Versenyt hirdetett az ország legszebb hangú ügyfélszolgálatosának, illetve call-centeres munkatársának kiválasztására a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) Contact Center tagozata - jelentette a Kreatív Online.

Forrás: hvg.hu
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

4 hozzászólásarrow_drop_down_circle

QQCSI
"Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) Contact Center tagozata"
Ez az a cég, --többek között--,amely a GDP-t termeli ezerrel, ugye? :)
csikknorisz
@QQCSI: A "Rádsózom Ha Kell Ha Nem Ügynökcenter" megnevezés találóbb lenne. :)
másvirág
Most is fűlembe cseng Orbán Viktor "csengő-bongó-baritonja"amint szavazatomat kéri:-)))
Rézangyal
Jó lenne most már inkább a megoldást keresni, mielőtt aaz egész magyarság az összes hangjával együtt menend a veszendőbe :(

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.