Szilvia kapott még egy hónap befizetendő előfizetést, miután lemondta elhunyt édesapja előfizetését a Telenornál. A Telenor ügyfélszolgálatának válaszában emlegtett ÁSZF 2. 3. 2 egyáltalán nem említi a havidíjat, tehát biztos nem onnan ered ez a durva butaság: Próbálok érzelemmentes lenni, bevallom, nehezemre esik. Édesapám idén augusztus elején elhunyt. A mobil szerződését és a hozzá tartozó netet lemondtuk aug. 22-én, ennek életbelépéséről aug. 27-én értesítettek bennünket. A késés annak tudható be, hogy a halotti bizonyítvány elküldésével megcsúsztunk, plusz egy hétvége is bejött a képbe. A telefont és a netet is még aug. 27-én kikapcsolták. És most megjött a számla: Mind a netet, mind az előfizetést kiszámlázták az alábbi időszakra (forgalmat nyilván nem, mert nem volt): Aug. 21-szept 22. Megjegyzem Édesapám kb. 15 éve az előfizetőjük volt, soha egy percet nem késett a számlafizetéssel. Igaz, most a hűségidő előtt bátorkodott meghalni, de maga az eljárás elképesztő számomra. [...] Bővebben!

Forrás: Tékozló Homár
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

1 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Dulcinea
Háát emmán azért nagyfokú aljasság a szolgáltató részéről!

A bácsi meghalt aug. elején! A telefon, és net. kikapcsolása kérvényezve aug. 21!
De miért is ne, majd aug. 27-én lett a kérvényezés teljesítve.

Nahhh, akkor milyen jogon számláz a szolgáltató aug.-tól szeptember 22-ig???
Legfeljebb...aug.27-ig számlázhat...szeptemberben mán mit akar???
nem csak aljasság, de belecsúszik a kegyeletsértésbe is szerintem.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.