Lázár János, az építésügyi miniszter élesen bírálta a MÁV vezetését, miután a vasúttársaság pluszforrásokat kért az 1-es fővonal helyreállításához – írta meg a Szabad Európa.

Lázár János élesen bírálta a MÁV vezetését

Fotó: MTI/Balogh Zoltán

A napokban sebességkorlátozást kellett bevezetni a Budapest–Győr–Hegyeshalom vasútvonalon a sínek rossz állapota miatt, amire Lázár úgy reagált, hogy elrendelte a vonal helyreállítását.

A szabadeuropa.hu szerint Lázár hangsúlyozta, hogy ha nem lépnek azonnal, a vonal lezárásához vezethet, ami súlyos következményekkel járna a személy- és áruszállításra. A miniszter a MÁV vezetésének üzente:

"Ne okoskodjanak, hanem csinálják azt, amire utasítottam őket, garantálják az emberek biztonságát, azonnal kezdjék meg a helyreállítást."

Az építésügyi miniszter válaszolt a MÁV aggodalmaira a költségvetés hiányával kapcsolatban. Lázár szerint, ha egy nyolcszázmilliárd forintos tömegközlekedési kasszában nem találják meg a 32 milliárd forintot a helyreállításra, akkor az illetékeseknek "le kellene tenniük a lantot". A miniszter határozottan kiállt az 1-es fővonal minél gyorsabb helyreállítása mellett, és kritikát fogalmazott meg a vasúttársaság vezetése felé.

Forrás: szabadeuropa.hu

19 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Eladott Ország
Valójában mindenhez is értenek. Nem véletlenül kerülhettek be a MÁV igazgatóságába a Richter és a Mol vezetői is. Ez a két cég szerepel abban a felsorolásban is, akiket Lázár kastélyüzemeltetésre is alkalmasnak tart. A Richter elnöke biztosan ért a felsővezeték-szakadások javításához. Életében a vonatokat nézte az irodája ablakából. Qrva jó hogy ezek a Parragh féléknek ennyi energiájuk van. Az átlag embernek, a saját munkája után, elbaszott fizetésért, saját magára és családjára nem jut idő, ezek meg elnökösködnek, tagok lesznek mindenhol... biztos hatalmas értékteremtés folyik mindegyik beosztásban. Szépen roskad össze a szarvár, amit a fidióta hordauralom Magyarországból csinált. A MÁV vezetőinek kirúgásától a késések megszűnnek, a pálya állapota feljavul, a 50 éves vonatok megifjodnak? Tizenévig csak spórolni, az ezt okozza! Felkészül: közüzemi vízszolgáltatás. Lázár eddigi életútjából tisztán látszik a táskahordozáson kívül, hogy ez is egy nagy rakás szar lesz. Ahogy elnézem a listát, csupa hozzáértő vasutas, amúgy nem inkább a Lézerjanit kellett volna kirúgni? A tramtrain is hogy bejött. Nincs ezzel semmi baj, ezek pártkatonák. Az a baj hogy nem tudják megfelelő szakértőkkel körülvenni magukat, mert ezek kikoptak/kiöregedtek/elmentek.Van abban valami szep, amikor az allami vasuttarsasag vezetese szolgalati autot kap soforrel. És ingyenes utazásra jogosító családi jegyet.
Ez itt az összes hozzászólás. Kattintson, ha csak a legfrissebbeket olvasná!
jesz
azt mondta egy vasutas, hogy az évekkel ezelőtt a kitűzött cél ennek a vonalnak a gyorsítása volt, mégpedig 15 perccel lenne rövidebb a menetidő...

...nos, mostanra húsz perccel nőtt a menetidő...

Minden váltókezelő monnyon le!
Qqberci
Mennyi is volt a TramTrain? Tényleg kellett?...
simmering73
A lóvasút lenne neked az ideális, Lézer Dzsoni.
balos
@simmering73: Hát igen baromarc e dzsoni laser!
csak úgy....
@zenebohóc: ezt miböl számoltad ki? - szar ám mikor a nö okosabb a faxinál...
jáger laszló
É
s ez a meló konkrétan mit is jelent hogy kínai sebességű legyen a bp-hegyesh,vasút!!?,
Szerintem erre nincs semmiféle L képzelés!!
Blöff az egész!!
csak ennyi
barátilag
J.L.
lusta
Lézer Jankónak, ebből a megnyilatkozásából is látszik, fogalma sincs a gazdaságról.
1. A MÁV-nak az ősöreg eszközparkját sincs miből lecserélni, emiatt egyre több vonalat zárnak be, de a pályát csinálják meg. MIbűl?
Eladott Ország
Valójában mindenhez is értenek. Nem véletlenül kerülhettek be a MÁV igazgatóságába a Richter és a Mol vezetői is. Ez a két cég szerepel abban a felsorolásban is, akiket Lázár kastélyüzemeltetésre is alkalmasnak tart. A Richter elnöke biztosan ért a felsővezeték-szakadások javításához. Életében a vonatokat nézte az irodája ablakából. Qrva jó hogy ezek a Parragh féléknek ennyi energiájuk van. Az átlag embernek, a saját munkája után, elbaszott fizetésért, saját magára és családjára nem jut idő, ezek meg elnökösködnek, tagok lesznek mindenhol... biztos hatalmas értékteremtés folyik mindegyik beosztásban. Szépen roskad össze a szarvár, amit a fidióta hordauralom Magyarországból csinált. A MÁV vezetőinek kirúgásától a késések megszűnnek, a pálya állapota feljavul, a 50 éves vonatok megifjodnak? Tizenévig csak spórolni, az ezt okozza! Felkészül: közüzemi vízszolgáltatás. Lázár eddigi életútjából tisztán látszik a táskahordozáson kívül, hogy ez is egy nagy rakás szar lesz. Ahogy elnézem a listát, csupa hozzáértő vasutas, amúgy nem inkább a Lézerjanit kellett volna kirúgni? A tramtrain is hogy bejött. Nincs ezzel semmi baj, ezek pártkatonák. Az a baj hogy nem tudják megfelelő szakértőkkel körülvenni magukat, mert ezek kikoptak/kiöregedtek/elmentek.Van abban valami szep, amikor az allami vasuttarsasag vezetese szolgalati autot kap soforrel. És ingyenes utazásra jogosító családi jegyet.
csak úgy....
@lusta: a ménesbirtokos jani azt hiszi,hogy az utasokat is úgy terelgetheti, mint a rábízott lovakat és a vízágyas teheneket a nemzethi birtokon! - jani csak 1 van,hogy a hollik csípje meg!
Eladott Ország
@csak úgy...: - Ménösgazda! Este tíz óra van. Jön még a tram-train? - Persze! Különben minek hagynánk kint a síneket éjszakára?!
scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/v/t39.30808-6/261987064_1238346656645239_2676857217069430684_n.jpg?_nc_cat=108&ccb=1-7&_nc_sid=49d041&_nc_ohc=u25vh__l8HQAX9DHeT9&_nc_ht=scontent-vie1-1.xx&oh=00_AfAsu56F0MlnB3Pk5Oam4fIVgQSa_uC3li_YeVaRFIDa6w&oe=64F5A127
Godotra várva. Lázár flancos villamosával csak a baj van! – a tram-train (vasútvillamos) nem csak késik, néha egyáltalán nem jár Sok a gond a 80 milliárd forintból készült tram-trainnel: ottjártunkkor épp egyetlen szerelvény sem működött a nyolcdarabos flottából. Pályaudvaron, Godotra várva...
uploads.disquscdn.com/images/551d189a841afb8527367b7c450faeb7940de726ba7ebe64f54057c547e77f9a.jpg?w=800&h=960
csak úgy....
@zenebohóc: tévedsz! edina okos és okosan hülyéskedik, jani sem buta csak hülyén okoskodik!
human
János! Itt ne álljunk meg. Szerintem a vécés néni felelőssége is megállhat. Lényeg, hogy az Orbán-kormány tévedhetetlen.
csak úgy....
a fideszben jelenleg 3db. mindenhez érö müködi! 0rbán a hüha kategória,aki aztán valóban...,oszt jön a szerény de szintén mindent tudó és értö pintér, végül a jani,de nem utolsó sorban,akire szintén mindent rá lehet bízni.- (csak legyen benne suska)
ez meg is látszik magyarországon..., még jó,hogy nem készült trafipax fölvétel arról, mikor a románok index nélkül megelözték a világ esze által vezetett ,eltrabantosodott országot!
Eladott Ország
Ma nagyon kaszálnak a NER-nél, hullanak a fejek középszinten. - Hová lett a MÁV vezetése? -Lepsény(i)nél még meg vót! Robespiere reinkarnációi aratnak. Miért nem a fejnél kezdi a fidesz a tisztogatást? Orbán, Rogán, Semjén, Sintér... Jó lesz oda néhány pártkáder, jó fizuért, aztán majd Marikanéni csodálkozik hogy már a vonat sem jön. Sajnos ez a sok léhűtő egytől-egyig mind be lesz nyomva egy másik elnökségbe, felügyelőbizottságba vagy valami helyettes államtitkári állásba, legrosszabb esetben a Szerencsejáték Zrt.-be. Az átkosban az ilyen senkiházikat hívták ejtőernyősöknek. Kósa Lala anyja még beférne. Elnézve a névsort, vak vezet világtalant. Igazi röneszánsz emberek. Ja, „ késő röneszánsz délután 4 óra” (Hofi) Mindenhez is értenek. Ennyi nagytudású zsenivel, na majd most... induló vonatok
uploads.disquscdn.com/images/d592ae9d88531608c10544edb3a2cd2223e3e1d124520269170014a88ffaed55.jpg?w=800&h=1078
kulabombaafityiszre
Üzenget egymásnak lézer jani,meg a máv.
Tiszta dedó.Sajnos az egész kormányzás nívója ez.
Miközben a vasúti közlekedés egyre ramatyabb állapotban van.
zenebohóc
@csak úgy...: Mielőtt agyon - lájkolod magad, menj vissza az elejére és olvasd el még egyszer mit írtam, aztán értelmezd! Ha nem megy kérdezz meg itt egy-két embert a propin! Ja, ha nem ismersz itt senkit, akkor majd ajánlok én hitelest neked!

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.