Harmincöt százalékkal több konferenciát és vállalati programot hirdettek meg az idén, ami a tavalyi 15 százalékos növekedéshez képest további jelentős piacbővülést jelent.
A A világgazdaság cikk szerint a belföldi kereslet motorjai a csapatépítő programok, nőtt a cégek költési hajlandósága a munkatársak megtartását célzó közösségépítésre.
Az MTI szemléjéből kiderül, hogy átlagosan
2,5 napos rendezvények költsége középértéken 969 ezer forint, egy-egy résztvevőre több mint 30 ezer forintot szánnak a megrendelők. Ezen belül a csapatépítő programoknál 21, a konferenciák esetében pedig 37 ezer forint a fejenkénti ráfordítás.
A jelentős piacbővülés a hosszú hétvégékből rekordot író évben, a munkanap-áthelyezések miatt dupla kiesést okozó ledolgozott szombatok dacára valósult meg – olvasható a gazdasági napilapban.
Cikk – és címlapkép: Pixabay
(MTI)
Új hozzászólás