Őrizetbe vettek egy 23 éves férfit, aki a 2-es főúton, Vác közelében szombat délelőtt történt karambol két érintett járművének egyikét vezette. A férfit halálos közúti baleset okozásával gyanúsítják – tájékoztatta a Pest Megyei Rendőr-főkapitányság az MTI-t.

Közlésük szerint a két halálos áldozattal járó, Vác közigazgatási területén, a főút 40-es és 41-es kilométerszelvénye között bekövetkezett baleset körülményeit a rendőrség szakértők bevonásával vizsgálja. A főúton Vác felé közlekedőket a rendőrök a 43-as kilométerszelvénynél, valamint a 40-es kilométerszelvénynél a 12-es főútra terelik – tudatták.

Autóversenyző férfiak miatt halhattak meg ketten Vácnál

Csámpai Attila, a megyei katasztrófavédelem szóvivőjének korábbi tájékoztatása szerint két személyautó ütközött össze a szobi leágazástól mintegy 500 méterre. Az egyik személyautóban öten utaztak, közülük két felnőtt a helyszínen életét vesztette. Az autóban két gyermek is utazott, egyiküket mentőhelikopterrel vitték a váci kórházba, a többi sérültnek is súlyosak a sérülései. A roncsból egy felnőttet és egy gyermeket a váci tűzoltók szabadítottak ki feszítő-vágó segítségével, a másik gyermeket még a tűzoltók kiérkezése előtt a mentősök kiemelték az autóból – tette hozzá a szóvivő.

Az MTI információi szerint a másik autóban – amelyet, mint utóbb kiderült, a nemrég őrizetbe vett férfi vezette – nem sérült meg senki.

A PMRFK sajtóügyeletese az MTI érdeklődésére, hogy sajtóhírek szerint a balesetet két autó sofőrjének „versenyzése” idézte elő, azt válaszolta, hogy rendőrség jelenleg is vizsgálja a baleset körülményeit.

24 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Yoda69
@Meine Ehre heisst Treue: Nem feltetlenul az auto eletkora a hibas. Sot! Aki oreg autot vezet, az valoszinuleg karban tartja, szervizlteti, apolja.
Sok fiatal beul a vadonatuj verdaba, versenyzik, es halalos balesetet okoz.
Ez nem megoldas.
Szerintem a kemenyebb buntetes hozna eredmenyt hosszabb tavon. Peldaul ez esetben 10-20 ev fegyhaz, es SOHA ne kapjon tobbet jogositvanyt. Ha ilyen torvenyek lennenek sokan meggondolnank hogy kockaztassak-e a jogsit plusz a bortoneveket.
Ez itt az összes hozzászólás. Kattintson, ha csak a legfrissebbeket olvasná!
craven
most majd ő érte versenyeznek a sitten! megérdemli! Felelőtlen f@sz!
Fradigege
Nem az első, és nem is az utolsó. Most akkor mi legyen?!
Meine Ehre heisst Treue
@Fradigege: Az ilyen elmebeteg hülyeségre is (mint minden másra) van megoldás. Hogy kinek jó, kinek nem, az más történet:
Első lépésben le kellene csökkenteni az autók számát, amely már önmagában pozitív változásokat okozna. Ezen a téren a fő csapásirány a járművek életkora lenne, tehát csak a 7 évnél nem idősebb gépjármű maradhatna forgalomban, a többit egy tollvonással ki kellene vonni a forgalomból és azonnal mehetnének a bontóba és a kohóba.
Második lépés már a sofőröket érintené: a megmaradt, érvényes vezetői engedéllyel rendelkező figurákat egy alapos pszichológiai vizsgálatnak kellene alávetni, így ki lehetne szűrni a vezetésre teljesen alkalmatlan (pl. agresszív) embereket.
Harmadik lépésben a maradékkal KRESZ vizsgát csináltatni, majd 2 évenként időszakos vizsgát. Aki nem felel meg, pótvizsga, ha úgy sem, akkor megy a levesbe (3 alkalom után), hiszen a közlekedés veszélyes üzem.
Negyedik lépés: középfokú végzettséghez kötni a vezetői engedély megszerzését.

Na ezek után jobb lenne a helyzet! A minőségre kellene törekedni, nem a mennyiségre!
Inkább járjon a paraszt biciklivel, taxival, busszal, stb. mint, hogy vétlen emberek életét és testi épségét veszélyeztessék vezetésre teljesen alkalmatlan semmirekellők.
Meine Ehre heisst Treue
Közben eszembe jutott a ma már klasszikusnak mondható ötödik lépés:
Új nagy teljesítményű biciklit (mások motornak hívják a 2 kerekűeket) valamint az összes új autót gyári teljesítménykorlátozással engednék forgalomba.
A régebbi modellek esetében pedig (7 éven belül persze), a műszaki vizsga alkalmával a tulaj kontójára korlátoznák le a teljesítményt.
Szvetlana
@Meine Ehre heisst Treue: Magyarországon a forgalomban lévő autók átlag életkora 10 év.
Arról nem írtál, hogy mi legyen a maligánfokos biciklisekkel és a gyalogosokkal?:))
Meine Ehre heisst Treue
@Szvetlana: Átlag 10 év? Akkor van fogalmad arról, hogy mennyi autó maradna. Alig néhány.
Szvetlana
@Meine Ehre heisst Treue: 22.21 HÁT ÉPPEN EZ AZ :))
Yoda69
@Meine Ehre heisst Treue: Nem feltetlenul az auto eletkora a hibas. Sot! Aki oreg autot vezet, az valoszinuleg karban tartja, szervizlteti, apolja.
Sok fiatal beul a vadonatuj verdaba, versenyzik, es halalos balesetet okoz.
Ez nem megoldas.
Szerintem a kemenyebb buntetes hozna eredmenyt hosszabb tavon. Peldaul ez esetben 10-20 ev fegyhaz, es SOHA ne kapjon tobbet jogositvanyt. Ha ilyen torvenyek lennenek sokan meggondolnank hogy kockaztassak-e a jogsit plusz a bortoneveket.
bakegya
Van nekünk hungaroringünk-menjenek el ezek ott egészen a falig-oda terelje be jópénzért ezeket a vadbarmokat a pintérsanya!-a közutakról ezeket szűrjék ki,mert erre is van már technika.
Sziszifusz
@Meine Ehre heisst Treue: Nem csak a jármű életkorát, hanem a típusát is fegyelembe kellene venni. Például a nagy teljesítményű, felső kategóriás gépkocsikat is ki kellene tiltani a forgalomból. Ugyanis ezek jobban gyorsulnak, magasabb a végsebességük, ezért alkalmasabbak a versenyzésre.
Ezen kívül csak a 40 és 60 év közöttiek kaphassanak jogosítvány, mert ők már megfontoltabbak, mentális is fizikális képességeik megfelelőek.
Az utak minőségét rontani kellene, hogy teljességgel alkalmatlanok legyenek a 20 km/ h-nál nagyobb sebességgel való közlekedésre.
Ugye ez is megoldás lehetnek ? Vagy mégsem ?
Sziszifusz
@Sziszifusz: Komolyra fordítva a szót, szerintem a jogosítvány szerezést egy komolyabb, pszichológiai vizsgálaton történő, alkalmasság megállapítása után tennék lehetővé.
Meine Ehre heisst Treue
@Sziszifusz: Jeleztem a gyári teljesítménykorlátozást.
Értem a finom iróniát, de nálunk, a durva, barbár, sötét mordori vadkeleten ilyen kemény rendszerre lenne szükség, hogy az emberek megtanuljanak normálisan élni.
apibafater
Te 1 idióta vagy,, te amit írtál,nem vagy tisztába, sok mindennel, PL munka hely szerint, v szállítás , tömeg közlekedés,, ugy látszik hogy ijen , soha nem láttot autot emberek irják a szabályokat is, ez a baj , ,, Itt az a baj ,hogy az ujj gazdagok ,sajnos azt tesznek amit akarnak , ezzel foglalkozz ,ne azzal amihez nem értesz, ,,,
pbalage
@apibafater: bocs, de te elolvastad, amit az előbb írtál?
Szvetlana
ez most vagy a Török Szultán, vagy az ibafai fapipa-(11.12 kommentelő)
libellle
@Fradigege: Azt ami az Osztrákoknál. Régen évekkel ezelött az Osztrák közlekedési kutura -vagy nem kultura tulhaladta az olaszokét-franciákét és a magyarokét. Ma mindenhol ellenörzések vannak. Amennyiben tulléped a megadott sebességet és ezért elkapnak, ( mert sürün kapnak el) akkor lehet több száz € büntetést fizetni. Pontok, jogositvány bevonása egy-két hónapra. Amennyiben külföldi vagy akkor a pénzbirság megduplázódik. Ezt pedig konsekvensen át kellene vinni a magyar közlekedésbe is. Mert ami itt az utakon történik az sajnos az Ország jelenlegi kulturáját tükrözi vissza. Katasztrofa. Mit mondott göbbelszke "Miniszter úr jelentem az országban rend van " csak a Grazból kiszabadult kormány fejében van kaosz
libellle
@Meine Ehre heisst Treue: Igen kevés auto maradna. Ugyanis kevesen tudnák megengedni maguknak 3-4 évente uj autot vásárolni. Dolgozni járni pedig lehetne gyalogosan, mi az a paar kilométer. Esetenként 100 km.
lópicigáspár
@pbalage: @pityuka: Feltételezhetően ez már az új, Hoffmann-féle oktatási rendszernek köszönhető iromány! Mondjuk, azért van remény, hisz néhány szó helyes írását sikerült eltalálnia! :-)))
herczeg0210
Van egy ötletem: Nem kell hozzá más csak két akasztófa meg két kötél. A két fickó nyakába a köteleket, aztán zutty, és aki előbb le ér az nyert!!!
Meine Ehre heisst Treue
@herczeg0210: Ok, csak sajnos nem ők az egyetlen eszetlen gyilkos járművezetők az országban. Ezért kellene megelőzni az ilyen gondot és nem átélni.
gödörben
@Meine Ehre heisst Treue: Nem kell izgulni. Nemsokára már semmi sem lesz itt a népnek csak a felső tízezernek. Akkor majd embervadászattal szórakozattják magukat vagy ketrecharcoltatással. Utóbbiról is nagy csend van. Felelősségrevonás az nincs. Majd kitalálják, hogy a vétlen a hibás, minek járt ott. Maradt volna otthon.
Egyébként ezeket bezárnám és a cella falára tenném a képeket arról amit okoztak. Nehogy elfelejtsék miért vannak ott. Itt a szlovák nőre is gondolok.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.