Ezt egy szerda esti kormányrendeletből lehetett megtudni.
Fotó: MTI/Bruzák Noémi
A rendelet szerint
„az országos közutak és műtárgyaik létrehozására és működtetésére vonatkozó koncessziós szerződésekkel összefüggésben az államot megillető valamennyi jogot és kötelezettséget, így különösen a szerződés teljesítésével, végrehajtásával kapcsolatos jogokat és kötelezettségeket, ennek keretében elvégzi a koncessziós szerződésekben rögzített gyakorisággal az üzemeltetési és karbantartási tevékenységek ellenőrzését is.”
A már érvényes szerződésekre is vonatkozik mindez, a 35 évre szóló koncessziót Mészáros Lőrinchez kötődő és más kormányközeli magántőkealapok, illetve alvállalkozó cégek nyerték el.
Az autópályákra vonatkozóan ez került át most Lázár Jánoshoz.
10 hozzászólásarrow_drop_down_circle
a.disquscdn.com/get?url=https%3A%2F%2Finfovilag.hu%2Fwp-content%2Fuploads%2F2022%2F01%2Fbatida_top_story_lead_focuspointcut_600100010x314100010.jpg&key=xyHBhOL1BNM7gdelSCPPUg&w=800&h=585
Az autópályák és utak fenntartása sehogy sem jogászoknak való feladat, akkor már inkább a lóápolás! Én is adnék felügyeletet neki. Nocsak! Megint nagy pénzek közelébe engedik? Mi történt?
Még hány terület lesz Lázár felügyelete alatt, egy fenékkel hány lovát akarja megülni egyszerre?
uploads.disquscdn.com/images/48b2175935694b048900fc669e45cdd144bd51e6a9f918b5448b12d46f5f1f7b.jpg?w=800&h=566
Új hozzászólás