Igaz, hogy úgy volt, hogy nem lesz téhome-os sztori, amíg beáll az ügyfélszolgálat 2. 0, ez végülis pozitív végeredményű, úgyhogy most ez van. Boldog ügyfélnek 5 hónap kitartó baszogatásba telt, amíg sikerült jóváíratnia a közel egy hónapos internetkimaradás miatt tényleges kárpótlását. A T-Home eleinte 5000 forintos kedvezménnyel próbálkozott, aztán végül megtört: Szeretném megosztani a történetemet ami remélem néhány embernek tanulságul szolgál. A teljes végkifejlet végül is számunkra pozitív végeredménnyel zárult, de az idegeskedést nem kívánom senkinek. Még tavaly hálózati hiba miatt az ADSL kapcsolatunk használhatatlanná vált, a hiba kezdete után 3 nap múlva kiderült hogy kábelhiba van az utcánkban, de csak nálunk okozott problémát. (napi 2-3x 5 percre volt net) Folyamatosan érdeklődtünk a hiba kijavítása felől, amit aztán 1 hónap alatt megoldódott, nem kis gondot okozva mert esténként én, napközben feleségem dolgozott volna az internet segítségével. A második héten kénytelen voltam venni egy mobilnet eszközt, mert nem tudtuk máshogy elvégezni a munkánkat. [...] Bővebben!

Forrás: Tékozló Homár
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.