Attila saját kárán tanulta meg, hogy nem érdemes olcsó mobitelefont cseréltetni. A három sikertelen javíttatással együtt összesen 8 alkalommal kellett ideoda autóznia mintegy 250 km-t, hogy kapjon egy működő Samsung telefont. Nos olyan előfordul, hogy egy mobiltelefon (garanciális) meghibásodik és azt a szerviz sem tudja megjavítani. Ez történt az én Samsung  készülékemmel is. Háromszor is elvittem a szemvízbe és mégsem javult meg. Ekkor a szervizpont javaslatára a mindenható [email protected] e-mail címhez fordultam panaszommal hiszen csakis ők azok akik más megoldást (pl. cserét) „engedélyezhetnek”. Két hét alatt meg is jött a válasz, hogy cserét ajánlanak fel és hogy „esetét kivizsgáltuk és a megfelelő lépéseket megtettük, hogy a jövőben ne fordulhasson elő ehhez hasonló eset”. Úgy gondoltam innen egyszerű lesz a dolog de most jön a neheze, ugyanis  kiderült, hogy a cserefolyamat a következő:[...] Bővebben!

Forrás: Tékozló Homár
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.