Egyre többen keresik fel a rezsipontokat: január óta már több mint 4500-an fordultak a kirendeltségekhez, ahol az ügyfelek általában a rezsicsökkentéssel kapcsolatban fogalmaznak meg panaszokat – mondta Németh Szilárd, a Fidesz országgyűlési képviselője, a rezsipontok működéséről beszámoló sajtótájékoztatóján.
A Propeller kiszámolta: a fentiek alapján a január 13. óta működő rezsipontokat napi átlagban 1,24 látogató keresi fel. Ez a mutató márciusban még 0,94 volt, ami alapján valóban látható egyfajta fékezhetetlen kitörés.
A kormánypárt rezsicsökkentésért felelős politikusa a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság épületében nyilatkozott, ahol a közelmúltban nyílt meg a második fővárosi rezsipont.
Németh Szilárd közölte: ha a parlament elfogadja a júniusban benyújtott törvénymódosítását, akkor kiterjesztik a rezsipontok feladat- és hatáskörét, így azokban minden olyan közszolgáltatás ügyében tudnak majd segíteni, amelyeket érintett a rezsicsökkentés.
jól megmagyarázták, jól számolt a szolgáltató.
"ha a parlament elfogadja a júniusban benyújtott törvénymódosítását, akkor kiterjesztik a rezsipontok feladat- és hatáskörét, így azokban minden olyan közszolgáltatás ügyében tudnak majd segíteni, amelyeket érintett a rezsicsökkentés"
Ebből következik, ez most nem így van. :)
Akkor miért rezsipont? Nem sokkal egyszerűbb az illetékes szolgáltató ügyfélszolgálatához fordulni? Mert azt működtetni minden szolgáltatónak törvényben előírt kötelessége.
www.energiafocus.hu/interju/teszteltuk-rezsipontot-de-csalodnunk-kellett/