Az alábbiakban bemutatom, hogyan működik a lejárató kampány a magyar médiában. A lenti fiktív példa az elmúlt években számtalan esetben ténylegesen megtörtént lejáratások mintájára készült. Az ilyen lejárató kampányokhoz kell néhány korrupt újságíró, és kell hozzá a magyar újságírók elképesztő felelőtlensége és tudatlansága. A forgatókönyv mindig ugyanaz: egy-két korrupt újságíró elindítja a lavinát, amely aztán görög magától tovább, hajtja a tehetetlenségi erő, és a vége az, hogy egy adott személy vagy cég besározódik, ráragad a bélyeg. Lássuk hát a példát, az egyszerűség kedvéért egy fiktív személyt veszek, akit mondjuk Új Péternek hívnak, és szakmája szerint legyen mondjuk publicista (közíró). Szeretném ugyanis, hogy Új Péter a saját bőrén is érezné, hová züllött a vezetése alatt a hajdanán kiváló online újság, amely mára a lejárató kampányok egyik kiinduló pontja, és ahol a „kirobbantott botrányok” 70-80%-a dezinformáció.
Hogyan lesz Uj Péterből pedofil?
Forrás:
westcasablanca.wordpress.com
Feltöltő: utolso
Felhasználói tartalom,
A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
Kapcsolódó cikkek
Népszerű az Interneten
Itthon
- 2024. May 17., 20:55
Vendégmunkások özönlenek a magyar balatoni munkahelyekre – Nekik köszönhetően lassul majd a drágulás
Nagyvilág
- 2024. May 17., 21:35
Hétfőn dől el, mi lesz Robert Fico sorsa
Itthon
- 2024. May 17., 19:55
Szentkirályi Alexandra véleménye Gyurcsány Ferencről és Karácsony Gergelyről – "Rémálom mind a két ember"
További ajánlatok
Itthon
- 2024. May 17., 17:10
Ezt a három fontos eseményt ünnepeljük pünkösdkör
Sport
- 2024. May 17., 15:54
Ők az ország kedvenc tesitanárai
Itthon
- 2024. May 17., 14:26
Üvegszilánk volt az iregszemcsei gyerekek ebédjében, volt aki megsérült – ez a furcsaságot találták még benne
Új hozzászólás