Indul a Budapest-Kelebia-vonal csaknem ezer milliárdos átépítése a kínaiak kérésére. A gigaprojektnél viszont már most előjött két igen komoly probléma: az értelme és az ára.
Forrás:
Index
RSS tartalom,
A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
45 hozzászólásarrow_drop_down_circle
Ebből a pénzből már lehetett volna valamilyen tartós munkát teremtő beruházást is megvalósítani.
Kizárólag egy valamit nyerhetünk: - gyorsabb lesz valamennyivel a szállítás Kínából!
De azért legyünk nemileg elfogulatlanokabbak. Egy Budapest Szeged párhuzamos sínpár nagyon kellene. Úúú, basszus, nem is erre jön?
Igaz, Szeged komcsi város, neki nem jár.
Azt valamiért senki sem hangoztatja hogy Budapesten van a közép-európai régió legnagyobb logisztikai központja hu.wikipedia.org/wiki/Budapesti_Intermod%C3%A1lis_Logisztikai_K%C3%B6zpont
aminek ez a vasút nagy hasznára lesz, mert az a néhányszáz kilométer a két nagyváros között a legnagyobb terheléssel és legrövidebb időn belüli szállítást valósítja meg.
...
Remélhetőleg az állam nem marad egyedül a törlesztésre.
Nem egészen érthető, miért kell nekünk erre pénzt elverni, amikor szinte ingyen is megkaphatnánk?
(Persze annak ismeretében, hogy a kétvágányú vasútépítés kilométere éppen 3-szor akkora költség, mint az autópálya építés, valami dereng.) :)
Azt is megépítették volna az oroszok (ingyen) a kárpótlás fejében, de nekünk nem kellett ingyen, háromszoros áron megépítettük, aminek 1/3-át ellopta a maszop-szadesz tandem.
Ez a vasút dettó ugyanaz a képlet a kínaiakkal és a fidesz-kdnp tandemmel. Na emiatt kellene aláírást gyűjteni az ellenzéknek.
Nekünk csak az engedélyezéseket, műszaki vezetést, átadásokat, műszaki ellenőrzést és a karbantartásokat kellett volna elvégezni.
Akkor egyből láthatóvá válik a patásördüög saját maga, mit gondoltok mi a faszért titkosították 10 évre, hát csak azért mert ez csak a KÍNAIAKNAK JÓ senki másnak, nekünk meg Paks együtt igen méretes szopást jelent semmi egyebet !!!
De azért az is érdekelne hogyan jut el a cucc Belgrádig, és hogyan megy tovább Bécs felé, mert ugye ez egy szakasz az út közepén, se eleje, se hátulja !!!
A másik a Kunsági fosóhomokon nem lesz nagy élmény ilyen paraméterű pályát építeni, ahhoz hogy rentábilis legyen a vasút legalább 100 kocsi kéne a vonatba, mi fogja húzni, és megállítani ??? Hány tonnásra tervezték a szerelvényeket, honnan lesz megfelelő mozdony, és a mozdonyhoz megfelelő felső hálózat, és erőművi kapacitás ??? Milliónyi kérdés ami a műszaki oldalát érinti a dolognak, de ugye a süsüvasutascsutigeci csak az ellopható lét nézi , mert ahhoz is hülye, hogy hozzáértőt megkérdezzen mielőtt belekezd !!! Ez lesz a magyar ,,folyók visszafordítása,, anno Szovjetunió, pedig ott volt suska még se sikerült nekik se, nekünk meg még kevésbé !!!
Sokáig kínai piac volt, ide futottak be a kínai árukkal megrakott szerelvények, szinte a vasúti vagonokból árultak. Talán mégis fenntartják kínai teherpályaudvarnak,terminálnak? Elosztónak?
A teherforgalom ma már Soroksár-Terminál állomásra érkezik.
4.bp.blogspot.com/-B6Ly29C5sl4/UhPIcBrOGTI/AAAAAAAAFWM/Z3u3XPrwCVE/s300/DSC_5706-1.jpg
Új hozzászólás