Az interneten költik a legtöbb pénzt hirdetésekre, egyedül a nyomtatott sajtóban nem volt jelentős növekedés tavaly. Első ránézésre jól áll a magyar reklámpiac, de sok baj van a háttérben – írja a hvg.hu. Tovább erősödik az internet, ami a reklámkiadásokat illeti, most már látványosan többet költenek ott hirdetésekre, mint akárhol máshol – derül ki a Magyar Reklámszövetség adataiból. 2016-ban összesen 66 milliárd forint értékben hirdettek az interneten, ami 21,9 százalékos növekedés volt egyetlen év alatt. A lista második helyén a televízió áll, 56 milliárd forinttal. A nyomtatott sajtóban 32 milliárdot költöttek el a hirdetők, ez volt az egyetlen olyan szegmens, ahol nem mértek látványos emelkedést 2015-höz képest.
Forrás:
hvg.hu
Felhasználói tartalom,
A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
Új hozzászólás