A titok abban van, hogy egy kicsit őrültnek kell lenni. Kicsit meg kell őrülni ahhoz, hogy elhiggyük: meg tudjuk változtatni a világot. Mindenki hülyének nézett minket, amikor a 100 milliós letöltésről beszéltünk, de már a 700 milliót is elhagytuk. De az egész csapatnak ez a hozzáállása. „Miért ne?”, ez a jelmon­da­tunk. Nagyban gondolkodunk, és meg akarjuk lepni a rajongókat. És közben megváltoztatjuk a marketing világát is. – mondta mindezt a Metropol intejúban Peter Vesterbacka, a cég kreatív igazgatója.

Forrás: facebookhirek.hu
Feltöltő: facebookhirek.hu
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.