"Meglátásom szerint azért kell ezzel behatóbban foglalkozni, mert voltaképpen minden sportoló eladható felület képvisel, úgynevezett reklámhordozó felület, és ezt Magyarországon még nem sikerült százszázalékosan a köztudat, elsősorban a potenciális hirdetők agyába juttatni. Márpedig ezt azért kulcsfontosságú, mert biztos vagyok abban, hogy a sikeres sportolónál a hitelességi faktort tekintve nincs jobb reklámhordozó! "

Forrás: sportlike.hu
Feltöltő: KInyo29
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.