Az alábbiakban bemutatom, hogyan működik a lejárató kampány a magyar médiában. A lenti fiktív példa az elmúlt években számtalan esetben ténylegesen megtörtént lejáratások mintájára készült. Az ilyen lejárató kampányokhoz kell néhány korrupt újságíró, és kell hozzá a magyar újságírók elképesztő felelőtlensége és tudatlansága. A forgatókönyv mindig ugyanaz: egy-két korrupt újságíró elindítja a lavinát, amely aztán görög magától tovább, hajtja a tehetetlenségi erő, és a vége az, hogy egy adott személy vagy cég besározódik, ráragad a bélyeg. Lássuk hát a példát, az egyszerűség kedvéért egy fiktív személyt veszek, akit mondjuk Új Péternek hívnak, és szakmája szerint legyen mondjuk publicista (közíró). Szeretném ugyanis, hogy Új Péter a saját bőrén is érezné, hová züllött a vezetése alatt a hajdanán kiváló online újság, amely mára a lejárató kampányok egyik kiinduló pontja, és ahol a „kirobbantott botrányok” 70-80%-a dezinformáció.
Hogyan lesz Uj Péterből pedofil?
Forrás:
westcasablanca.wordpress.com
Feltöltő: utolso
Felhasználói tartalom,
A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
Kapcsolódó cikkek
Népszerű az Interneten
Itthon
- 2024. May 12., 20:22
Tom és Jerry-s sapkában parádézott Orbán Viktorral az esztergomi polgármester – ki a Tom és ki a Jerry?
Itthon
- 2024. May 12., 19:16
Lassan követhetetlen a változás – Hétfőn megint módosulnak az üzemanyagárak
Itthon
- 2024. May 12., 20:01
Vigyázat! – Egy medve bóklászik a Bükkben – Itt látták utoljára
További ajánlatok
Nagyvilág
- 2024. May 11., 09:20
Köhögés miatt estek egymásnak az utasok a repülőn – Akár tragédia is történhetett volna
Technika
- 2024. May 10., 22:58
Innovációra magyar! – a támogató ökoszisztéma az innováció motorja
Sport
- 2024. May 10., 22:42
Főszerepben a sport és az egészség
Új hozzászólás