A lap elnézést kért a téves információért.

(Forrás: Index)

4 hozzászólásarrow_drop_down_circle

sgl
Beismerte a 168 Óra szerkesztősége, hogy ők tették ki a honlapjukra a cikket arról: Gyurcsány Ferenc szerint Márky-Zay Pétert Soros György támogatja. A cikket tíz perc elteltével eltüntették, de az újság magyarázkodása rendkívül furcsa.
Mint arról lapunk elsők között beszámolt, a 168 Óra honlapján szombat reggel megjelent egy írás „DK: Soros György áll Márki-Zay mögött” címmel. A lap saját információira hivatkozva azt írta, hogy a DK péntek délután szűk körben értékelte az előválasztás eddigi eredményeit, ahol

GYURCSÁNY FERENC KIJELENTETTE: SOROS GYÖRGY ÁLLT BE MÁRKI-ZAY PÉTER MÖGÉ,

a hódmezővásárhelyi polgármester ennek köszönheti sikereit. A cikk nagyjából tíz percig volt olvasható, azután még a Google keresőben tárolt változata is eltűnt "

Kinek áll érdekében hazugságokkal lejáratni a dk-t.
kettőt találgathatsz!
kereső
@sgl: Most, amikor MZP már nyert.Vagy nem is olyan egyértelmű? Jó néhány vidéki hely szinnen a meghirdetéssel ellentétben nem voltak szavazó helyek, sátrak- a választási bizottság meg közölte, hogy sorry, bizonyára hibásan volt fenn a szavazóhelyek és időpontok listája. Vidék!! Kinek az érdeke?
sgl
@kereső: Előválasztáson Dobrev tarolt.
nem tudom ki veszít ha ma nem lehet szavazni.
kereső
@sgl: Mindenképpen sérül az előválasztás tisztasága, és a szavazó veszit. Ja, falvakba a második körben egyáltalán nem jutott idő a kitelepülésre.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.