Árpád szenvedései nem értek véget múlt héten. Bár végül harmadszor is ingyen szerelték szerencsétlen HP laptopját, aminek nem a szervizben karcolódott össze képernyője, újabb hibákat fedezett fel rajta: Tisztelt HP Ügyfélszolgálat! Az alábbiakban leírt okok miatt már nem tudom eldönteni, hogy ez a szervizelési hozzáállás tényleg a szerviz felkészületlenségéből, esetlenségéből ered, vagy inkább pofátlanság? Remélem Önök tudják a választ… Ma kaptam kézhez az Önök által (a szerviz által vitatott garancia ellenére is) kijavított G62 típusú laptopomat, melyért Önöknek köszönettel tartoznék, ha a laptop megfelelően ki lett volna javítva, de nem ez történt. [...] Bővebben!

Forrás: Tékozló Homár
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.