A Metrovagonmas szakemberei az ígéretek szerint folyamatosan felügyelik majd a felújított metrókat és az éjszakai teszteken is részt vesznek.

Forrás: hvg.hu
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

16 hozzászólásarrow_drop_down_circle

BALKÁN KOBRA
Bezzeg 40 éve a mi Ikarus buszaink Leningrádban még télen is egy pöccre indultak a -40 C fokban is...
Ez itt az összes hozzászólás. Kattintson, ha csak a legfrissebbeket olvasná!
quadrocopter
Közben felépül Csepelen a Zaporozsjei Avto Zavod is!
BALKÁN KOBRA
Bezzeg 40 éve a mi Ikarus buszaink Leningrádban még télen is egy pöccre indultak a -40 C fokban is...
RonaGyuri
azért abból még semmi jó sem jött ki, ha ruszkik ide csapatokat küldtek! =))
relatív
Azért a lelkiismeret IS egy jó emberi - szakmai - tulajdonság.
Korábban nem hallottam az Astor kocsijainak problémáinál a gyártók helyszínre érkezéséről, de ez - talán - különbözteti meg a 'keleti', és a nyugati lelkiismeretet ?!
relatív
Astor = alstom, bocs az elírásért...
nezelodo
@relatív: A metrós cégnek volt a fővárosban hazai szakemberekből álló szoftverfejlesztő irodája, ennek ellenére a közlekedési hatóság a fékrendszer hibáira hivatkozva nem adta meg a működési engedélyt. Alapjaiban változtatta meg, (javította ki), a szoftverhibákat a fidesz választási győzelme, és a közlekedési hatóság átkeresztelése Nemzeti-re, és azonnal megkapta a működési engedélyt. Némi kaki azért az idén került a tányér szélére, amikor a hibátlan fékek, és az előírt sebesség ellenére ütközött két szerelvény. Csak nem a sánta kutya esete forog fenn?
qxy
@RonaGyuri: Külön csapatot küldtek végre az oroszok a felújított metrók ellenőrzéséhez
Nekem is sántít a dolog.
Amikor " Fel szabadítottak bennünket" akkor is csak annyi Orosz katona maradhatott ami a vissza vonulást biztosítja.(Csak ezt a szerződést el kellett dugni) De hála Istennek nagyon nehezen találtak haza mert kurva sokan itt voltak ugye???
nezelodo
@qxy: Ráadásul tömegével szivárogtak vissza civilben, (Hévíz, Cserszegtomaj), de Orbánnak ez még nem elég, először Erdogán, aztán majd mi fegyverkezünk az oroszoktól? Vajon a ruszkik gripenesen gavallérok lesznek-e a megrendelő politikusoknak, vagy csak néhány kellemetlen iratot süllyesztenek kicsit mélyebbre?
papa.49
A ,,csapatot jól bezárni a ,,mesterművükbe,, ki nem engedni őket csak ha hibátlan lesz a szerelvény!!!
Szerintem ott fognak megbüdösödni a metrójukban, klíma nélkül )))))))))))))))
qxy
@nezelodo: Minket nem fognak bántani . Mert a Magyarok a nagy élés kamra. Mindent meg termel, mindent ingyen oda ad, és csak magába duzzog. Ez a jó, mert amíg van Magyar addig nekik minden van.
relatív
@papa.49: A korábbi metrókocsik felújítását a magyar vezetés rendelte meg, a korszerű orosz kocsik jelenlegi felszerelésétől eltérően, klimatizálás nélkül...

A kocsik átvétele utáni - szakértői magyar átvétel - meghibásodást viszont szakszerűen kellene kivizsgálni, mert az az átvételük után, később jelentkezett, az okaik talán a meghibásodásokkal tényszerűen IS összefüggenek...

Szerintem a szakszerűséget politikai averzióval összekeverni nem tisztességes ..., és nem IS vezethet a tények valós megismerésére.
papa.49
@relatív: A ,,felújítás,, minőségéből adódik az álláspontom, ez ,,generálba festés,, volt csupán!!!
Hol kevertem én ebbe politikát szerinted???
A kocsik minősége még orosz viszonylatban is SZAR ezen nincs mit vitázni!!!
relatív
@papa.49: gondolom, hogy Te egy bennfentes szakember vagy, így könnyedén állapíthatod meg a médiában elterjesztett jelenségekről azok egyértelműen rossz, hibás teljesítés miatti okát.

Nekem - ismeretem alapján - az feltűnt, hogy a felújított vagonokat a magyar ( megrendelő ) hiba nélkül vette át, majd a média felhajtásában mint új kocsikként szerepeltették ( akkor az volt a baj ?! ), majd több napos járat után a meghibásodások ( csak az ajtók körül ) az korábbi vonali körülmények ellenére személyszállításra IS alkalmazott körülmények mellett itt- ott előfordultak igen rapszódikusan az ajtó nyitási meghibásodások.

Ha elemi műszaki ismereted lenne, erre azt a kifejezést nem használnád, amit mégis leírtál...

A médiában ismertetett (?), leírt körülmények, okok - amit sajnos még a főpolgármester IS citált mintegy műszaki véleményként - nem válthatták ki a szellőztetett - valós - meghibásodást, mert egy vezetékezés vagy kivált ilyen esetet, vagy nem, de váratlanul nem jelenhet meg, majd megjavul. Ennek valami akaratos oka lehet, ami - mintegy - bizonyítani szándékozik a felújítás helyességét kérdőjelezve meg !

A nagyon elterjedt orosz fóbiát most már igazán nem kellene annyira túltolnia senkinek sem, még politikai okból, pártállásból sem...
papa.49
@relatív: Van annyi villamos jármű ismeretem, hogy a ,,médiában,, megjelent hibákból pont ki lehet következtetni az okokat... Északi Jármű Javító...
Ez nálam nem politikai, hanem szakmai kérdés, ez a szakmám...
Milyen ,,kifejezés,, bántja a kényes füledet???
Az én terhes lányom volt a metró fogja kb. 15 percig mikor nem nyílt ki az ajtó, úgy gondolom valamelyest érintett vagyok...
Még egy nekem hányod fel a politikai hozzáállást, holott pont az impotens városvezetés tette azt, a másik a forgalomba helyezett talán 10 szerelvény mindegyike meghibásodott már ezen nincs mit szépítgetni...
De tudod mit legyél abban a biztos tudatban, hogy neked, csak neked lehet igazad, engem meg veszíts el végleg !!!
papa.49
Egyébként meg nem ,,csapatokat kell küldeni,, hanem rendes mindenre kiterjedő munkát végezni, mondom ezt 51 év szakmai háttérrel...
relatív
@papa.49: Bocs, nem akartam személyeskedő lenni, de a vitatott ' jelenség ' műszakilag igen megmagyarázhatatlan.
Vagy hibás a teljesítés - és azt a kocsik átvételekor, a menet-engedélykiadása előtt észre kellett volna (?) venni -, vagy az a bizonyos Murphy jelenség lépett fel és akkor nem indokolt az az elmarasztaló ( dehonesztáló ) vélemény, mely kíséri ezeknek a kocsiknak az üzemeltetését.
Erről ennyi, és a többi csak szócséplés... IS !

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.