A német gyártó nem bízta a véletlenre a dolgokat, így minden egyes modell megkapta az egységes designt. Jelenleg a legkisebb Polónak is ugyanolyan haragos a tekintete, mint akár a csúcsragadozó Phaeton-nak. Az egységes megjelenés a kifelé szélesedő első lámpákban és a köztük elhelyezkedő hűtőrácsban rejlik. Persze ez már kezd kissé unalmassá válni, viszont a cég elérte a célját, autóikat száz közül is megismerik még a nyugdíjasok is. Az EOS eddig karakteresnek számító hátsó lámpatestét, most egy teljesen visszafogott, a Jetta-hoz hasonló formájúra cserélték. A motorpalettát egyelőre három erőforrás alkotja. Kérhető 1,4 literes 122 lóerős TSI motorral, 2 litere 210 lovassal és szintén 2 literes turbódízellel, melynek teljesítménye 140 lóerő. Mindegyik blokkhoz kérhető a DSG váltó, mely hat- vagy hétfokozatú, a motortól függően. Aki nincs megelégedve a mostani VW-k megjelenésével, azokat azzal nyugtatjuk, hogy cég felvásárolta az Italdesign tervezőcsapatát, akik valószínűleg visznek majd egy kis színt a jelenleg eléggé sivárnak mondható megjelenésbe. Bővebben...

Forrás: MocsokMacsók.hu
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.