A Momentum EP-képviselője éppen ott privatizálna, ahol ez nagyon nem működik. Vonatra szállt hétfőn a momentumos Cseh Katalin, hogy megválasztott EP-képviselőként azzal menjen Brüsszelbe, ezzel kívánta felhívni a figyelmet arra, mennyire bonyolult és nehéz művelet is Budapestről az EU tulajdonképpeni fővárosába eljutni vasúton, amely pedig a leginkább környezetkímélő eszköz hosszabb utazásokhoz. Eddig minden rendben is van, fiatal politikushoz illően az összes közösségi médián végig is közvetítette a hosszú, zötykölődésnek a modernebb osztrák és német vonatok miatt éppen nem nevezhető utat. Azonban valahol az osztrák, állami ÖBB Railjetje és a német állami Deutsche Bahn nem kevésbé gyors és hatékony hálózata között azonban Cseh éppen arról írt Facebook-oldalára, milyen jó ötlet lenne, ha mindebben a magáncégek is részt vehetnének: „Az állami kézben levő vasúti monopóliumokat pedig fokozatosan ki kell nyitni a piaci verseny előtt, hogy a magasabb minőség és az olcsóbb árak...

Forrás: merce.hu
Feltöltő: durbincs
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

49 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Eladott Ország
Svájcban rengeteg kisebb regionális és turisztikai vasút magánkézben van, és mindig is abban volt. Egy átlag keresetű svájci állampolgár a statisztikák szerint, évente átlagosan 42-szer utazik vonaton, ami európai viszonylatban rekordnak számít. Ez nagyban köszönhető a környezettudatos magatartásnak, - lévén a svájciak 30 százalékának nincs is autója- másrészt, pedig annak, hogy a társaságok kiváló logisztikai és technikai háttérrel működnek. A menetrend különösen sűrű, hiszen nyolc éve a vasúti reformintézkedések keretében félóránkénti vonatindulást vezettek be, vagyis 30 percenként minden pályaudvarról minden irányban indulnak járatok. MÁV: Mészáros Állami Vasút. Aki Lőrinc vizét issza,
saját vizét issza vissza. Mészáros Lőrinc vizeit osztják az arra szomjazóknak. 1,2 milliárd forintért szerződött tavaly a MÁV a felcsúti birodalomhoz tartozó Vivienvíz Kft.-vel azért, hogy cserébe sok vizet kapjon.
Ez itt nem minden hozzászólás, csak az utolsó néhány. Kattintson, ha mindet olvasná!
Commenter
@csak úgy...: ezt nem értem, hogyhogy nem ment utánuk a csuti magángépe?
Commenter
@csak úgy...: sőt, a poggyásznak is vettek jegyet...
verőce21
@Commenter: @csak úgy...: (18:01-21) Nem vagyok egy reneszánsz ember - minden tehetség ura, de néhány dologhoz jól értek. :)
verőce21
@Commenter: (18:23) Ellentétben veled, aki, "Kilenc kézműves, tizedik a nyomorúság."
verőce21
@csak húgy...: (17:58) Bohóc létedre nem csoda, ha kitalálsz hülyeségeket, de velem kapcsolatban ne terjessz hazugságokat. Köszönöm.
Nem vagyok sem ukrán, sem tutajos. Néha a saját hajóinkat szoktam vezetni, ha a hajóvezetőmnek nem érvényes az engedélye. A Rajnára ugyanis külön vizsga szükséges.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.