EZ TÉNYLEG MENTHETETLEN, SŐT NEM IS KELLENE!!! =)) Csavartak egyet a már ismert Szitu platformon - a kampánybejelentőt olvashatjátok. Csavartak egyet a már ismert Szitu platformon - a kampánybejelentőt olvashatjátok. Kampánycél: A Borsodi az új termékcsalád első szereplőjével, vagyis a Borsodi Hoppyval jelentkezett be a hazai mainstream sörpiacra. Úgyhogy, ha már a termékkel húztak egy meglepőt, a Szitu platform is kapott egy izgalmas csavart. Amikor megtudtuk, hogy jönni fog a Borsodi Hoppy és vele együtt egy integrált kampány is, azzal a kihívással találtuk szemben magunkat, hogy úgy tekerjünk egyet a Borsodi Szitukon, hogy a mindennapi apró örömök ünneplését megtartva szülessen valami, ami megkülönbözteti az új termékcsaládot a hagyományos Borsoditól.
Kreatív Online - Menthetetlen helyzetek megmentésére épít a Borsodi új kampánya
Forrás:
kreativ.hu
Feltöltő: RonaGyuri
Felhasználói tartalom,
A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
Kapcsolódó cikkek
Népszerű az Interneten
Itthon
- 2024. May 6., 13:04
Gulyás Gergely egyenesen az Európai Unió felbomlásáról beszélt
Itthon
- 2024. May 6., 11:15
Gyárfás Tamás hét év fegyházat kapott, majd gyorsan felesége nevére íratta cégét
Itthon
- 2024. May 6., 12:11
Elárulta, mit tenne Magyar Péter Orbán Viktorral, ha hatalomra kerülne – a börtön is szóba került
1 hozzászólásarrow_drop_down_circle
Új hozzászólás
További ajánlatok
Szórakozás
- 2024. May 5., 19:01
Mi történt? Károly király olyat tett, amiért Vilmos nagyon nem rajong – Gyűlnek a bajok a királyi családban
Szórakozás
- 2024. May 5., 19:37
Tóth Gabi anyák napi köszöntésénél már nem lesz szentimentálisabb ma – fotó
Itthon
- 2024. May 5., 19:38
Őrizetbe vették a miskolci emberölés gyanúsítottját
eközben egy magát szak-portálnak tekintő frappáns példaként említi
Mottó:
A politika és a média kultúra-rombolásánál
is veszélyesebb a reklám hatása
A Borsodi az új termékcsalád első szereplőjével, vagyis a Borsodi Hoppyval jelentkezett. Ahogy az lenni szokott reklám-kampány is dukál. S ahogy az lenni szokott kellően blődre sikerrdett, sőt!!
vimeo.com/423975623
A lényegét nézzük a – még csak nem is szőke – nő oldaláról.
A fiúja, akivel a kapcsolata - a kontextusból kiderül - már nem is annyira új, elfelejti a nevét. Ha ez még nem elég azzal „menti” a helyzetet, hogy ő az a lány, akiről már sokat mesélt! Vajon miről és miket mesélhetett???
De mindez piskóta az alapgond mellett: a lányt mutatja be a haverjainak és nem fordítva!!! =))