Naiv ügyfél nem találta meg a Digi oldalán a komplett csomagjuk megrendelőjét, mert olyan nincs. Ezért a következő logikus lépésként egyesével megrendelte a telefont, netet, tévét. A Digi ezt úgy kezelte, hogy akkor biztos hűségnyilatkozatot sem akart tenni, minthogy azt sem lehet sehol bekattintani. Amikor jelezte, hogy ez így nem lesz jó, kiderült, hogy lemondani vagy módosítani sem lehet a rendelést, csak személyesen. De telefonon megrendelhette volna hűségnyilatkozatostul egyben, de most már késő. Megrendeltem a Diginél online felületen tévét, internetet, telefont. Furcsálltam, hogy az online felületen nincs lehetőség bejelölni, hogy melyik csomagot kérem, csak külön-külön. Hűségnyilatkozatra nem kérdez rá. Gondoltam mégis megrendelem, majd nyilván felhívnak és pontosítjuk. Az ígért 48 óra helyett több, mint 3 nap elteltével kapom az emailt, hogy befogadták a megrendelést, de még mindig nem kérdez rá, hogy mit is akarok. [...] Bővebben!

Forrás: Tékozló Homár
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.