Naiv ügyfél nem vette figyelembe a jeleket, és annak ellenére pontyot rendelt az egyik Bécsiszelet vendéglőben, hogy nem volt. Vagyis pontyosított fogast kapott kedvezményes az előbbi árában, aminek gyógyszerezés lett a vége: Tegnap este voltam a párommal a Bécsiszelet vendéglőben. Én mindenképpen valamilyen halételt szerettem volna fogyasztani, rendeltem hát pontypatkót rántva. A pincér a rendelést követően kb 10 percen belül jelezte, hogy a ponty elfogyott. Megnyugtatásomra a következő felajánlást tette: Megcsinálják nekem a rántott halat fogasfiléből, de csak a ponty árát számolják föl érte. (jelentősen olcsóbban) Erre örömmel rábólintottam, és csak később döbbentem rá: nem kellett volna. Igen erős hasfájás gyötört egész éjszaka, a többi tünetet hadd ne részletezzem. Ma reggel is csak gyógyszerrel vagyok képes dolgozni. Valószínű, hogy a hal nem volt épp friss és csak túl akartak adni rajta. Szomorú hogy ilyenek még előfordulnak elvileg minőségi éttermekben….

Forrás: Tékozló Homár
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.