Indul a Budapest-Kelebia-vonal csaknem ezer milliárdos átépítése a kínaiak kérésére. A gigaprojektnél viszont már most előjött két igen komoly probléma: az értelme és az ára.
Forrás:
Index
RSS tartalom,
A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
45 hozzászólásarrow_drop_down_circle
De azért az is érdekelne hogyan jut el a cucc Belgrádig, és hogyan megy tovább Bécs felé, mert ugye ez egy szakasz az út közepén, se eleje, se hátulja !!!
A másik a Kunsági fosóhomokon nem lesz nagy élmény ilyen paraméterű pályát építeni, ahhoz hogy rentábilis legyen a vasút legalább 100 kocsi kéne a vonatba, mi fogja húzni, és megállítani ??? Hány tonnásra tervezték a szerelvényeket, honnan lesz megfelelő mozdony, és a mozdonyhoz megfelelő felső hálózat, és erőművi kapacitás ??? Milliónyi kérdés ami a műszaki oldalát érinti a dolognak, de ugye a süsüvasutascsutigeci csak az ellopható lét nézi , mert ahhoz is hülye, hogy hozzáértőt megkérdezzen mielőtt belekezd !!! Ez lesz a magyar ,,folyók visszafordítása,, anno Szovjetunió, pedig ott volt suska még se sikerült nekik se, nekünk meg még kevésbé !!!
Sokáig kínai piac volt, ide futottak be a kínai árukkal megrakott szerelvények, szinte a vasúti vagonokból árultak. Talán mégis fenntartják kínai teherpályaudvarnak,terminálnak? Elosztónak?
A teherforgalom ma már Soroksár-Terminál állomásra érkezik.
4.bp.blogspot.com/-B6Ly29C5sl4/UhPIcBrOGTI/AAAAAAAAFWM/Z3u3XPrwCVE/s300/DSC_5706-1.jpg
Új hozzászólás