Azért a jóízlésű viccnek is van határa. Láttunk már laza ügyfélszolgálatosokat, de amit Dóra a Philips Magyarország nevében kapott, az már durvább, mint egy diszlexiás Szerencsekerék-gála. Nem, az ügyfélszolgálatos nem külföldi és nem fordítógép (a teljes eredeti levél a képre kattintva jön elő): Mellékelten küldöm a Philips Magyarország ügyfélszolgálatának egyik gyöngyszemét. A kedves ügyintéző fogalmazásán (nem bírunk) és helyesírásán kívül az is figyelemre méltó szerény véleményem szerint, hogy arra is képtelen, hogy megértse, amit irtam neki. Érdekelne minket a felsőbb vezetők véleménye is, hogy mit gondolnak erről, hogy ilyen ügyfélszolgálatosok képviselik a céget, de egyelőre még nem sikerült őket utolérni. [...] Bővebben!

Forrás: Tékozló Homár
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.