Majdnem 40 százalékos növekedést ért el a Fornetti Csoport a 2015 nyarán történt tulajdonosváltása óta, így az idei üzleti évében 100 millió eurós, 31 milliárd forintos árbevételt ért el.
Balthas Klein, a Fornetti vezérigazgatója az MTI-nek elmondta: a kecskeméti központú cég az elmúlt két évben közel 8 millió eurót költött a termelés fejlesztésére, és egy újabb, közel egymillió eurós kiskunfélegyházi beruházásra is elkészültek a tervek.
A Fornetti az elmúlt két évben több új piacon, így Lengyelországban, Görögországban és Ausztriában is megjelent, emellett megerősítette pozícióját Romániában és Bulgáriában. A magyar piacon a Fornetti hosszú ideje az egyik legnagyobb szereplő, így itt elsősorban a partnerek és a fogyasztók megtartására törekszik a cég.
Fotó: Fornetti.hu
A vezérigazgató kiemelte, a jövőben Lengyelországban, Romániában, Görögországban és Ausztriában elsősorban a "bolt a boltban" koncepcióban látnak nagy lehetőségeket, de a franchise hálózatot, valamint a kereskedelmi tevékenységet és a HORECA üzletágat, azaz a szállodákban, éttermekben és kávézókban való jelenlétet is bővítik – tette hozzá Balthas Klein.
(MTI)
9 hozzászólásarrow_drop_down_circle
elég szakember a téli gumi cseréhez, elmentek nyugatra.
Új hozzászólás