Rogán Antal üzletasszonnyá avanzsált exfelesége és társa, Sarka Kata 1,1 milliárd forint osztalékot tudott kivenni cégéből egy üzleti év alatt.
Hallottál már róla? Forrás: Telex
Ezt egy olyan vállalkozással sikerült összehozniuk, aminek 9 alkalmazottja van, éves árbevétele 1,56 milliárd, erre jutó nettó nyeresége pedig 1,36 milliárd forint volt – írja a Telex.
A Top News Hungary Kft. egy online bulvárlap, a TWN (Top World News) kiadásával foglalkozik. A 2018-as alapítású vállalkozás más tevékenységéről nem tudni, de már a kezdetektől aranybánya Rogán Antal propagandaminiszter volt felesége és barátnője, Sarka Kata számára, aki a leginkább NER-es biztonsági cég, a Valton Security tulajdonosának felesége.
A Top News adózott eredménye 2019-ben 151 millió, 2020-ban 561 millió, 2021-ben 1,33 milliárd forint lett, majd ezen a szinten stabilizálódott. A beszámolási határidő után több mint három hónappal feltöltött adatok szerint 2022-ben 1,36 milliárd forint adózott eredményt produkált a cég. A cég bevétele minden évben kevéssel haladta meg a nyereséget. Tavaly minden üzleti tevékenységből befolyt tíz forintból nagyjából kilenc profitként csapódott le.
A Top News Hungary nyereségrátája akármilyen iparágban obszcénnek számítana, de különösen annak tűnik a médiapiacon, amely mostanában nem tartozik a különösebben jövedelmező ágazatok közé. Mármint annak a valódi piacról megélni próbáló része.
A reklámpiaci sikerük már önmagában is üzleti csoda, amit kifejezetten gyatra, online hirdetési piacon fontos mutatószámok mellett hoz a Rogán-Gaál–Sarka páros. Augusztusban napi átlagban 61 ezren nyitották meg az oldalt. Ez felhasználók szintjén a női/bulvármezőny alsó negyedét jelenti.
A TWN-re érkező forgalom több mint 86 százaléka nem direktben akart az oldalra látogatni, hanem valamilyen híraggregátorból, esetleg más lapok cikkeiben elhelyezett linkről jött augusztusban. A fő külső forrás a Kapu.hu és a Hírkereső, – náluk pénzért is lehet elérést vásárolni.
Augusztusban a felhasználók közel 48 százaléka volt 60 év feletti, azaz a hirdetők szempontjából kevésbé fontos felhasználó. Ez a második leggyengébb érték a Kiskegyed után (55 százalék).
A felhasználók átlagban 1 percet és 25 másodpercet töltöttek a portálon. A Telex által vizsgált 11 versenytárs közül messze ez volt a legrosszabb adat, még a hátulról második Ripost is 1 perc 51 másodpercet tud. A 11 elemű mezőnyt egyébként a minőségi, de azért kimondottan nőket célzó WMN nyerte több mint 9 perccel.
Szeptember 12-én a TWN oldalán a következő hirdetésekkel lehetett fixen találkozni:
· a Magyar Turisztika Ügynökség belföldi turizmust népszerűsítő szpotja;
· a MOHU (a Mol hulladékkoncessziós cége) imázskampánya;
· Magyarország kormányának „békepárti” álláspontját sulykoló videója;
· a Tiborcz István cégének többségi tulajdonában álló Gránit Bank reklámja.
Tehát a magyar állam és néhány, hozzá szorosan kapcsolódó szereplő érzi fontosnak, hogy olyan cikkek között jelenjen meg a hirdetése, mint
„Kitálaltak az alkalmazottak: nem mos fogat, nem fürdik ez a 9 sztár – Fotók”
vagy „Megpróbálta 5:20-kor felkelteni a kutyáit a gazdi: amit tettek, azon milliók nevetnek – Videó”
6 hozzászólásarrow_drop_down_circle
- mert a...
- öööö, mert a...
- mert a bán Eunuk ezt találta ki.
Új hozzászólás