Átlag 46 percet késtek a légitársaság járatai a briteknél, ezzel ők lettek a legpontatlanabbak.Olyan címet nyert a Wizz Air, amire senki sem lenne büszke

Illusztráció: Pixabay.com

A Wizz Air volt 2022 legpontatlanabb légitársasága az Egyesült Királyság repterein – írja az Independent. A magyar légitársaság gépei a brit reptereken átlagosan 46 percet késtek a brit polgári repülésügyi hatóság (CAA) adatai szerint.

2021 legpontatlanabb légitársasága is a Wizz Air volt – írják –, igaz, akkor harmadennyit késtek a gépeik.

A lap hiába kereste a Wizz Airt, a társaság részéről nem kommentálták a hírt.

A második legpontatlanabb egyébként a TUI lett, átlag több mint 40 perces késésekkel, a harmadik pedig a Qatar Airways, átlagosan közel 32 perccel

Forrás: Independent

2 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Eladott Ország
Mindenki szeretne business classon repülni, csak csóró hozzá, aki pedig csóró, az Lázár János szerint annyit is ér. Én meg a „Rájennel”... Mert azt úgy szereti a Marci gyerek! Kissé megkopott a brand, ráférne a cégre némi arculatfrissítés - lehetne MÁV Air. Az olcsóságával versenyez. Ráadásul nagy tévhit, hogy a fapados mindig olcsó, mert csak azok a nyugat európai járatok olcsók, ahol nagy a verseny, de pl a nyaralószezonban a mediterrán üdülőhelyekre általában még drágább is a Wizz Air, mint pl a lényegesen jobb , nem fapados Austrian Airlines bécsi indulással. ELMÁVosodott. Megy ez nekünk ! MÁV, Wizz Air, költségvetés, karbantartás, csatornafedők szintezése, utak-hidak karbantartása, villanyolszlopok lefestése, közlekedés összehangolása, takarítás, szociális gondoskodás, oktatás és egészségügy, felsőszintű képzés, demokrácia, empátia, belátás, erkölcsi alapvetések etc...Ebben mindben világbajnokok vagyunk ! Csak fordítva kell nézni a "tabellát" !
FLETÓ
@Maccska: Keresi mindig a bűnbakot @Eladott Ország: ! Nem érdemes válaszolni se neki!

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.