December kiválóan alkalmas arra, hogy felfedezzük Portugáliát. Az idő még kellemes, és a turistaáradatot is el tudjuk kerülni ilyenkor.

Feltöltő: noga
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

24 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Ez itt az összes hozzászólás. Kattintson, ha csak a legfrissebbeket olvasná!
kacifant
Én Madeirara, mennék el szívesen, vagy az Azori-szigetekre.
Evikati
Itt még én sem jártam, de remélem csak idő kérdése:-) A férjem már körbeutazta Portugáliát. Fantasztikus élményekkel tért haza, bár hivatalos kiküldetésen volt Lisszabonban.
kacifant
Evikati: Hogy Ti mennyit utaztatok/tok! Van olyan kontinens, ahol még nem jártatok? :) Melyik a kedvenc országotok?
Evikati
kacifant: 25 év óta utazunk vonattal, repülővel. Hosszú lenne felsorolni, hol jártunk eddig, de Európában pár ország kivételével szinte mindenhol. Egyiptom és Amerika (New York). Kedvenc országom nincs. Városnéző turisták vagyunk, múzeumok, templomok és minden ami szép benne van a repertoárunkban. Számomra a kultúra fellegvára Itália és Görögország. Olaszországban tizenkétszer jártunk, Lombardiától Szicíliáig. Kedvenc városom New York és Amszterdam. Iii is többször voltunk már. Minden kultúrában van valami új, mely máshol nem található. A gasztronómia, vagy népszokások, építészeti stílus stb. Amíg mozdulni tudunk utazunk. Ezek az élmények megmaradnak nem amortizálódnak, sőt idővel megszépülnek. Ellentétben az egyéb földi javakkal:-))
kacifant
Evikati: Nagyon egyetértek veled. Szeretnék én is ennyit utazni! Biztosan rengeteg, szép emléket gyűjtöttetek össze az utazások során. Mi rengeteget fényképezünk, amikor utazunk, gondolom ti is.
keseruimre
én egyszer volta portugáliában, de sajnos a 26 órás vezetés után nem volt időm és energiám körülnézni, mert csak mentem és jöttem. de amit láttam, az tetszett.
Evikati
kacifant: Kívánom neked, hogy annyi szépet láss még, mint amennyit mi láttunk életünkben eddig! Utazni nagyon jó!

ikse: Gondolom, hogy fárasztó volt az út odáig, de azért vezetés közben szép tájakat láthattál. Autóval nem hiszem, hogy vállalkoznék ilyen hosszú útra.
keseruimre
Evikati: igen nagyon szép volt, tulajdonképpen keresztül mentem európán. nem volt annyira fárasztó, csak az utolsó 2-3 óra. én mégegyszer kimennék kocsival, persze a nevezetességeket útközben megejteném :)
Evikati
ikse: Na, az autózásban éppen az a jó, hogy ahol kedved tartja és van rá lehetőség megállhatsz és kiszállhatsz. Nem vagy időhöz kötve. Ez szuper. Vonaton utazni viszont kényelmesebb és zavartalanul gyönyörködhet az ember a táj szépségében. Mi 1979-ben mentünk autóval Hollandiába úgy, hogy minden este máshol aludtunk és útközben minden érdekességet, városokat megnéztünk. Sátoroztunk campingekbe és egy hét alatt értünk Hágába. Ma már ezt sem vállalnám, de fiatalon az ember mindent más dimenzióból néz. Portugáliába nagyon szeretnék eljutni. Természetesen repülővel.:-)
keseruimre
Evikati: hát, én ahova csak tehetem kocsival megyek. jó persze tengeren túlra nem :D

bár jó lenne egy világkörüli út kocsival :D
Evikati
ikse: Bérelni mindenhol lehet autót. Az nagy kaland lenne és sok idő. Van annyi szabadságod? 80 nap alatt a Föld körül:-)
Nekünk jogosítványunk sincs.
keseruimre
Evikati: megoldanám. :) jah, egyszer voltam angliában is, kicsit érdekes volt a közlekedés :D
Evikati
ikse: Igen, elég szokatlan még utasként is. A fiam barátja most jött haza 3 év után egy autóval. Frászt kaptam mellette, a fordított volán miatt. Mi Skóciát cserkésztük be vonattal. Londonban csak 1 napot töltöttem, jó lenne visszamenni oda is. Annyi klassz hely van amit látnunk kellene!! Ugye ikse?
Tcat
Se jogsim, se autóm, de autózni szeretek :) (nem nem én vezetek mielött valaki rosszra gondolna :P) Egyértelműen a legrugalmasabb módja az utazásnak. Második helyen a vonat, mert azon lehet mászkálni kicsit... (itt most értelemszerűen nem a pl. Balaton mellett közlekedőkre gondolok, ahol ha hozzáérsz valamihez 5 generációnyi retek ragad rád...) A repcsi sajna eddig még kimaradt.

De hogy ne legyen annyira off-topic a komment :) Megvallom Portugáliát nemigen ismerem, így nemtok mást nyilatkozni azon kívül, hogy persze, megnézném, hiszen utazni jó :D Mondjuk nekem dimbes-dombos rész kell, ahol jókat lehet túrázni (nem vagyok igazán városnéző típus, részben valszeg azért mert nagyon utálom, rosszul bírom a tömeget.) Az Azori-szigetek is érdekes lehet az anyaország mellett.
Evikati
Tcat: Akkor ajánlom neked Ausztriát. Aránylag közel van, Karintiába vagy Tirolba busszal is el lehet jutni. Gyönyörű kiránduló, sétáló hegyi utak vannak. Isteni a levegő és sehol egy eldobott cigis doboz:-) A Como melletti tavak környéke is gyönyörű, kifejezetten gyalogolós turisták számára.
ikse: Oslóba én is nagyon szeretnék eljutni. Stockholmban 2 évvel ezelőtt, Helsinkiben pedig idén augusztusban jártunk. Helsinki szuper!!! Minden arról szól, hogy jól érezd magad. Nem csak a turisták, az ott élők is.
Tcat: Keressétek meg a www.travelandspa .hu oldalt. Most készül, de már nagyon sok klassz blog olvasható rajta. Gyönyörűek a képek is.
Tcat
Evikati: kösz a tippet, a Como környéke tényleg klassznak tűnik! ;) Ausztria meg Szlovénia terítéken van jövőre, valamelyik tán összejön. Igazából Svájc is érdekes lenne, főleg összekötve az októberi repnapjukkal. Igazi kuriózum, 2 200 magasan, a hegyen van a nézőplacc :)
Evikati
Tcat: Svájc gyönyörűséges, de nekem nagyon drága volt 10 évvel ezelőtt.
Szép napot neked!:-)
kacifant
@Tcat: nyáron mi Szlovéniában jártunk, a tengerparton Portorozban, csodálatos hely, bár a tengerpart nem túl hosszú, de nagyon jó hely. Kirándultunk Olaszoszágban is amíg ott voltunk. Mindenkinek ajánlom!

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!

Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.