Nem fogyasztóvédelmi Pulitzerre gyúrunk, naiv inviteles ügyfél mindössze (nagyon helyesen) pont akkor írta meg kurvaanyázós levelét, amikor elpattant a húr, úgyhogy aki nem bírja a csúnya, trágár szavakat, azoknak javasoljuk a kommentek olvasását. A történet banális, a kiszolgáltatottság még rosszabb. Költözött már valaki internet miatt máshová? A legutolsó, aktuális sztorim a következő: nem kaptuk meg a márciusi számlát, csekkestül (a reklám szarok persze mindig megérkeznek). Miután elkezdték azt a rendkívül idegesítő dolgot, hogy óránként hívnak, mikor lejár a fizetési határidő (ami szerintem bőven a zaklatás kategóriája, és tíz év letöltendő Éden Hotel nézéssel büntetném a kitalálóját), megkérdeztük, hogy most mégis mi a faszért zaklatnak. Hát a márciusi számla… akkor talán el kéne küldeni, nem, büdös gyökerek?! És mér két hónap múlva tűnik fel, hogy nincs befizetve?! Mér én tartsam számon, nincs elég léhűtő?! De, küldjük.. Elmondásuk szerint útjára is bocsátották 05. 09-én, ismét. Tegnap – 05. 12. – még nem sikerült kis kezembe megkapnom a szerintük ismételten küldött számlát, a telefon- és internet-„szolgáltatást” viszont felfüggesztették - figyelmeztetés nélkül, persze -, gondolván, hogy tutira megkaptuk, és legelső dolgunk az életben, hogy a kedves faszszopó társaságuk szájbavert csekkjét feladjuk.. Este elpattant egy húr, és ismételten a telefonos ügyfélszolgálathoz folyamodtam (este háromnegyed nyolckor, rohadjon meg az összes paraszt), emelkedett hangnemben és stílusban számon kértem az ügyintézőn, hogy most mi a szarosvalagú kurvaanyjáért nem tudok telefonálni. Hát a márciusi számla… DE BAZD MEG, MIT FIZESSEK BE, HA MEG SEM KAPOM? AZ NEM TŰNIK FEL, HOGY MIND AZ ELŐTTE, MIND AZ UTÁNA LÉVŐ BE VAN FIZETVE??? Ha ennyire töketlenek vagytok, hogy egy számlát nem bírtok normálisan eljuttatni a címzetthez, miért vártok tőlem pénzt?! Szolgáltatni nem tudtok, mert hetente kikapcsoljátok különböző ürügyekkel, vagy csak simán nem megy se a telefon, se az internet. De akkor jelentsem be a műszakiaknál.. MINEK BAZD MEG?! Történik bármi érdemleges is?! Nem! A telefon most már hetente egyszer legalább használhatatlan, az internet is orosz rulett, mert esténként óriási szerencse kell hozzá, hogy rácuppanjak a hálóra. Ha vihar van, felejtős. Többször jeleztük technikai kifogásainkat, semmitmondó, vállvonogató lepattintás volt a reakció. Kérdem az ügyintézőt, most akkor mi a teendő, mikor kapcsolják vissza a nevetséges szolgáltatásaikat. Hát, amikor megérkezik a befizetés… Akkor elismétlem még egyszer: MIT FIZESSEK BE, HA MEG SEM KAPOM? Hát ő nem tud mit csinálni, addig nincs visszakapcs, amíg nincs pénz. De ha utalom, akkor egy nappal hamarabb... NEM ÉRTETTÉL MEG, BAROM, én sodródom az árral a töketlen, nemtörődöm, hozzád hasonló idióta ügyintézők miatt, hogyan fizessek, stb-stb. Itt a kígyó a farkába harapott, kezdtük elölről. Mondom neki, akkor itt és most ebben a szent pillanatban felmondom az előfizetői szerződést, miután a szolgáltató egyoldalúan szerződést módosított a szolgáltatás korlátozásával, tőlem ezentúl egy kibaszott fillért nem fog látni ez a rohadt, semmirekellő, fillérbaszó szarházi társulat. De akkor ki kell adni behajtásra… adjad, bazd meg, anyádat is. Hajtogasd be a füleit a térded közé. A számla ma kiegyenlítésre került, személyesen, egy tizenöt kilométerre lévő ügyfél”szolgálati” irodában. Visszakapcsolás két napon belül, amennyire pofátlanok, még a 3500 forintos visszakapcsolási díjat is kiszámlázzák, amiről ők tehetnek. Hogy lenne Fekete Pákó a védőügyvédjük egy apasági perben. Tökéletesen visszaélnek minden erőfölényükkel, egy kuncsaft csak addig édes, kedves, bájos, amíg be nem hálózzák, utána bármi probléma van, a vállukat vonogatják, és szarnak bele nagy ívben. Az akció csak a megkaparintásig él, utána szopicsek. Jártunk már úgy, hogy a befizetést követő harmadik napon egyszer csak elhallgatott a telefon. Szolid érdeklődésemre hirtelen meglett a befizetés és „máris visszakaccsoljuk”… Öreganyádat inzultálja hátulról egy veszett indiai hímelefánt, szexuális töltettel. Tehetetlen vagyok, mert vezetékes telefon szolgáltatót nem tudok váltani, viszont olyan helyen lakom, ahol alig van mobil térerő, két kisgyerek mellett egyszerűen szükség van vezetékes telefonra.

Forrás: Tékozló Homár
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.