A 21. században nincsen kampány Photoshop nélkül. Lady Gaga tavasz-nyári Versace kampánya sem épp a természetesség jegyében született, és ennek megvannak az előnyei és a hátrányai is. Abban mondjuk egészen biztosak voltunk, hogy a látványosan túlretusált hirdetések eredeti fotói előbb-utóbb napvilágot látnak. Nincs ezzel semmi gond: remek utóreklám a Versace-nak is, hiszen így még több…

Forrás: instyle.hu
Feltöltő: Ginevra
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.