Megszavazta az Országgyűlés azt akormánypárti törvényjavaslatot, ami arra szólítja fel a kormányt, hogy forduljon az Európai Bírósághoz a kötelező kvótát miatt – tudósít a hvg.hu

A javaslatot 154 igen, 41 nem és 1 tartózkodás mellett fogadták el. A fideszesek és a Jobbik mellett támogatta a javaslatot a független Kónya Péter, elutasította az MSZP, az LMP, A DK, MLP, PM képviselői. Kész Zoltán tartózkodott.

Hétfő este a fideszesek egyébként Orbán Viktor napirend előtti felszólalásában elmondottakkal módosították a javasolt szövegét. Olyan retorikai fordulatokat tettek bele, mint a bevándorlás veszélyezteti kultúránkat, a kvóta szétteríti a terrorizmust. Beleírták a kerítésépítést is.

123 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Yoda69
Szerintem ez nem akaras kerdese. A kvota szukseges rossz, amit minden EU tagallamnak el kell viselnie. Az a par ezer menekult akik rank jutnanak a kvota alapjan igazan nem okozhatnanak problemat. Csak hat orbannak kell a feszultseg, es ezzel is tudja tomni a birkak agyat.
Ez itt az összes hozzászólás. Kattintson, ha csak a legfrissebbeket olvasná!
Yoda69
Szerintem ez nem akaras kerdese. A kvota szukseges rossz, amit minden EU tagallamnak el kell viselnie. Az a par ezer menekult akik rank jutnanak a kvota alapjan igazan nem okozhatnanak problemat. Csak hat orbannak kell a feszultseg, es ezzel is tudja tomni a birkak agyat.
Freewolf
Azok az idióták, akik ide csábították a vadakat, lássák is el őket, ne a mi nyakunkra küldjék!
nyanya001
@Yoda69: Majd visszatoloncolnak több tízezret !
nemkati
"Olyan területekről engedünk be, sőt szállítunk be ellenőrizetlenül százezreket, amelyekkel az Európai Unió hadban áll." - mondta tegnap 0rbán a Parlamentben.
Talán nem kellett volna.
Freewolf
Lassan mindenki rájön, hogy nem Orbán a hülye!
Sziszifusz
@Freewolf: 13:34
Orbán Viktor valóban nem hülye. Ez még megbocsájtható lenne, mivel a hülye nem tehet cselekedeteiről.
Ő tudatosan, nagyon rafináltan, saját és a kiválasztottjai hasznára, teszi meg azokat az intézkedéseket melyek Magyarország elsorvadásához vezetnek. Ez pedig megbocsájthatatlan bűn.
Freewolf
@Sziszifusz: Nekem nem megbocsáthatatlan, ha a vadakból egyet sem fogad be! Akkor sorvadnánk el, ha ezt a bandát befogadnánk!
Sziszifusz
@Freewolf: 13:46
Nem a "vadak" befogadásáról írtam.
Szerintem is nagy gond Európának és Magyarországnak a menekült kérdés.
Azonban a belpolitikai gondok legalább annyira, ha nem jobban nyomasztóak.
Lehetne sorolni, nem teszem mert már sokan megtették, előtted is ismertek.
Freewolf
@Sziszifusz: Na azoknak a gondoknak a fele csak a liberális hazudozásból áll. Vannak bajok, de nyugaton is elismerték, hogy a gazdasági mutatóink javultak.
Sziszifusz
@Freewolf: 13:52
Gazdasági mutatók ?? Ne ne...
Várd ki a végét. Főleg ha az unió elzárja a pénzcsapokat.
Freewolf
@Sziszifusz: Ha elzárja, már lépünk is ki és kilépünk ebből a posványból!
Sziszifusz
@Freewolf: 13:52
" gondok fele csak a liberális hazudozásokból áll"
... és a másik fele ?
Sziszifusz
@Freewolf: 13:55
Merre lépünk ? Kelet felé ?
Magyarország az 1945 utáni időszakot leszámítva Szent István óta mindig is Európa felé igyekezett..
silber13
@Freewolf: 13:55-re :"Ha elzárja, már lépünk is ki és kilépünk ebből a posványból! "
Aha! Mégis mit gondolsz, mert akkor nem lesz lé amit lopkodni lehet. Röviden: Felkopik az állunk. Vagy majd mégy legelni az árok szélére?Ott aztán a füvet falva átkozódhatszl, iberálfasiztászhadsz kedvedre! Le fogsz satnyulni farkaska!:-)))
Yoda69
@Freewolf: orbanra sok mindent lehet mondani, de az biztos hogy nem hulye.
Inkabb igy jellemeznem: rafinalt, hazug, alszent,
Ha hulye lenne, mar nem lenne ME, viszont az emlitett jelzok reven, jol tudja egymas ellen uszitani a zembereket es atverni a valoban hulyeket.
eszegfu
@Freewolf: 14:13 Igazad van! Csupán azt nem tudom eldönteni, hogy kb. Mongóliában, vagy mondjuk Albániában érezzem magam! És tényleg "posvány"... igy simán menekültek nélkül... hiszen ha nem adott volna pénzt az EU csak pl. az utóbbira a felcsuti kisvasutra, akkor bizony nem lenne... De ez mind nem érdekes! Az a fontos, hogy GYŐZTÜNK a norvégok ellen fociban...meg, meg,meg hogy Csányi megköszönte O.V-nek... mert tudod nem a "nemzeti 11" volt a pályán, hanem az a sok stadion mérkőzött a norvégok ellen! De "kinyomtuk" a győzelmet, "na ugye"! Hát ez a fontos, semmi más...:((
krumpli
@eszegfu: Ezerszer inkább Oroszország, mint a kizsákmányoló Nyugat...
nyanya001
@silber13: Már telelopták magukat mit nekik ha kikerülünk az Unióból ?
Az unokáik unokája is jól fog élni a szajréból !
Freewolf
@Yoda69: Tényleg sok hülyét lehet a magyarok ellen uszítani!
eszegfu
@krumpli: Tudod kinek a pap, kinek a papné...
krumpli
@eszegfu: Költözz te is.. Eggyel kevesebb.. :) :P
eszegfu
@krumpli: 15:20 Bocs., de most jutott eszembe... akkor mi a jó náthának "tapsoltunk", amikor kimentek az oroszok, meg a demokrácia, meg a kapitalizmus, meg a nyugat, meg a rendszerváltás, meg magántulajdon legyen, és még sorolhatnám?!
Ezt ha meg tudod magyarázni nekem: megköszönöm!
eszegfu
@krumpli: Tisztelettel kérdem: Neked jobb, hogy személyemben sértegetsz?! Azt gondolod: fontos ezt tenned, különben nem értem? Át is nézhetsz rajtam, nem vagyok "kötelező gyakorlat"...
krumpli
@eszegfu: Happci hölgyem !!! Éppen katona voltam akkoriban... És jött a Jugó háború... Elbírtunk volna néhány Orosz fegyveres egységet mellénk, a határra...
Különben meg azóta jobban élsz ?! Az EU alatt jobban élsz ???
krumpli
@eszegfu: Max nem kell a zoknidba dugdosni az 50-dollár felettit...
silber13
@krumpli: Mi tart vissza? Máris indulhatsz!
krumpli
@silber13: Olvasd jól ! Nekem ez a hazám ! Eszegfű mehet amerre akar---
silber13
@krumpli: Vannak itt néhányan,akiknek a lételeme a kötekedés, mások sértegetése. Látom, te is közéjük tartozol!
krumpli
@silber13: Mivan engem zavarsz külföldre.. agyament... :-)
eszegfu
@krumpli: Egészségére Uram! Azt gondolom teljesen felesleges kettőnk társalgása... hiszen nincs egyetlen érved sem az oroszok mellett és a nyugat ellen. Sem a "Jugó háborut", sem a Te katonaságodat, sem az EU előtti és "alatti" életemet nem emlitettem... még csak a zoknimba dugdosott dollárról sem kérdeztelek. Gyanus nekem, hogy miért pont hozzám intézted a hsz-det és a szerintem "semleges válaszomra" miért pont ezeket válaszoltad...szerintem Te vagy "NENA"... csak most kicsit visszafogtad Magad. Isten Veled Te Hazafi! Sok szerencsét itt és máshol is az életben!
krumpli
@eszegfu: Legyen boldog, a további életed... Őszintén ! Szia.
krumpli
Ez a hozzászólás törlésre került. Többszöri törlés a felhasználó kitiltását vonja maga után.
krumpli
Ez a hozzászólás törlésre került. Többszöri törlés a felhasználó kitiltását vonja maga után.
silber13
@krumpli: " Est adulescentis maiores natu vereri. "
silber13
@krumpli: -anyámat meg ne emlegesd, ő már az égiek között van apámmal együtt.
krumpli
@silber13: Édesapám nekem is, ettől még gondolkozhatnál Reálisan ?
Yoda69
@Freewolf: Latom kezd megjonni az eszed.
orban valoban jol tudja uszitani a hulyeket a magyarok ellen.
eszegfu
@nyanya001: 16:26 Hogy Te miket "bányászol" elő!? Döbbenetes...valami igazság csak lehet benne!
nyanya001
@eszegfu: Nyilvánvalóan az orosz gép tragédiája is közrejátszik.
verőce21
Egyértelműen közölni kell Brüsszellel, hogy hazánk nem multikulturális irányban képzeli el a jövőjét.
eszegfu
@nyanya001: Nem kétlem... de számomra akkor is meglehetősen "furcsa"... egyrészt a levágott szakálhalmaz, másrészt -- amit eddig nem tudtam -- hogy fizikális elvesztése mit is jelent... és nem utolsó sorban: miért nem kap ez nagyobb "hangot"... mármint nem olyan fa@a gyerekek, mint ahogy képzeljük?! Kommunikációs szempontból ez talán kissé nyugtathatná a kedélyeket...
nyanya001
@eszegfu: Azt is olvastam valahol, hogy Kína is beszáll az ISIS elpusztításába.
Csak az a baj, hogy szétszóródtak a világ 4 táján és nem tudni közülük ki a gonosz.
eszegfu
@verőce21: 19:05 Igazad van! Szijjártó rendelje be az EU valamilyen magas rangu képviselőjét és mondja el neki M.o. "elképzeléseit" a jövőnkről... közben a tüzoltók meg a katasztrófavédelem egységei tartsák a ponyvát, hogy abba essen bele, ne a földre! Ezt már bocs!, de nem gondolhatod komolyan?! Majd mi, talán a 28 ország legkisebbike egyedüli véleményként megmondjuk az EU-nak honnan is fuj a passzát szél?! Talán nem igy kellene... viccen kivül! Bizonyára csak én vagyok ilyen "elvetemült", hogy még elképzelni sem tudom ennek realitását. Ennek ellenére elfogadom: Te igy gondolod.
eszegfu
@nyanya001: 19:15 Tü a szénakazalban...:(
verőce21
@eszegfu: (19:23) Nem vagyunk egyedül! A V4-ekkel erős szövetséget alkotunk. Mellénk fognak állni a Balti-államok és a balkáni országok is.

De teljesen mindegy, hány százaléka potenciális terrorista, mert vannak közöttük.
Addig mindegyiket terroristaként kell kezelni, amíg nem tudod őket átvilágítani, nem hagyni, hogy hordaként vonuljanak át Európán, álnévvel, halottak adataival. Ez tisztességes szándékú menekült? Ezeket fogadjuk vissza?
verőce21
@eszegfu: A Németország-Hollandia futballmeccset robbantásos merénylet előkészülete miatt le kellett fújni. Úgy tudom Belgiumban is. Ilyen Európát akarsz?

Azt javasolom, amennyiben látod, hogy könnyeivel küszködik egy arab és/vagy kisgyereket emel a feje fölé, úgy a házadba is be kell fogadnod.
(Ha lefejezi a családtagokat, akkor mindössze annyi történt, hogy nehezére esik a beilleszkedés, tehát további segítségre van szüksége.) :)
peno
@eszegfu: Kedves szegfű azért mert más a véleményem kimondhatom,nem?
peno
@eszegfu: Úgy gondolom az Eu. nm arról szól,hogy mit diktálnak a ,,Nagyok" ugye.
Desischado
A kötelességek nem, de a pénz az kel! Szégyellem magam, amiért ilyen rablóbanda van hatalmon, és tűrjük!
eszegfu
@peno: 23:22 Teljesen természetes, hogy elmondhatod, ahogy itt mindenki! De ha már rákérdeztél... az "engedélyt megadom"! :)
eszegfu
@peno: Értem a gondolatodat, elfogadom... de akkor kérlek 1-2 mondatban válaszolj: mire való, vagy miért is akartunk tagok lenni?
kutyahűség
Ok. Remélem, cserébe az EU megszavazza, hogy jövőre Mo. egy lyukas fityinget sem kap tőlük. Oszt éljenek a saját lábukon.
Freewolf
@Yoda69: Csak Orbán a magyarokat képviseli, nem a hülyéket!
Yoda69
@Freewolf: Rossz valasz.
orban azokat kepviseli akik megvalasztottak, legyen az magyar, vagy hataron tuli.
Aki pedig egy ilyen alakot megvalasztatott az csak hulye lehet.
eszegfu
@verőce21: 21:19 é 21:24 Sajnálom, de én nem vagyok benne olyan biztos, hogy a V4 egy "erős" szövetségünk, vagy hogy támogatni fognak még a Baltikum és a Balkán országai is... ezek lehetőségek, amiben hinni akarok, vagy sem. Abban sem értek egyet, hogy "teljesen mindegy hány %-a potenciális terrorista", igy ezért minden menekültet annak kellene tekinteni. Nagyon sok a feltételezés, a "ha" ez ügyben is. Az pedig, hogy a kvótarendszert M.o. elfogadja, nem egyenlő azzal, hogy az itt élő családoknak be kellene fogadnia menekült családokat... nyilván ez Te is tudod. Azt meg tudomásul kellene venni, ha bármilyen intézkedéssel nem értünk egyet, de az EU többséggel megszavazta, akkor az M.o-ra is érvényes és ekkor nem beszélhetünk arról, hogy az EU "diktál". Pontosan ugy, ahogy M.o-n: a Fidesz többséggel kormányra került... én, aki nem rá szavaztam mégis elismerem, hogy ők az ország vezetői. Ez az én véleményem, a Tiéd más, de elfogadom.
eszegfu
@Freewolf: 7:54 Elragadott az indulatod! O.V. bizony a magyarokat képviseli, akik között vannak "hülyék" és "normálisak", kövérek, soványak, alacsonyak, magasak, stb.
Yoda69
@eszegfu: Egyetertek. Az hogy a fideSS alairast gyujt kvota ugyben arra jo megint hogy az agyatlan hivoket, mint veroce, freewolf vagy ez az uj alak krumpli, aki szerintem sandokan borebe bujt, mind az Unio ellen hergelje.
Meg kell erteniuk, ha az unio jovahagyja a kvotat, akkor mi akaratunk szart se er. El kell fogadnunk amit a tobbseg dont, vagy ki kell lepnunk az Uniobol.
Nos, en nem akarok az Uniobol kilepni, es ruszki vagy muszlim tagallam lenni. Mert fuggetlenek mi nem lehetunk.
Rejtö Jenö
@kutyahűség: szegyen ilyet irni! Mi vagy te vazeg? Koldus? Mas farkaval vered a csalant? Allj mar talpra Magyar!! Ki is irta? Ha tudod.
eszegfu
@Yoda69: 8:56 Ez az aláirás gyüjtés is olyan, hogy nem baj, ha nem csinálsz semmit, csak legyél mindig mozgásban! Egy m.helyről sem egyszerü a kilépés, főleg egy szervezetből! Pl. vagy 2014, vagy az idén indult el az ujabb 7 éves ciklus az EU támogatási pénzek pályázhatóságára, vagy a felcsuti kisvasut is befejezés előtt áll, na meg a többi, amit 2016-ban kell befejeznünk, meg elszámolnunk és a Paks II. ki ne maradjon! Összegezve -- szerintem -- az EU parlament is azért van, hogy ott esetleges "ellenállásunkat" érvekkel alátámasztva kifejtsük és szavazzunk, de ettől még a közösen hozott döntés számunkra lehet kedvezőtlen. Azt gondolom kilépésünket 1001x meggondolja a kormány -- és ez független melyik párt van hatalmon.
verőce21
@eszegfu: (08:21) A két vélemény közül majd elválik, melyik ér többet.
verőce21
@eszegfu: (09:55) ..."az engedélyt megadom"! :)
eszegfu
@verőce21: Előbb várd meg, mig "kérek engedélyt a távozásra":)
libellle
@nemkati: Igen, jóval visszafogotabbnak kellene lennie az elmebeteg miniszterelnöknek. Különösen ezekben az idökban. Jó lenne ha befogná már azt a zavarodott száját. Mert ugylátszik kiakarja a terrort kényszeriteni ott Magyarországon is.
libellle
@Freewolf: Remélhetö, hogy már lassan mindenki rájön arra, hogy orbán örült.
Freewolf
@libellle: Lehet, hogy Orbán őrült, de hogy Merkel hazaáruló az biztos!
libellle
@Freewolf: Igen a gazdasági mutatók valamikor javultak. Ennek már vége. ellenben a minuszból kell az országnak magát a nullához felküzdenie. Vagy te tényleg azt hiszed, hogy a kétszeres reccesiot amit a fisess okozott, Magyarország hopládihopp csak ugy egyszerüen leküzdi. A gazdaság szinte nem létezik az államtartozás növekszik a devizatartalma az országnak pedig dramatikusan csökken. Szép kilátások.
Freewolf
@libellle: A gazdaság erősödik és tényleg soká tart abból a gödörből kimászni, amibe Gyurcsány lökött!
libellle
@Desischado: Igen viktorka megmondta Brüsszelben, ö csak esetleg a pénzért hajlandó odamenni, kötelességek phü... na ilyen hülyeséget már ne beszéljen senki viktornak.
Freewolf
@eszegfu: Valóban mindenkit képvisel, csak a hülyék magyarságát kétségbe vonom!
libellle
@verőce21: Ja valóban. Teljesen egyetértek. A ruszki föderácio sokkal de sokkal jobb lessz. Ellenben nem feltétlenül akarja azt ott mindenki, vagyis 90 % nem. Az a 10% pedig miert nem költözik oda. Te ezt hogy látod?
silber13
@krumpli: 16:26-ra Remek a stílusod, olyan valódi csetnik- komitácsi zagyvaság, miként te magad is olyasmi vagy! Igaz, NENÁCSKA?:-))))
silber13
@Freewolf: Látom, ismételten kitört rajtad a napi hazaárulózás! Egyébként miből gondolod, hogy Merkel az lenne?:-)))
teuton
@Freewolf: Melyik hazat arulta el? Orban a sajatjat! A nemeteknek meg hagyd meg eldönteni mi a velemenyük Merkelröl, ne te döntsd el kivülallokent amit tesz jo-e... Verjed a sajatoddal a csalant!
Freewolf
@silber13: Épp csak Németországot teszi tönkre!
libellle
@Freewolf: okay , amennyiben te ezt igy látod, engem nem sért.
eszegfu
@Freewolf: 11:20 Ja, kérlek, ez már pontosabb megfogalmazás: O.V. mindenkit képvisel!
Az meg, hogy ki mit von kétségbe... mondhatnám "magánügy", de joga van elmondani, ez rendjén is van! A "hülye" levezetésed érdekes: aki nem ért egyet Veled, az hülye és akkor máris kétségbe vonod a magyarságát... ezen még kérlek "csiszoljál" egy kicsit.
libellle
@Freewolf: Mi ezt másképpen látjuk, legalábbis a többség. Bizonyára vannak itt is olyanok akik elfelejtették mekkora szolidaritasban volt részük. Az a paar ezer na nem számit. Neked pedig mindegy, hogy Merkel hazaáruló tönkre teszi Németországot. Neked evvel nem kell foglalkoznod.
silber13
@Freewolf: És te el is hiszed, amit itt írtál? Vagy csak szövegelsz a vakvilágba! Nem úgy néz ki Németország, mint ami most készül tönkre menni. Nézz inkább itthon körül, ami a tönkremenést illeti.
Freewolf
@eszegfu: A Mécs Imre félék hülyék is és hazaárulók is!
Freewolf
@libellle: A többség mi vagyunk! Merkel ezért pedig súlyosan bűnhődni fog!
teuton
Kvota lett, pedig minden fideszes elhitte, ha Orban tiltakozik ellene, akkor nem lesz. Nehany milliard ft-ba került, mert MO kevesebb EU-tamogatast kapott, mint a sokkal kisebb es szinte alig erintett Balti-allamok. Most meg elhitetik a birkakkal, hogy az EU-birosag Orbannak ad majd igazat. Ez megint egy csomo penzbe kerül es lesz majd penzbüntetes is, mint MINDEN eddigi elmarasztalasnal (mediatörveny, tenyleges eletfogytiglan, különadok, stb.). Szoval hajra szabadsagharcosok, de ne csodalkozzatok, ha a penztarcatok banja! Persze egyszerübb lenne elötte tanulmanyozni az EU-szerzödes bizonyos pontjait, ami a többsegi szavazattal hozott, minden tagorszagra kötelezö ervenyü hatarozatokrol szol...
Freewolf
@silber13: Na nézd meg őket! Még félmillió muzulmán és Németország múltidő lesz!
libellle
@Freewolf: Okay, sajnos nem tudom ezt a véleményedet komolyan venni.
eszegfu
@Freewolf: 11:44 Nem éppen arra gondoltam, hogy mondjuk 60-as csiszolópapirral állsz neki a csiszoláshoz...jó lett volna a 200-as is!:)) Kénytelen vagyok azért felhivni a figyelmedet, hogy itt a menekültkvótáról dumálgatunk, nem Mécs Imréről. Ne mérgeld fel Magad!
silber13
@Freewolf: Mondod te, amin álmélkodom én.
JAJMÁR
Te jó Atyaúristen! Nehéz volt eldöntenem, hogy sírjak, vagy nevessek egyes hozzászólások után, de a szám nevetésre húzódott, szóval ez kész röhej -:D
Csak kár, hogy egy "nemzet" vagyunk, a kultúrát most nem írom, mert ez NEM kultúra!

Bexari magyarok! Szégyenletes! és "Gyáva népnek nincs hazája" !
Azért a kultúráért pedig, amelyikből kivonják a liberalizmust, a humánumot, a szolidaritást, nem kár, az megérett a pusztulásra.
Hát nem értitek, hogy a haza nem egy kerítéssel vagy vonallal vagy bármivel körberajzolt tér, hanem egy szellemiség, éthosz is? Egy olyan hely, ahol a közösségi gondolkodásra is büszke lehet az ember?

Szégyenletes hellyé válik ez a körberajzolt tér minden szempontból.
libellle
@Freewolf: Nem tudom tényleg komolyan venni amiket irsz. "Még felmillio muzulmán és Németország multidö" Te nem hiszed el de nállunk kb. 8-10 millio élt már eddig is. Te gondolod, hogy a félmillio aki itt marad az bennünket tönkre tesz?Komolytalan vagy. Nállunk nem viktor a Kanzler.
JAJMÁR
@Freewolf: Hogy mered Mécs Imrét hazaárulónak nevezni? Jól megfizetnek érte, elhiszem, de nem ég le a képedről a bőr?
eszegfu
@JAJMÁR: 12:09 Annyival egészitem ki irásodat, hogy itt "csak" egy értelmetlen, és előre tudható kudarccal végződő dologról van szó: a kvótarendszert nem szavazta meg a parlament. De különben igazad van!
silber13
@JAJMÁR: Miért szörnyülködsz egy tapló beírásán?:-)))
JAJMÁR
@silber13: Nem egy... és vannak követői! Hát, jólesett :)
silber13
@Freewolf: Tudod ki a vérbeli hazaáruló, ha már a kedvenc fideszes kiszólásnál tartunk? A víziló terjedelmű szerelmetes gazdád, aki egész Brüsszelt végigsikoltozta az EU támogatások megszüntetéséért azon ország ellen, ahol él, szarva mindenre, mindenkire, aki katasztrofális költségekbe verte az országot minden lakójával egyetemben Paks 2.-vel, aki szétlopta az országot a társaival közösen. Hát ez a hazaáruló, hazaárulás!
JAJMÁR
@eszegfu: Igen, még az "élő fába" is belekötnek, de azért "gáz", főleg az indoklás. Majd meglátjuk mi lesz a vége, de nyilván be kell fogadnunk az ilyen "jól" előkészített közegbe a kvóta alapján a menekülteket.
Freewolf
@silber13: Nekem meg Gyurcsány az, Mécs Imrével kézenfogva!
Freewolf
@JAJMÁR: Egyszerűen egy vén hazaáruló és nem mellesleg történelem hamisító! Bizonyított a Szabadság téren! Körbehordták az emlékművet szeméttel és van képük uszítani!
Freewolf
@libellle: Mennyit tudtok még eltartani és elviselni?
Sziszifusz
@Freewolf: 12:35
Na ez a Gyurcsány emlegetés, ez nagyon hiányzott. Gyurcsány a múlt embere. Az őrá való hivatkozás, bűnbaknak történő beállítása, elég gyenge érvelésre utal. Az elmúlt őt és fél év történéseihez semmi köze nincs.
A jelenlegi állapotokért csak a jelenlegi kormány tehető felelőssé.
Igaz ők nagy ívben tesznek a felelősségre. Számukra egy a fontos, csak a vagyonuk gyarapodjon néha "családi segítséggel" (nagyon néha).
JAJMÁR
@Freewolf: 12:41 Az emlékművek - a tárgyi - nem érdekelnek. Ezek mindig politikai okokból születnek, én egyet se építenék, mert mindegyik ledől egyszer.
Az eszmei szemetelőket inkább tartom veszélyesnek, ők sokat ártanak. Vannak pedig szavak, amelyek elkopnak ha túl sokszor és mindenféle önérdekből használják.
Te indokolatlanul, a más nézetű emberekre használsz valamikor tartalommal bíró fogalmakat, de mára már csak szemetek, és te szemeteled tele ezt a blogot.
silber13
@Freewolf: a 12:35-ös vonyításodat betudom a rád jellemző gyűlölködésednek és és egyre jobban elboruló agyad abszolüt negativ működésének. Kiegészítve a pártbéli társaid áldásos tevékenyslgével.
Freewolf
@Sziszifusz: Elkúrót ne említsük, meg az ő és bűntársai szerepét a gazdaság bedöntésében? Mert neked nem tetszik?
Kit érdekel, mi tetszik neked?
Freewolf
@JAJMÁR: Én látom, kik itt a szemetek!
JAJMÁR
@Freewolf: Meglepődnék. Azt se érted, amit írtam.
Hogy tudnál különbséget tenni emberek között?
:)))
silber13
@Freewolf: Tükörbe néztél?Nem csodálom hogy rémséget látsz!
verőce21
@libellle: (11:28) "A ruszki föderácio" már volt az étlapon és nem szerettük.
(Elég bugyuta, szőke német nő beírásod az.)
silber13
@Freewolf: És a zászlóanyátok, Wittner Mariska nem volt az?
Freewolf
@JAJMÁR: Legalább azt értsd már meg, amit te írsz le, mert amiről én írok, nem várom el, hogy megértsd!
Mobil123
@krumpli: Na!! Azért más Anyját nem merd szidni!!!
libellle
@Freewolf: Most legyek nagyképü...? Sokat, mert tudod Németország a huzoereje Europának. Nem akartam ennyire de te kérdezted.
libellle
@verőce21: Figyelj, honnét veszed, hogy nö vagyok? Egyébként milyen meséket olvasol esténként, hogy azokból ugy következtetsz, hogy a németek szökék és kékszemüek?
Freewolf
@libellle: Németországot most teszi tönkre Merkel mutti a terrorista. Behívja a vadakat és a maradék német népet majd csendben kiirtják! Ez a szuka egy bűnöző!
varrólány
Ha akarják úgyis adnak nekünk kvótásakat, és persze belegyezően bólogatunk lássák mennyire emberbarátok vagyunk csak ne a közelünkben legyenek!.-))
libellle
@Freewolf: Valamit nem értek miert foglalkozol ilyen vehement Németország jövöjével?. Èn tudnék neked egy életfeladatot, tedd rendbe Magyarországot és annak a jövöjét. Nos? Mit szólsz ehhez. Tudom a feladat hatalmas, de te olyan szenzáciosan tudsz mindent, hogy ez neked csupán egy passio lessz.
Freewolf
@libellle: Drága! Ha te onnan messze idegenből ide írkálsz, hát én is üzenhetek!
Tudod, miattatok retteg Németország és nem szeretnék ebben részt vállani. A vadak liberális elbírálásában, sem abban, hogy rettegnek, nehogy bíráló szót ejtsenek ki és megtorlás legyen. Ránk is ez várjon? Inkább most lépünk fel a liberális fajta elen!
libellle
@Freewolf: Persze feltétlenül. Csupán azt nem értem, hogy egy abszolut kaos országból kritizálsz. Nálunk mindenki azt mond amit szeretne, kritizálhat. Miután Demokrácia van, vagyis élt demokrácia. Különösen pedig Liberálisak vagyunk, de a szó tényleges értelmében. Olvass utánna, hogy ez mit jelent. Nem értettem ki miatt retteg Németország?
Freewolf
@libellle: Vonulj végig egy Meinn Kampf könyvvel a kezedben és nézd meg hányszor tartóztatnak le! Ilyen szabadok és demokratikusok vagytok, szerencsétlenek!
JAJMÁR
@Freewolf: 15:08 Ritkán érnek fel hozzám a primitív és másokat vádoló mondatait, de ha oda is pillantok, még megbújva se találok magvas, innovatív gondolatokat az írásaidban! Egyszerű vagy, mint a faék! Na, pá!
libellle
@Freewolf: Egyszer sem, mert nem nagyitóval figyelnek bennünket. Nos arra a szóra, hogy szerencsétlenek, csak annyit szeretnék neked nyomatékkel irni, hogy akkor lennénk szerencsétlenek amennyiben orban viktor lenne a kanzlerünk, Mivel nem igy van mi nagyon szerencsések vagyunk.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.