Csordás Balázs Gyulát indítja a zuglói időközi önkormányzatiképviselő-választáson a Lehet Más a Politika (LMP) – jelentette be a párt szóvivője.

Gál József a jelöltről szólva elmondta, Csordás Balázs Gyula 22 éves közgazdász hallgató, aki több mint 10 éve él a kerületben, így nem a "kerületbe jött politizálni", hanem kerületiként kezdett el a helyi ügyekkel foglalkozni. Az LMP azért indít önálló jelöltet, mert a párt célja a teljes magyar politikai élet megújítása, amit "az elmúlt 27 év kudarcainak felelőseivel" nem tud megtenni. Emellett a többi pártéval nem összeegyeztethető elképzeléseik vannak, valamint elegük van abból a "botránypolitizálásból", ami a magyar politikai életet és Zuglót is jellemzi – mondta a szóvivő.

Csordás Balázs Gyula arról beszélt, hogy ő valóban az emberek problémáival szeretne foglalkozni, és megválasztásával erősödne "az emberek hangja" a XIV. kerületben. Képviselőként szeretne megoldást találni a Városliget problémáira, és javítani az egészségügy és az oktatás helyzetén – ismertette a terveit az LMP jelöltje.

Április 23-án azért tartanak időközi választást a XIV. kerületben, mert az egy évvel ezelőtt, máig tisztázatlan körülmények között eltűnt MSZP-s önkormányzati képviselőnek, Sápi Attilának a jogszabályok szerint január végén megszűnt a mandátuma.

(MTI)

23 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Ez itt az összes hozzászólás. Kattintson, ha csak a legfrissebbeket olvasná!
bencemacska
Lehet, hogy azzal a két szavazattal nyer a Fidesz, amit elbarmol az LMP és az MLP???
Nehéz ezek után letagadni, hogy velük többen van a Fidesz!
Béla333
Sok sikert az LMP-nek!
Ezeket a normálisan gondolkodó pártokat/jelölteket kellene támogatni, nem a politikai mutyiban jeleskedőket!
Az MSZP, DK csak a Fidesz fennmaradását garantálja, változást az elmúlt évtizedek politikájához képest biztosan nem!
Zuglóban is ha megnézzük a híreket az MSZP/DK és a Fidesz összejátszásáról szólnak a hírek!
Nem hatalom való ezeknek a mutyi brigádoknak, hanem börtön!
coni
@bencemacska: "Nehéz ezek után letagadni, hogy velük többen van a Fidesz! "

2014-óta nem kérdés, hogy ki, kivel van, sajnos. Sajnálom Karácsonyt, heroikus küzdelem így irányítani Zuglót.
Béla333
"Fidesz-MSZP-DK koalíció hozott zuglói kétharmadot
A Városliget megújításáért még a két ősellenség is összefog, bár a PM-es polgármesternek nem tetszik a hirtelen jópofizás. "
24.hu/belfold/2016/04/21/fidesz-mszp-dk-koalicio-hozott-zugloi-ketharmadot/

Ezeknek a mutyibrigádoknak semmiféle hatalmat nem szabad adni!
Szerintem!
bencemacska
@coni: Én itt lakom, bár nem a hármas körzetben. Én is sajnálom Karácsonyt, nagyon nehéz a helyzete. Jelenleg patt-helyzet van!
Az eltűnt képviselő MSZP-s volt! Most logikusan nekik kellene csipkedni magukat! A jelöltjüket támogatja a DK és a Párbeszéd. Nem ismerem a jelöltjüket.
Az a baj, hogy itt a Tóth Csaba o.gy. képviselő és elődje, Papacsák F. közötti balhé tartott sokáig. Ők tartották satuban Karácsonyt is. Most Papcsák utódjáról még nem hallani, csak annyit, hogy "idegenlégiós"
CsipkeRózsa
Csordás Balázs Gyula képviselőként szeretne megoldást találni a Városliget problémáira is.

A Városliget sorsa már eldőlt, a favágó kormány megpecsételte a várható eredményt.
coni
@bencemacska: Én azt is problémának látom, hogy akik Karácsonyt polgármesternek választották nem szavaztak mellé támogató képviselőket a körzetekben.
Konkrétan volt aki Karácsonyra szavazott de Váradi László független (volt LMPs) képviselőre a körzetében. Váradi többet árt Karácsonynak/Zuglónak mint a fideszesek együtt...
Béla333
@coni: 18.14
Tehát a DK szerint nem ők meg az MSZP az aki a Fidesszel együtt keresztbe tesz Karácsonynak, esetenként közösen szavazva, 2/3-ot is elérve, hanem az LMP?!
Mindenkit muszáj hülyének nézni?
Béla333
Ezért is az LMP a hibás?:

"A Városliget megújításáért még a két ősellenség is összefog, bár a PM-es polgármesternek nem tetszik a hirtelen jópofizás.
A módosítókat is tartalmazó határozat végül a Fidesz-KDNP-s és az MSZP-Összefogás Zuglóért (azaz DK+Együtt) szavazataival többséget kapott, ellene voksolt a PM, az LMP, a Jobbik és a Civil Zugló. A testület felszólította Karácsony Gergely (PM) polgármestert, hogy kössön együttműködési megállapodást a Városliget Zrt.-vel május 31-ig."
24.hu/belfold/2016/04/21/fidesz-mszp-dk-koalicio-hozott-zugloi-ketharmadot/

Ha elolvasod, az LMP és a PM közös véleményen volt, ellenük szavazott a Fidesz , az MSZP és a DK! Ezt nem lehet másként megmagyarázni! (Csak egy DK-snak!)
bencemacska
@coni: ma, 18:14
Nekem túl bonyolult volt az önkormányzati választás.
Talán kissé mindenkit eltöltött az öröm, hogy legyőztük Papcsákot az o.gy választáson. Persze. aki egy kicsit utána gondolt, tudta, hogy nem nyertünk, csak csöbörből vödörbe jutottunk. De csakis Tóth volt az egyetlen, aki szóba jöhetett. (Ez volt a muszáj szavazás!) Ősszel aztán ők csinálták az arénát is meg az alkudozást is. A végén Karácsony került sz... helyzetbe.
Várnai nem képviselőként indult, hanem polgármesterként! Az egy külön téma. Tényleg nagyon sokat tett a Papcsák ellehetetlenítésért, de mint ember nem alkalmas polgármesternek, de ezt nem értette meg!
Mikor szakadt az LMP, Karácsonyék hívták a Párbeszédbe, de nem ment. Az LMP-ből meg később kizárták.
Azóta mindenki ellen harcol. Most is van külön jelöltjük!
Van 5-6 jelölt az 1 fideszessel szemben!!!
Ez tényleg 2018 előjele lesz!!!
coni
@bencemacska: Én legnagyobb problémának azt tartom, hogy a zuglóiak Karácsonyt úgy szavazták meg, hogy nem szavaztak mellé támogató képviselőket.
(Pl. Volt olyan hogy valaki Karácsonyra szavazott, mellé meg a Váradira /független volt LMPs/ aki többet árt Karácsonynak/Zuglónak mint az összes fideszes)
coni
@bencemacska: Boccs, kétszer ment el.
coni
@bencemacska: 18:43
Ismerem Váradit, 2010-ben még rá szavaztam. Amit 2014-ben már nagyon bántam, mert az LMP nélkül lehetett volna kormányváltás. Talán?
bencemacska
@Mirabilis: ma, 18:45
Abszolút mindegy, de növeli a Fidesz lehetőségét. Osztja a szavazatokat.
Most patt helyzet van, nagyon kell az az egy szavazat. Nem nekem, hanem Karácsony Gergelynek!
bencemacska
@coni: ma, 19:39
Szerintem 2014-ben Mesterházy csapott a legnagyobbat a lecsóba.
Nagyon-nagy szükség lett volna Bajnai válságkezelő stratégiájára.
Béla333
Eddig is megvolt a nagykoalíció a Fidesz-MSZP-DK között Zuglóban, ha mutyizni kellett!
Az LMP beleköphet a levesbe, ezért nem szeretnék, ha LMP-s nyerne!
A zavartalan nagykoalíciós lopkodás fennmaradása miatt!
bencemacska
@Mirabilis: ma,20:44
Persze. minél többen indulnak, annál biztosabb a Fidesz- KDNP győzelme.
Korábban 1 többsége volt Karácsonynak, most patt helyzet van. Ha ezt a mandátumot a Fidesz-KDNP nyeri, biztos Fidesz többség !!!
Béla333
Ha nem az LMP-s nyer, akkor marad a nagykoalíciós mutyi!
A Zuglóiknak lenne ez szomorú és Karácsony Gergelynek is!
Még akkor is, ha valamilyen rejtélyes okból kifolyólag a Párbeszéd is az MSZP/DK jelöltjét támogatja!
Remélem a szavazók nem!
coni
@bencemacska: Egyetértek, bár Mesterházy nem magától tett keresztbe Bajnainak (az egyetlen és utolsó európai formátumű politikusnak),ahogy most is azért megy Veszprémbe kitúrni Kész Zoltánt mert ez a feladata.
Ugyanakkor Bajnai nem akart új pártot létrehozni annak idején hanem be akart társulni az LMP-be (akkor még ellenzékinek hitte őket), hogy nyomást gyakoroljon a kétszínű MSZP-re és kikényszerítse belőlük a nyilatkozatot, hogy az összefogás kizárólag az alkotmányozásra és a demokratikus keretek (pl. választási törvények) visszaállítására szól. És akkor sikerült volna a tényleges ellenzéknek koalícióra lépni, és ők már úgy-ahogy de kormányzóképesek lettek volna Bajnai vezetésével.
bencemacska
@Mirabilis: ma, 20:59
Ha a Fidesz-KDNP 20 szavazatot kap, az ellenzék meg 50-et, akkor is a Fidesz győz, mert az 50-et 6 vagy 7 felé kell osztani.
Itt pár db szavazat az egész testület irányulását eldönti!
bencemacska
@coni: ma, 21:30
Egyetértek.
Azzal a kiegészítéssel, hogy Mesterházy felnőtt ember, egyedül felelős a tetteiért. Nincs (még) olyan helyzet, hogy kényszerítsék ilyenre!
A mutyi ettől eltérő, aljasabb dolog!
Nem ismerem az MSZP-t, nem is szimpatizálok velük. Elég volt nekem,hogy 2014-ben a Tóth Csabára kellett szavaznom!!!
Béla333
nem kellene itt hazudozni, terelgetni!
Az igazság az, hogy Zuglóban nagykoalícióban megy a mutyizás!
Ezért nem szabad sem a Fidesz, sem az MSZP/DK/Párbeszéd jelöltjére szavazni, hiszen ez csak továbbra is bebetonozná ezt a beteg, rossz helyzetet.
Mindenféleképpen új pártok képvilejője kellene hogy bekerüljön, hogy fel lehessen robbantani ezt a nagykoalíciós mutyit:

"Fidesz-MSZP-DK koalíció hozott zuglói kétharmadot
A módosítókat is tartalmazó határozat végül a Fidesz-KDNP-s és az MSZP-Összefogás Zuglóért (azaz DK+Együtt) szavazataival többséget kapott, ellene voksolt a PM, az LMP, a Jobbik és a Civil Zugló. "
24.hu/belfold/2016/04/21/fidesz-mszp-dk-koalicio-hozott-zugloi-ketharmadot/

Az újságcikkben felsorolt pártok mutatják, hogy kik vannak benne a nagykoalíciós mutyiban és kik vannak ez ellen!
Lehet gondolkodni és végre értelmesen dönteni!

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.