Leállt a hármas metró Újpest-Központtól egészen a Deák Ferenc térig – közölte a BKK a Facebookon. Járműhibára hivatkoznak.

Az érintett szakaszon metrópótló busszal próbálják elszállítani a hatalmas tömeget.

Az Index azt írja: a pótlást nem sikerül száz százalékig megoldani, negyed óra várakozás után Újpest városkapunál egy kis buszt küldtek ki értük, ami már eleve tele volt emberekkel.

Frissítés: A BKK közlése szerint újraindult a közlekedés a járaton.

13 hozzászólásarrow_drop_down_circle

CsipkeRózsa
Orbán osztogatja a 10 milliárdokat, foglalkozhatna a Metróval is. Hasznosabb volna, mint a személyes adományozása fölösleges célokra. Metró nélkül pályázik nagy sporteseményekre?
Ez itt az összes hozzászólás. Kattintson, ha csak a legfrissebbeket olvasná!
CsipkeRózsa
Orbán osztogatja a 10 milliárdokat, foglalkozhatna a Metróval is. Hasznosabb volna, mint a személyes adományozása fölösleges célokra. Metró nélkül pályázik nagy sporteseményekre?
wagabund
@CsipkeRózsa: csak kóstolgatják a pleb's -et.. ...kicsit nagyképűen, -innen a kocsmaasztal alól- úgy mondanám, hogy rángatják az oroszlán bajszát..
...de az oroszlán mélyen alszik...
quadrocopter
@CsipkeRózsa: Majd a stadionokon lehet metrózni!
nyanya001
Van pénz: Milliárdos palotát vesz karácsonyra a kormány (videó)
1,4 milliárd forintért veszi meg az állam a Budakeszi út 36/B alatt, a Magyar Művészeti Akadémia (MMA) nemrég átadott Művészetelméleti és Módszertani Kutatóintézet szomszédságában lévő villát – szúrta ki a Magyar Közlönyben a hvg.hu. Az ősfás parkban megbúvó villát Ybl Miklós Rósa Antal kormánytisztviselő számára tervezte az 1850-es években.

Hogy mire kell a villa a kormánynak, nem tudni. A lap egy tippje van: Kovács Gábor milliárdost akarja megszabadítani jó barátja, Lázár János egy veszteséges vállalkozásától. Ugyanis az ingatlan tulajdoni lapja szerint a villát birtokló Ybl-Villa Rendezvényház Kft. a Kovács-féle Bankárholding Zrt. tulajdonában van. A kft. tavaly 26, az előtt 30 millió veszteséggel zárta az évet, de volt, hogy 70 milliót bukott rajta a tulajdonos.
www.thehungariantimes.hu/hirmegtekintese.php?id=3360
A rohadt qrva anyátokat így szentkarácsony napján ti mocskos tolvajok !
Clavigo
Szerencsére a szegedi püspök elvtársaknak már meg van a 10 mrd...a stadionukra,:) :) :) Ez az ország ,,,,mint a ""vicc-osztály " a régi OPNI-ban..
gulyasgyula
Minek mindenhova metróval, busszal , villamossal menni ..Gyaloglás -séta sokkal egészségesebb ..Tessék kímélni a metrót ..Nem kell azt mindig hajkurászni ,,.A tanyán nem volt Metró még is meg voltunk ..
1magyar
Pedig a metró lenne a legfontosabb dolog utaztatás területén.
Föld alatt megy, nem szennyezi a levegőt, nem foglal helyet lakott területből stb.
A felszíni közlekedés sokkal károsabb.
Eladott Ország
A metró felújításra is be kellene vezetni a csapatsport támogatás formáinak egyikét a TAO-t, azaz a társasági adót. Ez az a fajta adó, amit a vállalkozások, cégek fizetnek be a költségvetésbe a mindenkori nyereségük után, melyet az alábbi témával lehet szemléltetni.
Azt mondják, a hit hegyeket mozgat meg és ha a felcsúti Puskás Akadémiára gondolok, akkor ezt feltétlenül igaznak érzem. Mészáros Lőrinc és Orbán Viktor édes gyermeke ugyanis kitartóan hitt abban, hogy a kertvégi impozáns stadiont hetente megtöltő, futballszerető népek legnagyobb örömére a Makovecz ­stílusú kazánház is megépülhet a páratlan szépségű­értékű településen. Az Akadémia kért és megadatott neki: 2, 55 milliárd csepegett be a tao­támogatásokból és további fél milliárdot adott az Isten. Ezért ma büszkén elmondhatja – és az Akadémiával együtt mi is ­, hogy összesen 3,1 milliárdból teszik fűthetővé két új edzőpálya talaját. Hála legyen a magasságosnak, a fiúk eddig sem panaszkodhattak: a TAO ­program 2011-­es indulása óta összesen 286, 2 milliárd forintnyi támogatási igazolást adtak ki, a felcsúti
focicsapat ebből 11, 1 milliárdot tudott beseperni.
www.sportfejlesztes.hu/tao-felajanlas-a-gyakorlatban
Nessy
Ezek után kiváncsi leszek a vizes VB közlekedési lehetőségeire. Van egy tippem. Minden normálisabb buszt befognak, a plebs meg tolja az öreg buszokat, mondjuk Békásra, vagy Budakeszire.
Nem baj, majd az Olimpia költségei között elszámolják a felújítást. Persze az eredményben ne reménykedjünk.
tutajos
Tudta?
Fletó monnyon le!
Nem?
De!
"Na, ugye!"
Yoda69
Veletlenul sem rendszerszintu a problema, csak minden napra egy tojas.
Lepényleső
Amit az"átkosban"megépítettek most karbantartani nem képesek? Lezárni mint a vasúti
szárnyvonalakat? Produktum annak tükrében,hogy a világon nem fizetnek ennyi adót sehol?
Jozefina
Ez az egész orbán és tarlós biznisze!!! Remélhetőleg 2018 után ez is megoldódik, csak addig ne legyen tragédia!!! A budapestiek mindkettőnek meg fogják "hálálni" a szavazófülkékben!!!

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.