Az internetre felkerült prezis anyagból most mindenki megtudhatja, hogyan élt egykor Magyarország első embere.

És itt van néhány fotó is:

Nézzen be Ön is Kádár János lakásába!
Nézzen be Ön is Kádár János lakásába!

70 hozzászólásarrow_drop_down_circle

nyanya001
Szerénységből, puritánságból példát vehetne a tolvaj banda !
Ez itt az összes hozzászólás. Kattintson, ha csak a legfrissebbeket olvasná!
nyanya001
Szerénységből, puritánságból példát vehetne a tolvaj banda !
szandokan
Kádár elvtárs, szép nagy házad volt. Jól tejeltek az oroszok valamikor.
tivoli
Ennyi minimum kijárt egy főtitkárnak.
m.macskosz
@nyanya001: Szia, kedves Nyanya!
Valaki dicsérte a régi avatarodat. Sajnos nem emlékszem rá,
nem akarod feltenni újból?
Mobil123
@szandokan: na nem tesziket akartam nyomni.!!! Tehát nem tetszik!!! Mond csak haverjaid mit mennyit kapnak Putyin elvtárstól?
KERKA
Nagyon egyszerű a konyha, Kádárné lelkem se sokat főzött, amint elnézem. A cipők mindegyikébe pedánsan sámfa van rakva,Ezeket hordta Kádár, a feleség Szalamander szandálja, és a hozzá tartozó ridikül nagyon csinos.
A Kádár sakkozó asztala kifejezetten szép bútordarab. Látszik, hogy a sakkozás volt a kedvenc időtöltése. A rózsafüzér gyöngyház berakásos, szép darab.
szandokan
@Mobil123: Meg kell szokni még ezt a tetszikezést, és is félrenyomok sűrűn. Egyenlőre még semmilyen pénzt nem kaptak a "haverjaim".
verőce21
Vajon melyik gyárostól rekvirálta el az ÁVO-s banda és kapta ingyen Kádár?
(De úgy tudom, földig rombolta már ezt az épületet valami Veres János nevű vállalkozó, aki "megvette" az államtól ezt a telket.)
m.macskosz
@szandokan: Na, én is félrenyomtam, nem akartalak lájkolni.
Akasztják a hóhért? Egyenlőre, kétkettőre, háromhatra, hatkilencre...
ma, 17:07
miazavalami
@szandokan: Hol éltél ember??
Mi tejeltünk az oroszoknak...
nyanya001
@m.macskosz: Egyenlőre nem teszek fel képet :)
nyanya001
@szandokan: És az Orbánodnak meg a társainak ki tejel ?
m.macskosz
@nyanya001: Köszi. Rendben, ahogy gondolod, magányügy.:)
nyanya001
@m.macskosz: Jajjj, bocsánat szia ! :))
szandokan
@Horizont: Tudtam, hogy megint kiverem a biztosítékot:-)) Nem írok róla inkább semmit, mert szóra sem érdemes.
dr. prédikátor
@szandokan: A fütyi-sz es haverjaidnak vajon miből telik több százmilliós palotákra???Vagy az természetes???
JAJMÁR
Pár évtized, és így nézegethetik majd gyerekeink a mai elit villáit. Talán előbb, talán még mi is . Ki tudja, bármi megtörténhet. A jövő csupa rejtély :)
m.macskosz
@nyanya001: Ami szép, az szép! De ez nem Te vagy, valld be! :)
JAJMÁR
@verőce21: 17:19 Nem látod a fészbukos hozzászólásokat? Azt írja egy hsz., hogy a villa áll, sőt, bővítették egy szinttel, gőzfürdővel ...
szandokan
@dr. prédikátor: Nézd, Szijjártó körül nem stimmel valami, ez tény, de Kádárt hadd ne szeressem. Te szeresd csak nyugodtan, nem az én dolgom. Egyébként milyen foglalkozás az, hogy "nyomorgó"? :-)
szandokan
@Horizont: Azért ez az orosz téma nem hozható összefüggésbe a volt Szovjetunió történetével. Emlékeim nekem is vannak a Kádár rendszerből, legfőképp amikor a párttitkár úr a tudtom nélkül a sajátjaként mutatott be egy terméket külföldön. Nos, az nagyon tetszett, és semmit nem tehettem ellene. De eljött a rendszerváltás szerencsére...
Toby
Bezzeg Szíjjártó Szerény Nyomorgó Péter még Kádár Jánosnál is puritánabb...hogy a 380 volt rázzon bele lelket.
JAJMÁR
@szandokan: 18:29 Te azt hiszed, hogy manapság ilyen nem történik? Hú, de még mennyire, hogy de ! ..és semmit nem lehet tenni ellene .
koszpeko
@szandokan: Neked ki tejelt???
Elég gusztustalan amit itt kukorékolsz.
Nagy vezíred honnan koldul Paks2-re 3000 milliárdot, nem az oroszoktól?
Kit tekint példának nagy vezíred?
Nem Putyin rendszerét?
Most ki következik a kedves vezér Kim Dzsong Un rendszerének magasztalása?
tivoli
@szandokan: ma, 18:26
Bocs, nem tetszik ez a hsz-od, véletlenül nyomtan.
Nem kell Kádárt szeretned, mert mát több mint 25 éve meghalt. De azt el kell ismerni, hogy kiegyensúlyozottabb volt mint a mostani golyós politikusok bármelyike.
@szandokan: ma, 18:29
S attól kezdve minden tökéletes lett, soha többé nem vágott át senki. Egyetlen kormányzó párt alatt sem. De jó is neked!!!
szandokan
@tivoli: Azóta valóban nem, a magam ura vagyok teljes mértékben. Egyébként jól mondod, nem kell őt szeretnem.
szandokan
@koszpeko: Túlzásokba esel. Orbán okosan egyensúlyoz az EU és a kelet között, egy ország gazdaságának csak jót tesz a több lábon állás.
koszpeko
@szandokan: Igen?
Látszik Navracsicsod teljesítményén.
A sok mellé duma és terelés.
Ez a kormányod.
Mint annyiszor megint pártod seggre ült a nagy lavírozásban.
Több lábon akarnak állni s mindegyik sánta.
Épp most megy a Duna tévén a gázról egy beszélgetés.
Nem sok jót mondott a szakértő.
szandokan
@Horizont: Ne kövess el harakirit, azt nem bocsájtanám meg magamnak:-)) A megszálló oroszokat ki is kellett ebrudalni, Putyin nem akar minket megszállni. Üzleti kapcsolatban vannak egymással, az nem ugyanaz.
Mobil123
@szandokan: 18:48 Ez komolyan mondod?? Vagy ittál??? Még hogy okosan egyensúlyoz?? Azzal a qrva nagy hitellel amit a nyakunkba b@szott nagy egyensúly kell majd hogy visszafizessük. Én Nekünk nem neki!!
szandokan
@koszpeko: Majd ha nem lesz gázellátás, visszatérhetünk rá.
szandokan
@Mobil123: Egyenlőre nincs még semmilyen hitel.
tivoli
Nem tudom ki, hogy van vele, én tisztelem Putyin urat. Kimért, józan politikus, aki nem árulja a népét kilóra, helyén az esze és a szíve.
Mobil123
@szandokan: Csak hogy ne feledd a szerződést amit alártak elvtársaid:
"A dokumentum harmadik cikkelye szerint a magyar fél az orosz állami hitel ténylegesen felhasznált összegét 21 év alatt fizeti vissza. Az első hiteltörlesztést a paksi atomerőmű 5-ös és 6-os energiablokkjának működésbe lépéséhez közelebbi március 15-én, vagy szeptember 15-én kell eszközölni, de nem később, mint 2026. március 15-én. A szerződés értelmében a magyar fél a 2014-től évi 3,95 százalékos kamatot fizet az orosz állami hitelért az atomerőművi blokkok működésbe lépéséig, de nem később, mint 2026. március 15-ig. A hiteltörlesztés első 7 évében 4,50 százalékos, a második 7 évben 4,80 százalékos, az utolsó 7 évben pedig 4,95 százalékos lesz a kölcsön kamata. Az egyezménytervezet szerint a mintegy 10 milliárd euró értékű orosz állami hitelt Magyarország 2014 és 2025 között használhatja fel a paksi atomerőmű 5-ös és 6-os energiablokkjának megépítésére és azt euróban fizeti vissza. "
koszpeko
@tivoli: Nincs is a Putyinnal semmi bajom.
Nekem bajom a köpönyegforgatással van.
Amikor Gyurcsány Ferenc miniszterelnök úr ment ki a Putyinhoz akkor a fidesznyikek részéről ment a hazaárulózás.
Ja,hogy erre megint nem emlékszik a narancshuszár banda?
Erről nem tehetek.
bakegya
NYUGALMAT ÉS BÉKÉT TEREMTETT KÁDÁR A MAGYAROKNAK.
Az otthona is a csak Rá jellemző puritánságot áraszt-Ez az ember nem lopott,nem zsiványkodott-egyensúly volt a lelkében szerény ember volt és kiváló politikus!
Az én családomat a politika minden vagyonától megfosztotta,de a Kádárról mindezek ellenére csakkk jót mondhatok.
Mobil123
@szandokan: És ? mI köze IMF hitelenek a putyin hitelhez? Ki a fene mondta kérte meg arra setét vezírt hogy bővítse Paksot?? (és mielőtt moegszólalnál akkor is ezt mondanám ha a másik oldal csinálta volna ugyan ezt!! )
tivoli
@koszpeko: ma, 19:16
Az más! Gyurcsány úr dörgölődzött, Viktor úr üzletel. Csak érteni kell a különbséget, mert a lényeg ugyanaz! :-))
S hogy a mi főnökünk köpönyeg forgató, azt nem Putyin úr hibája.
vadsanca
Ezt sajnálják az emberek? Nem igaz! Maximum a fityeszesek. Csak azt nem tudom mire jó az írégység? "Mindenki a maga szerencséjének a kovácsa." Előszőr söpregessen mindenki a háza táján. Kádár nem 1-2 év alatt "szedte meg magát", mint a maiak. - Ha ezt annak lehet nevezni.- Nem beszélve arról, hogy a szocializmusban is volt más vezető személy aki sokkal jobban élt mint Kádár János. Azzal miért nem foglalkozik a sajtó? Talán tabu? És még annyi, hogy Ő legalább a sajátjában lakott, nem a kormány bérelt neki lakást még ezen felül.
tivoli
@Mobil123: ma, 19:25
Nem tudom hányszor hívtam már fel a figyelmet, hogy Paks nem csak Orbán üzlete. Nézz már utána végre.
Mobil123
@tivoli: Ki írta alá a szerződést??? Ő. ( és fent írtam hogy akkor is ezt mondanám ha a másik oldal írta volna alá!!)
koszpeko
@tivoli: www.bumm.sk/10723/cikk.html

A link alatt elolvasható,hogy mire mondta ezeket Németh Zsolt.
Csak a főcímet és az akkori külügyi bizottság elnökének tájékoztatóját másolom ide.

Gyurcsány Putyinnal tárgyalt és táncolt - képekkel

Németh Zsolt, az Országgyűlés külügyi bizottságának fideszes elnöke egy nyilatkozatban fogalmazta meg kifogásait Gyurcsány látogatásával kapcsolatban: „Elfogadhatatlannak tartjuk, hogy Gyurcsány Ferenc a közös történelmi sorsú nemzetek közötti szolidaritás helyett ismételten az agresszív orosz hatalmi törekvések oldalára állt, és Moszkva iránti gyanús szervilizmusával tovább rombolja hazánk megítélését az Európai Unióban és a nemzetközi közvéleményben” –áll az idén tizennyolcadszor megrendezett erdélyi szabadegyetemen, Tusnádfürdőn ismertett nyilatkozatban.

Ebben úgy fogalmaznak: "megdöbbentő és elfogadhatatlan, hogy Oroszország a saját hatalmi érdekeinek érvényesítésére, térségi befolyásának erősítésére és a Szovjetunió által egykoron megszállt, majd szabadságát kivívó Észtország elszigetelésére, megalázására akarja felhasználni a finnugor népek csúcstalálkozóját és kulturális fesztiválját. Miután világossá vált, hogy mi Oroszország célja a finnugor népek csúcstalálkozójával, a polgári erők arra hívták fel Gyurcsány Ferencet, hogy vállaljon szolidaritást az Európai Unióhoz tartozó, egyben NATO-tag Észtországgal, és ne vegyen részt a mordvinföldi eseményen."
tivoli
@vadsanca: ma, 19:45
A mostani úri elit a Kádár rendszerben sem nélkülözött, talán csak nem ennyire nyíltan és kihívóan.
tivoli
@Mobil123: ma, 19:50
Az előzetes tárgyalásokat Gyurcsány intézte.
tivoli
@Mobil123: youtu.be/u6xxFSXQTF0
Gondolod, hogy Orbánviktor magát ostorozta?
verőce21
@Horizont: (18:08) Elnézést, eltévesztettem a keresztnevét, de róla van szó.
@JAJMÁR: (18:22) Pontosítok, már csak a villa portálja tükrözi az eredeti viszonyokat, az ingatlant megvásárló vállalkozó a ház alapterületét megnövelte, az épületet pedig megmagasította...

De zűrös ott annak az egész káderdűlőnek a regénye.
tivoli
@koszpeko: ma, 19:53
Na igen:
"a polgári erők arra hívták fel Gyurcsány Ferencet, hogy vállaljon szolidaritást az Európai Unióhoz tartozó, egyben NATO-tag Észtországgal, és ne vegyen részt a mordvinföldi eseményen."
Most meg Orbánviktor van felhívva.
human
Végignéztem a prezit, hogy megnézzem hogy nézett ki Kádár 100 m2-es medencéje. Nem találtam. Ez a Szíjjártó akkor csak nagyobb ... ember mint Kádár volt.
Mobil123
@tivoli: Nézd én ellene vagyok az atomerőműnek és a eleve a hitelenek. (tudom hogy a baloldal kezdte de újra mondom 3x hogy ugyan ez lenne a véleményem ha Gyurcsány srta volna alá ezt a szerződést!!)
Gyuri Géderről
Már holnap szívesen benéznék abba a cellába, ahová a mostani vezéreket beutalják.
human
@human: 20:22 A politikai korrektség kedvéért. Szíjjártónak 60 m2-es medencéje van legalábbis ezen a telken.
vadsanca
@tivoli: Valószínű igazad van! De ne felejtsd el, hogy akkoriban a melósnak is jól ment.
Mégha néha maszekolni is kellet érte. De nem céltalanul tette. Igaz lassabban jutott előre, de nem panaszkodott. Most mi van? Örülnek az emberek ha egyáltalán munkát kapnak, azt is minimál bérért. Amit "felépítettek" a szocializmusban a jelenlegi burzsuázia elveszi tőlük. Csak magamból indultam ki. Én is a családomtól távolab dolgozom, mert a lakhelyemhez közel nincs tisztes megélhetést biztosító munkalehetőség. Lennének még céljaim, de nem tudom mennyire éri meg elérni a saját HAZÁM-ban. Ennek ellenére nem írigykedem. Mindenkinek ugyanabból a "kondérból" nem jut. De ez így van rendjén!
tivoli
@vadsanca: ma, 20:38
Életem nagyobb részét abban a rendszerben éltem le, soha semmi bántódásom nem volt. Nem éreztem magam fenyegetettnek, sem fizikailag, sem egzisztenciálisan.
A lehetőségek adva voltak, mindenki annyit valósított meg, amennyit a tudása, tehetsége, akarata, igénye megengedett, megkívánt.

" Igaz lassabban jutott előre, de nem panaszkodott." Most? Kicsit bonyolultabb a képlet.
szandokan
@Horizont: Én nem ismerem el. Te csak nyugodtan.
verőce21
@Horizont: (20:15) Persze, de akkor azt írtam volna, hogy a Gyurcsány volt pénzügyminiszteréjé.
Egyébként tudod, hogy a Kádár-villa lábszomszédja az Apró villa? Amit Apró Antalék egy ideig Jahner-Bakos Mihály '56-os vérbíróval osztottak meg? És amelyben jóval később Gyurcsány is lakott egy ideig? De Apróék megvették a szomszédos telkeket és Gyurcsány most odaépített a családjával.
mekkelek
@szandokan: "Orbán okosan egyensúlyoz az EU és a kelet között" - ezen jót röhögtem, szép is az a pávatánc.. köszi! :)
vadsanca
@mekkelek: Találó a megjegyzésed. De igaz is. Csak azt nem tudni mikor fárad el.
Sokszor van úgy, hogy választani kell melyik újjunkat harapjuk meg.
csip-csop
@nyanya001: a tolvaj banda màr akkor se voltak szerènyek mikor megszulettek!
vadsanca
@mekkelek: Még valami. '89-ben a "szószékről" zavarta ki az oroszokat, vele együtt a keletet. Mindenáron nyugati demokráciát és gazdaságot akart. Akkor jelenleg mire is jó a "pávatánc"? Legalább már annyit elért a mai politika, hogy nem a 40 évet emlegetik, hanem a 25-öt. Állítólag olyan politikusaink voltak eddig, - beleértve Viktort is ) akik mindent tökéletesen csináltak. Akkor kérdem én, miért élnek az emberek kb. a '97, és 2000 körüli szinten? Meddig várjunk még a létbiztonságra?
Zsuga
Akárhogy is nézzük, a két rendszer közötti különbség legfőképpen abban mutatkozik meg, hogy abban az átkosban nem voltak ilyen irritálóan kiugró vagyoni ellentétek, mint most. A szakadék a nincstelen, otthontalan, munkanélküli, a dolgozó, de mégis nélkülöző emberek és a milliárdos politikusok s azok szimpatizánsai között elképesztő gyorsasággal szélesedik. Úgy tűnik, sokaknak leginkább ezért volt szükséges a rendszerváltás.
picike
régi nagyjaink nagyszerü emberek voltak nyugodjék békében!
koszpeko
@tivoli: Nem Putyinról beszélek mint köpönyeg forgatóról.
Hanem nézd meg 2007-ben mit mondtak s most mit mondanak a fityiszék.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.