Rengeteg pénzt hagyunk a hazai drogériák piacát uraló három nagy, német hátterű lánc kasszáinál, de az összesített eredmény így is nagyot esett. Számottevő forgalomnövekedést tudott felmutatni a három legnagyobb, Magyarországon működő drogérialáncból kettő, a Rossmann és a Müller, miközben a Drogerie Markttól csupán erős stagnálásra – reálértéken csökkenésre – futotta. Igaz, a piaci szereplők teljesítményét nemigen lehet közvetlenül összehasonlítani a beszámolóik alapján. Csak a Rossmann üzleti éve egyezik meg ugyanis a naptári évvel, a Drogerie Marktnál szeptember 30., a Müllernél pedig június 30. a fordulónap.
Forrás:
Napi Gazdaság
RSS tartalom,
A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
A Müllerben jobb minőségű termékek vannak. Igaz, hogy mindegyikben szint minden kínai gyártás, de vannak gagyi és vannak minőségi kínai termékek is.
Mert a drogéria a világon mindenütt drogéria.
elismondom.files.wordpress.com/2010/12/tc3b6rt-drogc3a9ria-r0000532.jpg
De vannak mindenféle kozmetikai és vegyipari saját termékei a BALEA néven futó termékek, amik jelentősen olcsóbbak itt , mint a más néven futó védjegyes termékek. MInt példul a Nívea, Old Spice, nyílván üzleti marketing, hogy a saját termékét adja el elsősorban.