KOMCSI csataló! Ehhez nem tudok hozzászólni!
SpamKontroll
@prielle: Csak ne írjon olyanokat, hogy hiába kéri, hogy én gondolkodjak!!! Azért, mert nem értek egyet - még elvi síkon sem - bámilyen baloldali befolyással vagy kormányzással, az nem azt jelenti, hogy hülye vagyok, vagy nem tudok gondolkodni!!!

Nem értek egyet sok Fidesz cuccal sem, de aztán a szoci vonal már elméleti síkon sem működik...
Akkor már bármilyen más párt támogatását jobban meg tudom érteni...
soljanka
@SpamKontroll: Igazad van!
Ovi tényleg 25 éve nyomja.És az ábra szerint sikeresen.Néha megbukott, de most ott van a spitzen már évek óta.
Személyes karrierjét tekintve tehát sikeres.
Közben néha hitet, néha politikai szemléletet váltott, de személyes karrierje felfelé ívelt.
Anyagilag szépen gyarapodott.
Politikusként egyre meghatározóbb lett - illetve meghatározóvá vált.

Közben megosztott egy országot.
Talpnyalókkal vette közre magát.
Kiépített egy diktatórikusan vezetett, megfélemlített pártot.
Létrehozott egy média-klientúrát.
A hülye hobbijának rendelte alá a költségvetést.
A seggnyalóinak kiszolgáltatta az országot.
Tehetségtelen pártkatonákat helyezett- helyez- pozícióba.

Tehát valóban tehetséges, viszont nem államférfi.
Tekla
@m.macskosz: Jó kifogás sose rossz . Magyarázzon a 2 megyényi embernek , akit földönfutóvá tettek ,jogilag bizonyára tiszta módszerekkel!
m.macskosz
@Tekla: Kétlem, hogy Csányi Sándornak érdeke lenne Bajnai Gordon tisztességét megvédeni, a magyarázatával mégis megtette, nyilván nem ez volt a célja...
Ha lesz egy kis időm keresek neked linket.
Tekla
@human: Akkor most azért kerültünk ebbe a borzalomba , mert van 2 millió tudatlan , gyáva ,buta, beszari , semmire kellő?
Igaza lesz Lázárnak, annyit is érnek, csak nekünk kell szívni helyettük. Minden Bajnai imádótól kérdem: tisztességes ember nincs ebben az országban , aki akkora hatalmas tudással bír mint ez a féreg? Bocsánat férgecske.
SpamKontroll
@soljanka: Jelenleg ő a miniszterelnök azokkal a képességeivel és jellemvonásaival, ami van neki... Ez van... Lehetett szavazni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.