Indul a Budapest-Kelebia-vonal csaknem ezer milliárdos átépítése a kínaiak kérésére. A gigaprojektnél viszont már most előjött két igen komoly probléma: az értelme és az ára.

Forrás: Index
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

45 hozzászólásarrow_drop_down_circle

cs.n.
Múltkor láttam egy ismeretterjesztő műsort, a tibeti vasút építéséről szólt. Ott igencsak viszontagságos körülmények vannak, többezer méteres magasság, ritka levegő, kemény fagyok, de megoldották, arról még érthető is, hogy kurvasokba került. Talán szólni kellett volna nekik, hogy ide ne azt árazzák be. :)
Ez itt nem minden hozzászólás, csak az utolsó néhány. Kattintson, ha mindet olvasná!
papa.49
@lusta: Nem értettem félre a mostani forgalom 5-6 vonatpár 24 óra alatt oszt. jónapot !!!
De azért az is érdekelne hogyan jut el a cucc Belgrádig, és hogyan megy tovább Bécs felé, mert ugye ez egy szakasz az út közepén, se eleje, se hátulja !!!
A másik a Kunsági fosóhomokon nem lesz nagy élmény ilyen paraméterű pályát építeni, ahhoz hogy rentábilis legyen a vasút legalább 100 kocsi kéne a vonatba, mi fogja húzni, és megállítani ??? Hány tonnásra tervezték a szerelvényeket, honnan lesz megfelelő mozdony, és a mozdonyhoz megfelelő felső hálózat, és erőművi kapacitás ??? Milliónyi kérdés ami a műszaki oldalát érinti a dolognak, de ugye a süsüvasutascsutigeci csak az ellopható lét nézi , mert ahhoz is hülye, hogy hozzáértőt megkérdezzen mielőtt belekezd !!! Ez lesz a magyar ,,folyók visszafordítása,, anno Szovjetunió, pedig ott volt suska még se sikerült nekik se, nekünk meg még kevésbé !!!
papa.49
@eszegfu: Legyen ez a vasút a csutigeci PIRAMISA ÉPÍTSÜK BELE AKKOR ÖRÖKRE AZ ÖVÉ LESZ )))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
verőce21
A témához kapcsolódva, számomra az sem igazán érthető, miért húzzák-halasztják a Józsefvárosi -főleg- teherpályaudvar helyén a "Sorsok Háza" múzeum átadását, ami rég, (szinte) készen van? Mert a Budapest–Kunszentmiklós-Kelebia-(Belgrád) vasútvonal végpontja volt, ami most is kézenfekvő, hogy újra az eredeti teherpályaudvar rendeltetésének megfelelően működjön?
Sokáig kínai piac volt, ide futottak be a kínai árukkal megrakott szerelvények, szinte a vasúti vagonokból árultak. Talán mégis fenntartják kínai teherpályaudvarnak,terminálnak? Elosztónak?

A teherforgalom ma már Soroksár-Terminál állomásra érkezik.
simmering73
Értelme nincs, az ár pedig minél magasabb, annál jobb a regnáló haramiáknak. Probléma megoldva.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.

További ajánlatok