Árpád szenvedései nem értek véget múlt héten. Bár végül harmadszor is ingyen szerelték szerencsétlen HP laptopját, aminek nem a szervizben karcolódott össze képernyője, újabb hibákat fedezett fel rajta: Tisztelt HP Ügyfélszolgálat! Az alábbiakban leírt okok miatt már nem tudom eldönteni, hogy ez a szervizelési hozzáállás tényleg a szerviz felkészületlenségéből, esetlenségéből ered, vagy inkább pofátlanság? Remélem Önök tudják a választ… Ma kaptam kézhez az Önök által (a szerviz által vitatott garancia ellenére is) kijavított G62 típusú laptopomat, melyért Önöknek köszönettel tartoznék, ha a laptop megfelelően ki lett volna javítva, de nem ez történt. [...] Bővebben!
Forrás:
Tékozló Homár
RSS tartalom,
A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
Új hozzászólás