Pálinka megmentő kampány keretében turnézik idén 50 prémium pálinka, hogy ezzel népszerűsítsék a minőségi magyar pálinkát, és növeljék a fogyasztást.
A pálinka piaca az elmúlt évtizedben jelentősen átalakult. Egyrészt ugyan felfutottak a pálinkafőzdék, de a vendéglátóhelyeken nagyon visszaesett a pálinkafogyasztás. Az emberek – egyrészt anyagi okokból – visszatértek az olcsóbb változatokhoz, az is közrejátszik, hogy mindig vannak aktuális fogyasztási divatok és az új trendek.
Illusztráció: freepik.com
A Rózsaszín Elefánt Ügynökség országos pálinka-megmentő kampánya során az utazó Pálinka Bár 8-10 minőségi főzde minimum 50 tételét egyszerre teszi elérhetővé. Mindezt kiegészítve egy interaktív itallappal, amelyen egy NFC-chip közvetítésével pillanatok alatt tudhatjuk meg, miért olyan különleges a pálinka, amit fogyasztunk.
Balatonfüreden már február 1-től elérhető a pálinkakóstoló csomag, az utazó bár azonban további helyszínekre is ellátogat majd. Nyáron többek között Siófokon megjelennek.
A bár kínálatában olyan különlegességeket kóstolhatunk, mint a népszerű Tankcsapda zenekar ágyas vilmoskörte pálinkája, vagy a 2017-es év pálinkája, amelyben a Cruxx, a Csalló, a Nobilis, a Rézangyal, a Spiritus Primus, valamint a Zimek Pálinka házasított cseresznyepálinkája található.
3 hozzászólásarrow_drop_down_circle
Új hozzászólás