Friderikusz Sándor, a legendás műsorvezető YouTube-csatornáján tájékoztatta a nézőket sajtósának ügyével kapcsolatban – írja a Blikk.hu.
Fotó: RTLKlub
Friderikusz öt hónap alatt 23 adást készített, többnyire komoly témákról, tudományos kérdésekről, külpolitikai gócpontokról, tanulságos könyvekről és szép emberi történetekről.
A csatornára eddig közel 11 millióan voltak kíváncsiak, az elmúlt öt hónapban saját zsebből 25 milliót fizetett ki, hogy csatornája folyamatosan működjön.
Erről Friderikusz Sándor "állítólagos sajtósa", Csenterics Ágnes tájékoztatta a Blikket.
A nyilatkozat Friderikusz e-mail címéről érkezett a sajtós aláírásával. A Media1 azonban jobban utánajárt a sajtós személyének, így derült ki, hogy Csenterics Ágnes néven csak egy televíziós rendezőről tudni, aki tavaly decemberben elhunyt.
A Média1 főszerkesztője, Szalay Dániel megszólaltatta a tavaly elhunyt rendező férjének lányát, Fellegi Máriát is, akit felkavartak a történtek. Friderikusz a YouTube-csatornáján szólalt meg a történtekkel kapocsalatban, miszerint van sajtósa, egy férfi, aki külföldön él és online gyűjt adatokat a podcast adásaihoz.
Az én hibám, hogy rábíztam az ominózus Blikk-cikket is, így lett tehát a sajtósom. És bár a megjelenése előtt beolvasták nekem az írás szövegét, úgy hagytam, hiszen a tartalmával egyet értettem, sőt, az adatokat is én adtam hozzá
- fogalmazta meg a Blikk cikkével kapcsolatban a tévés, majd így folytatta:
A másik hiba, hogy az álnevet, amelyet a kollégám aláírt, nem láttam, mert csak telefonon egyeztettük a szöveget. Azt ugye senki nem gondolja komolyan, hogy én, aki több évtizede dolgozom a magyar televíziózásban, nem lépek közbe azonnal, ha azt látom, hogy egy volt tévés kolléganő, sőt, egy elhunyt kolléganő neve szerepel a cikkben? Ennek ellenére – és ez a dolog erkölcsi része – nem vagyok hajlandó áthárítani a felelősséget a munkatársamra, azért nem, mert a cég nevében kiadott információért mindenképpen nekem kell vállalni a felelősséget
- hangzik el a videóban.
Forrás: Blikk.hu
Címlapkép: RTLKlub
24 hozzászólásarrow_drop_down_circle
Ez egy cég, amely média tartalmakat gyárt. Ennek költsége van, amelyet szponzorral és reklámból finanszírozott, de főleg magántőkét vont be.
Komoly nézettség mellett kevés a bevétel, ez hosszú távon nem tartható. Ezért támogatást/előfizetést vár Friderikusz. Ez nyilván nem kötelező, de ad érte olyan tartalmat, amelyben kevesebb (vagy épp nulla) reklám lesz, a komolyabb támogatók pedig extra tartalmakhoz férhetnek hozzá.
Aki kéreget, az csak a jóindulatodra apellál, cserébe semmit nem kapsz! Itt nem ez a helyzet.
Új hozzászólás