Azzal, hogy magyar kormánytisztviselőkkel szemben felmerül a korrupció gyanúja, egy jól értesült külföldi ország zsarolási pozícióba kerülhet – ezt Tarjányi Péter mondta az ATV Egyenes Beszéd című műsorában.

A biztonságpolitikai szakértő szerint teljesen nyilvánvaló, hogy a kitiltási botrányban nem hat magyar állampolgár érintett. Tarjányi részletesebb véleményét a Facebookon tette közzé az ügyről:

Azt gondolom, az elkövetkezendő időszakban további nevek kerülnek nyilvánosságra. Nemzetbiztonsági szempontból egy hírszerzési játszmát" láthatunk. Magyarország az elmúlt években olyan lépéseket tett (Oroszország felé közeledés, EU pénzek "baráti vállalatoknak" történő juttatása, illetve a gazdasági ágazatokban versenyhelyzet megszűntetése és újraosztása "barátoknak") melyek nemcsak az USA, hanem az EU vezető államainak érdekei ellen hatott. Ilyenkor ezek az országok rég bevált minták alapján saját hírszerzésükhöz fordulnak, amelyek végig gondolják, hogy információ gyűjtő hálózataikon keresztül miként tudják felderíteni azt, hogy hogyan működik ez a számukra káros pénzgyűjtő rendszer. A hogyan után azt is tudni akarják, hogy kik azok akik ezt működtetik. Kik azok, akik az EU-s pénzeket hozzák, kik azok, akik az ilyen ügyeknek a kedvezményezettjei, nyertesei és kik azok az állami tisztségviselők, akik védik ez a rendszert. Miután feltérképezték ennek a pénzgyűjtő hálózatnak a tagjait, a következő és legfontosabb lépés, hogy megtudják hova kerül az a rengeteg pénz, melyeket törvénytelenül szereztek meg ezek az emberek. Látni kell, hogy a korrupció és kartellezés a világ minden részén jelen van (az USA-ban is). Azonban a beavatkozási kritikus tömeg akkor van meg hírszerzési szempontból, ha állami szervezetek nem csak az eltusolásban segítenek a törvénytelen pénzek eltűntetése kapcsán, hanem támadóként lépnek fel, és olyan plusz pénzek megszerzéséhez nyújtanak aktív támogatást, melyeken keresztül külföldi és magyar vállalatoktól egyfajta "életben maradási" díjat szednek be. Aki nem fizet "védelmi pénzt", annak a vállalata ellehetetlenül (lásd az ÁFA-s történetek, ahol vannak olyan cégek, melyek az ÁFA csaláson keresztül óriási profitra tesznek szert, míg a becsületesek tönkremennek). Az elmúlt években egy állandóan "éhes", mohó pénzgyűjtő "gép" jött létre, amelyben a működtetők egyre inkább elszemtelenedtek. Ennek vetett véget az USA, és az EU vezető országainak hírszerzése és külügyi biztonsági szolgálataik.

Ne gondolja senki azt, hogy ezek a külföldi országok most nem egy előre megírt forgatókönyv szerint dolgoznak! Ebben a tervben megvan, hogy kit mikor tájékoztatnak, és az is, hogy hogyan gyakorolnak nyomást a magyar kormányra. Ellenzéki oldalról vannak, akik ennek örülnek. Azt látják, hogy végre valakik megszorongatják azokat, akik eddig sérthetetlenek voltak. Látják a kormányon lévők bizonytalanságát, rossz kommunikációját. És az állami zavarodottságot melynek fő oka abban rejlik, hogy a gyanúba keveredett vezetők nem tudhatják milyen mélységig tárták fel az előbb említett külföldi biztonsági szervezetek gyaníthatóan bűnös tevékenységüket.

Azonban nincs senkinek sem örülni valója! Az USA-t és az EU-t sérelem érte. Ez pénzben kifejezhető, amiért nyilván valaki fizetni fog. Ez Magyarország lesz. Mi mindannyian!! Merthogy a külföldi "rendberakós" forgatókönyvnek csak az elején járunk, ami most a leleplezésről, tárgyaló asztalhoz való kényszerítéshez szól. Ezt követni fogja a második rész, ami a "rendbetétel". Itt – ez a korrupciós ügyek legnagyobb nemzetbiztonsági hátránya – felajánlják a lebukott szereplőknek, hogy nem leplezik le őket teljesen. Ha együttműködnek!!! És itt kezdődik a baj. Mert miért is gondolná azt valaki, hogy egy külföldi kormány nem akar sokkal jobb helyzetbe kerülni, mint korábban volt, akár gazdaságilag, akár diplomáciailag. A lehetőség, az éhség azon az oldalon is jelen van!

A kémszervezetek törekednek arra, hogy az ilyen korrupciós ügybe keveredett személyeket olyan helyzetbe hozzák, amin keresztül minden kérésüket teljesíteniük kell. A hírszerző szakma ezt "gyémánt hal" (diamond fish) effektusnak hívja, ahol szemben a mesebeli aranyhallal nem 3-at lehet kívánni, hanem bármennyit. Ez a fajta tárgyalási stratégia és "helyzetbe hozás" még hátra van. Gyaníthatóan néhány vezető rosszat tett, lebukott, és e miatt a jövőben könnyen külföldről mozgathatóvá válhat. A baj az, ha ez bekövetkezik nemcsak ők járnak rosszul, hanem mi mindannyian. MERT A SZÁMLÁT SOHA SEM AZ ELIT FIZETI, HANEM MINDIG AZ ORSZÁG ÉS A "ZEMBEREK"!

92 hozzászólásarrow_drop_down_circle

karma1
OK. Ez egy valoszinuleg igy mukodo forgatokonyv... De mi van akkor, ha mar az elejen orban dol be, mert tul sok szal vezet hozza, es persze szukul a hurok korulotte, valamint a simicskaval valo haboruzasa is ot gyengiti - akkor tobb lud disznot gyoz - alapon mi lesz a kovetkezo varhato lepes. (Mert a fentiek szerint - en legalabbis ugy vettem ki - , hogy prominens politikusok, uzletemberek buknak, de meg mindig orban a vezir...)

Szerintem nem lehet egy fekelyes labat 3 centinkent amputalni - vagy le kell mondatni orbant mindenaron es elszigetelni a sajat holdudvaratol, de el meg a svajci bankbetetjeitol is - bar ez a tendencia mar megkezdodott az amerikai penzbetetek befagyasztasaval...

Talan ez egy lehetoseg, es ami a lenyeg: semmikeppen nem szabad kihagyni a szamitasbol a teljes nyomorba es ketsegbeesesbe dontott magyar polgarokat, mert ok az a tenyezo, aki teljesen felborithatja a nagyhatalmak kemszolgalatainak osszes elore kiszamitott lepeset...

Ne hagyjuk ki az embereket, mert az elkeseredes kiszamithatatlan fordulatokat hozhat... Csak ember- es veraldozatot ne hozzon...!
Ez itt az összes hozzászólás. Kattintson, ha csak a legfrissebbeket olvasná!
F_Viktor
Épeszű ember eddig sem hitte el, hogy a vádak nem igazak.
karma1
OK. Ez egy valoszinuleg igy mukodo forgatokonyv... De mi van akkor, ha mar az elejen orban dol be, mert tul sok szal vezet hozza, es persze szukul a hurok korulotte, valamint a simicskaval valo haboruzasa is ot gyengiti - akkor tobb lud disznot gyoz - alapon mi lesz a kovetkezo varhato lepes. (Mert a fentiek szerint - en legalabbis ugy vettem ki - , hogy prominens politikusok, uzletemberek buknak, de meg mindig orban a vezir...)

Szerintem nem lehet egy fekelyes labat 3 centinkent amputalni - vagy le kell mondatni orbant mindenaron es elszigetelni a sajat holdudvaratol, de el meg a svajci bankbetetjeitol is - bar ez a tendencia mar megkezdodott az amerikai penzbetetek befagyasztasaval...

Talan ez egy lehetoseg, es ami a lenyeg: semmikeppen nem szabad kihagyni a szamitasbol a teljes nyomorba es ketsegbeesesbe dontott magyar polgarokat, mert ok az a tenyezo, aki teljesen felborithatja a nagyhatalmak kemszolgalatainak osszes elore kiszamitott lepeset...

Ne hagyjuk ki az embereket, mert az elkeseredes kiszamithatatlan fordulatokat hozhat... Csak ember- es veraldozatot ne hozzon...!
szamovár
KOCSIS MÁTÉNAK és társának kellene az ellenőrzést elvégezni a NAV-nál. Ők biztosan tudnák , hová kell nyúlni a bizonyítékokért.
karma1
@szamovár: Tenyleg? Komolyan mondod? Mert az kb egyenlo lenne azzal, hogy vida ildiko kivizsgalja a sajat maga korrupcios bunugyet.
szamovár
BOCSÁNAT !!! Most akartam javítani . HORVÁTH ANDRÁST szerettem volna írni.
F_Viktor
@szamovár: Horváth András egy képzett adóellenőr, maga a hivatal vizsgálata, komplett átvilágítása nem kompetenciája, s nem egyszemélyes feladat.
bencemacska
Én egész eddig azt hittem, hogy ez egy felszínes figyelmeztetés csupán. Már az este az Egyenes beszéd alatt kezdtem "Komolyan venni", most meg kétségbe vagyok esve!
Hozzá még a Rózsa Milán is!
Tudja még valaki számolni ezeket a felesleges és értelmetlen halálokat?!?!?!
F_Viktor
@karma1: Írod:
"De mi van akkor, ha mar az elejen orban dol be, mert tul sok szal vezet hozza, es persze szukul a hurok korulotte, valamint a simicskaval valo haboruzasa is ot gyengiti - akkor tobb lud disznot gyoz - alapon mi lesz a kovetkezo varhato lepes."

Nem érte váratlanul, marad neki és az országnak Putyin. Nem véletlenül készítette elő a terepet. Támogatója is van a Jobbik személyében.
F_Viktor
@bencemacska: A USA a barátait nem így szokta figyelmeztetni, nem ezzel a módszerrel buktat diktátorokat, tehát a kormánytagok elbagatellizáló, értetlenkedő kommunikációjuk ellenére tudni lehetett, hogy qva nagy a baj.

Írod:
"Tudja még valaki számolni ezeket a felesleges és értelmetlen halálokat?!?!?!"

Múlt század diktátorainak bűneit is csak becsülni lehet, itthon sem látunk át mindent, sok ... nem kerül nyilvánosságra.
Mao Ce-tung (70 millió ember),
Sztálin (23-60 millió),
Hitler (17 millió civil),
II. Lipót (5-15 millió),
Tódzsó Hideki (5 millió civil),
Enver pasa (2,5 millió civil),
Pol Pot (2-3 millió),
Kim Ir Szen (1,5-1,6 millió),
Mengisztu Hailé Mariam (1-1,5 millió),
Yakubu Gowon (1 millió),
...
bencemacska
Nem gondoltam ilyen széleskörű kitekintésre: csak Váradi Andrásra ,Welsz Tamásra , stb
F_Viktor
@bencemacska: Ebben nincs bocsánatos bűn, lakolni kell a bűnösöknek. Nem lehet mérlegelni, hogy "csak" 4 ember, vagy 4 millió ember haláláért felelős.
bencemacska
@F_Viktor: Valamit másként értessz, mint én. Amit leírtál , abban igazad van, de én most csak a közelmúlt magyar történésein rágódom.
Odáig lehet valakiket üldözni demokráciában, hogy megúnják az életüket és "önként és dalolva" eldobják?!! Nehezen teszem túl magam, azon, mikor egy fiatallal történik! (pár napja láttam az ATV-ben!)
nyanya001
Nem hülyék vannak a CIA és az FBI nyomozói között !
F_Viktor
@bencemacska: Írod:
"Odáig lehet valakiket üldözni demokráciában, hogy megúnják az életüket és "önként és dalolva" eldobják?!!"

Komáromi András, szegénynek nem nevezhető üzletembertől szombaton elveszi a cégét Lézer, majd vasárnap meghal. Halálának oka még most sem ismert.
Welsz Tamás? Milliárdos, ő hívja a rendőröket, bizonyítékokat ad át, s életszerű, hogy milliárdok tulajdonosaként önként dobja el életét?
Váradi András gázolóját megtalálták már?
A Hummeres osztrák rendőrgázolót is megverték, majd öngyilkos lett. Mit állapított meg a vizsgálat?

Kérdések vannak válaszok nélkül.
F_Viktor
@nyanya001: És ki tudja még mely országok titkosszolgálatával működött együtt a CIA. Mert tuti nem csak amerikai cégeket zsarolt meg a magyar maffia.
bencemacska
@F_Viktor: Igy van, én erre gondoltam. Ők azok, akiket ismerünk, mert észre vetették magukat!
Viszont biztos vannak még sokan, akik ugyanígy mennek el csendben, csak a közvetlen környezetük tudja a valódi, vagy vélt okot.
dr. prédikátor
Ha ez igaz, és nyilvánosságra kerül...

Breaking! Vida Ildikó amerikai bankszámláit zárolták. A számlákra több milliárd dollár összeget utaltak a fideszes oligarchák az elmúlt néhány évben. Simicska és Nyergesék cégein keresztül végül ezen számlákon landolt az elsikkasztott nyugdíjpénztárak vagyonának jelentős része, illetve a KÖZGÉP birodalom vesztegetési pénzeinek egy része is. Az ügyben már az FBI és az Interpol is nyomoz, az amerikai számlákon kívül svájci fideszes bankszámlák zárolása is várható. Ezért utazott Orbán Viktor a közelmúltban többször is Svájcba, meglepően szerény körülmények között és csendben, időnként vasúti másodosztályon, időnként pedig Lázár János társaságában. Folyik már a svájci pénzek kiutalása serényen kínai, azeri és oroszországi számlákra...
4 órája · Tetszik
F_Viktor
@Csizmás Kond: Ez a Jobbik erdélyi portálja?
A linkelt cikk nem kicsit zavaros. Meseszerű keretben.

Vidáról, a NAV-ról egy szó nem esik.
A netadó is csak akkor lett megemlítve, mikor Orbán pénteken azt szóban visszavonta.
Csizmás Kond
@F_Viktor: Véletlenül bukkantam rá és nem a cikkel kapvsolatos hanem az eseménuekkel..
F_Viktor
@Csizmás Kond: Ha igaz lenne a magyarországi amerikai puccskísérlet, akkor miért nem a választások előtt robbantanak az amerikaiak, miért nem ők szivárogtatják ki az egész balhét?
A választási eredményekből azonnal szondázni lehetett volna annak eredményességét.
Csizmás Kond
@F_Viktor: olvastál a cseh eseményekről ?
coni
A cikk reális.
Ha a magyar választók figyeltek volna a civilek, pl. Horváth András szavára, akkor most nem Amerika, hanem a magyarok tartanák az ország gyeplőjét a kezükben.
Így csak áldozatok leszünk, amit megérdemeltünk.
Az EU régóta tudja mi folyik, de védik a saját vállalataikat akik részt vettek a "buliban".
coyote3
A világ legnagyobb, legtőkeerősebb és legjobb titkosszolgálata ne tudná? Azon gondolkodom, mi lesz, ha valaki kiszivárogtat dolgokat a magyar eseményekről ? ...:)
F_Viktor
@Csizmás Kond: Persze. A baloldaliak szerint a CIA buktatta meg Necas jobbos kormányát, a jobboldalon cseh-orosz kormánybuktatót látnak.
A temelini atomerőmű építését gondolják, mint okot. Tény, tavaly február-márciusban a szakértők szerint az amerikai Westinghouse vezetett a versenyben az oroszok előtt. Valamint a jobbos kormány is támogatta az építkezést.

Ezután jött a puccs. Az új kormány leállította az építkezést. Hol itt az amerikai érdek? Inkább orosz érdek látszik ebből.
bögöbö
@dr. prédikátor: linket tudsz adni minderről?
nemkati
Elképesztő! Mocskos korrupt politikusok kiszolgáltatják magukat, és ezzel együtt az egész országot idegen érdekeknek a becstelen tevékenységeikkel. Egyébkénk el tudok képzelni olyan országvezetőket, akiket nem lehet semmivel megzsarolni.

Nem is értem, ilyen emberekkel, és más titkosszolgálati szakemberekkel miért nem képeztetik ki egy kormány politikusait? Arra, hogy nem hazug és becstelen hatalomgyakorlásra, hanem tisztességre esküdtek fel, és ha nem az esküjüknek megfelelően tevékenykednek, akkor az egész országot veszélybe sodorhatják.
karma1
@szamovár: Bocs, mert igy EGESZEN MAS!!!...:o)))
karma1
@F_Viktor: Felelmetes, ahogy osszeszedted igy adatszeruen, furcsa igy szembesulni a szamokkal...:o((((
karma1
@Csizmás Kond: Erdekes, amit ide bemasoltal, de ugye te sem gondolod komolyan, hogy az amcsik "gagyi" atomeromu projektet akartak a csehek nyakaba varrni?
A cseh kormany pedig volt annyira gerinces, hogy PALYAZTATTA az atomeromu-bovitesi tendert, amig orban mutyiban, tender nelkul, sot, a sajat emberei tajekoztatasa nelkul irta ala az oroszokkal a hihetetlenul magas fejlettsegu orosz atomeromure a bovitest,... (Mert ugye Csernobil csak a kivalo minoseg bizonyitasa volt, ugyebar)

A cseh kormany pedig - ha korrupt volt -, szinten megerdemelte a bukasat, ennyiben okosabbaknak tartom a cseheket, mert ok vertelenul veghez tudtak vinni egy demokratikus cseret, uj szavazassal, es belattak, hogy aki egyszer leszerepelt korrupcios ugyben, az az eletben soha tobbet a kormanyzas kozelebe se kerulhessen... Lehet, hogy az uj kormany is elobb-utobb korruptta valik, de akkor mar a nep esznel lesz, es magatol nem fogja hagyni, hogy a dolgok idaig fajuljanak...

Mar csak a cikk lenyeget nem ertem: mi a losz@r koze van ennek az egesznek Erdelyhez, es az ottani magyarokhoz? Nem kaptak meg eleg tamogatast orbantol?
F_Viktor
@karma1: Csehországban volt egy nem kormány hű Áder János Milos Zeman személyében, aki "elbeszélgetett" Necassal. Ez nálunk lehetetlen.
Hasonlóság csak annyi, hogy Petr Necas a választásokon a korrupcióellenes ígéreteivel nyert, valamint saját maga alkotott törvényei alapján buktatták meg.
karma1
@F_Viktor: Aha, igy mar vilagos, koszi az infot, arra mar nincs idom, hogy ezeket a kerdeseket innen is vegigbongesszem...

Itt tavaly volt egy botrany az aucklandi polgarmesterrel: elfogadott 50 ezer NZD-t a valasztasi kampanyahoz egy Kim Dotkom nevezetu, amerikai allampolgartol, aki pedalozik az ujzelandi allampolgarsagert, es ez kiderult, John Key pedig azonnal tavozasra szolitotta fel. A hulye polgarmester meg azt hitte az utolso pillanatig, hogy ujra indulhat a valasztasokon, de a miniszterelnok megerositette, hogy korrupt egyeneket nem akar latni sem maga korul, sem a tavolabbi onkormanyzati vezetesben. Ennyi a kulonbseg az itteni es az otthoni korrupcios ugyek nyilvanossagra jutasakor... En pedig ezt nagyon sajnalom...
karma1
@F_Viktor: Az a rendkivul sajnalatos a mi vezetesunkben, hogy orbannak (valoszinu az elorehaladott manias skizofreniaja miatt) mar senki nem mer semmit sem mondani problemakrol...Emlekszem, hogy szegeny Kadar is az utolso nyilvanos beszedeiben is zavaros volt, vegig azt hitte, hogy minden megmarad a lenini (es az o) utjan...
De O legalabb nem tett annyi embert tonkre, mint orban...
F_Viktor
@karma1: Mennyivel izgalmasabb lenne az életetek ha lenne pár Orbánotok, Lázárotok, Rogánotok, na és Szíjjártótok, mint politikusuk, aztán Simicskátok, Nyergesetek, Mészáros gázszerelőtök, Csányitok, Garancsitok, mint üzletemberetek.
Lennéne hazug közmédiátok, Bayer-féle mno-tok.
És...és..a csúcs a karácsonyfán: lenne egy velejéig korrupt adóhatóságotok!!!

Szerintem úszva menekülnétek Ausztráliáig :-))
karma1
@F_Viktor: Igazad van, bar ott is el meg eleg hulye...:o)) (A korruptakat ott is lapatra teszik, mar nagyon kicsi botlasert is...)

Koszi a felsoroltakat, de nekem az a legnagyobb izgalmam, hogy a kisbarik meg legyenek idoben etetve (mar akiket az anyjuk nem tud, vagy nem akar szoptatni), hogy mit fozzek szombaton a vendegeknek, es a legnagyobb problema most: hogyan tudjuk megoldani az uj fegyver-elhelyezesi torvenyeket a hazban (hazon kivul), mert most egyertelmubbnek kell lenni a fegyverek elzartsaganak).

Ha nem teszunk ennek eleget, akkor a ferjem elvesztheti a fegyverviselesi engedelyet (igy kenytelen lesz puszta kezzel megfojtani, ha elsozom a levest, hihi...:o)) (OK, just kidding...:o))))
kukac50
Politikusaink szégyene ha nem vizsgáltatják ki független szakértőkkel.
Ha nem vizsgálják akkor Ők is kaptak a pénzből.
coni
Vida Ildikót kitiltották az USA-ból korrupció miatt. Előzékenyen felajánlotta, hogy kivizsgálja magát. De előtte elment egy hét szabira, hogy rápihenjen.
Csizmás Kond
@karma1: Az biztos hogy a régi erőmű is orosz...a többi meg lobbi...na meg puccs szagú.
karma1
@Csizmás Kond: Tudod, a Trabant egy regi auto...De most ugye nekunk nem kell belole par szazezer darabot rendelni, mert egyszer mar mukodott a magyar autosoknak?
Dr. Felipe
Nyilván hogy Amerika többet tud mint a magyar ügyészség. Ezért idegesek az elvtársak mert ők nem tudják hogy Amerika mit tud.
Ezért mondta vicctor hogy Amerika nyomás alá helyezte Magyarországot, pedig csupán arról van szó hogy vicctor tökeit szorongatja.
Ha Amerika a megfelelő időben kiteregeti a kártyáit, itt sok dominó eldől, borul az egész szaros kártyavár.
Ej de szép is lesz az a nap.
Csizmás Kond
@karma1: Viszont ha trabandod van és azt akarod kipupákolni akkor nem a ford gyárat bízod meg hanem az opelt.
karma1
@Csizmás Kond: Nem, akkor a sogoromat kerem meg a javitasra, aki Trabanttol a Mercedesig kompetens minden autotipusban, es ha lehet, en mielobb eladnam a Trabantot, sot, mar eleve nem is Trabantot vennek, hanem minimum egy kis Toyotat, es akkor 500 ezer kilometerig semmi gondom sincs...:o))
Desischado
@Dr. Felipe: Drága Felipe, igazad van, de szép is lesz! Emlékszel talán, írtam többször, hogy annyira el vannak már szállva, és annyira nem figyelnek semmire, hogy ez okozza a vesztüket! Az biztos, hogy azon a napon nálunk ünnep lesz, kivéve ha a jobbik hatalomra kerül, amitől az égiek óvjanak minket!
Annál keservesebb lesz a bukás, mert nagyon hozzá vannak már szokva a hatalomhoz, és a mocskos áron szerzett jóléthez! Már ezerszeresen rászolgáltak, hogy börtönbe kerüljenek életük végéig hazaárulásért, az emberek, és az ország kifosztásáért, és sok más bünökért is!
Dr. Felipe
@Desischado: Mi azon a napon stílusosan orosz pezsgővel fogunk koccintani. Az lesz ráírva: Konyec filma tavaris.
Hajócsavar
Nem értem, Orbán kormánya, miért nem sorolja fel az USA jogait, mint a filmekben a letartóztatásnál?
rugacs
@karma1: A számolás és a tények ismerete ugye nem az erősséged? :-)
rugacs
@Dr. Felipe: Nagy okosságok mondtál! Amerika nyilván többet tud, hiszen az egészet ők találták ki, ők tálalták ki. Már mint annyit, amennyit elégségesnek tituláltak. De ennyi még náluk is kevés ahhoz, hogy elítéljenek valakit. Ha fordított esetben mi tettük volna ezt velük, már drónok röpködnének a fejünk felett!!
Dr. Felipe
@rugacs: Te egyszerű ember.
Amerika nem is akarja elítélni őket csak azt akarja hogy korrupt emberek ne mászkáljanak a területükön.
A korrupt hivatalnokokat a magyar hatóságoknak kellene letartóztatni de amíg polpot petike a főügyész erre semmi esély.
rugacs
Érdekesen alakulnak a dolgok. Először az volt a hír, hogy meg akarták vesztegetni az amcsi cégeket.
Most eme Tarjáni szerint ez valójában már meg is történt... (?!) Hiszen a vesztegetésért kapott pénzeket már el is osztották.
Na ezért káros, ha csak vádak jönnek bizonyíték nélkül, mert a "zemberek" rögtön összeesküvés elméleteket kezdenek gyártani. Aki eddig senki volt, most fontoskodóan sejtetni enged valamit... :-)
spu00
Ha ennyire biztosak, hogy megtörtént ami, miért nincs konkrétum, miért nincs feljelentés? Nem tudom, hogy emlékeznek, volt olyan bálványuk, akit csak az elévülés mentett meg?, vagy a 40cm-s kilátó/ tarjáni úr ez is EU-s pénz volt/, voltak PPP-s beruházások, tábornok perek stb.Nem emlékezem, hogy ezért tüntettek volna, pedig ezek konkrétumok, vagy a Kispesti mszp-s Áfa csalása, mennyi is volt 10 milliárd?, ez is konkrétum.
Ha majd ilyen formában tudnak NAV-s csalásokat, akkor kellene tüntetni, ha nincs számon kérés.
Az egész egy kormány buktatási szándék. Oké ! De akkor mutassanak egy olyan programot, ami jobb mint a jelenlegi, jobb eredményeket lehetne vele elérni, s mutassanak egy olyan embert aki azt végre is tudná hajtani. Nem ártana, ha megmutatnak azon ember korábbi tevékenységének eredményeit, mert beszélni sokat lehet, az egész kommunista katyvasz ebbe bukott bele.Jelenleg csak olyan közgazdászaik vannak, aki utólag tud kritizálni, de előre mutató eszméi/konkrét/ nincsenek.Lehet tüntetni, de csak saját magukat járatják le. Nincs egy becsületes ember, aki kiállna, s megvádolná a NAV elnökét, mert tisztában van azzal, hogy tények nélküli vád büntetendő, ezért nem szerepel a Horváth anyagban sem konkrétum, Ő sem szeretne börtönben ülni. Egyértelmű a csorda szellem szerepe ebben az ügyben.
bundi
@spu00: hülyegyerek
"Ha ennyire biztosak, hogy megtörtént ami, miért nincs konkrétum, miért nincs feljelentés?"...már 2011-óta van hivatalosan tudomása a kormánynak erről...
hvg.hu/gazdasag/20131119_Mar_ket_eve_szolt_Roganeknak_a_NAVbotran/
vagy itt...
atlatszo.hu/2013/11/19/horvath-andras-mar-ket-eve-milliardos-szamlagyarakra-figyelmeztette-a-fideszt/
"Nincs egy becsületes ember, aki kiállna, s megvádolná a NAV elnökét, mert tisztában van azzal, hogy tények nélküli vád büntetendő,"
az amcsik megtették...ha a vidának kedve lett volna hozzá fellebezhetett volna mikor megtudta okt 6 előtt...de akkor vállalnia kellett volna a jogi következményeket...
"A kitiltás csak akkor vizsgálható felül, ha a kitiltott személy vállalja, hogy aláveti magát az amerikai joghatóság vizsgálatának – véli Valki, viszont ha valóban bűnösnek találják, akkor további intézkedések is várhatóak vele szemben."
forrás...
www.hir24.hu/belfold/2014/10/21/orbannak-tudnia-kell-arrol-hogy-kiket-tiltottak-ki-amerikabol/
a horváth anyagot meg a nav eltüntette...
propeller.hu/itthon/2847005-lesoporte-nav-botrany-kirobbantojanak-panaszat
mint annak idején a hosszú bájtok éjszakája után is...
index.hu/belfold/0924hbej/
és fura akkor is a vida volt a főnök...a simicska után...
Bercifiu
Ha olyan kemények a fityiszesek miért nem tiltják ki az ideiglenes ügyvivőt, mivel ártatlan embereket vádolt. De nem elég a kitiltás, feljelentést kell tenni a Strassburgi bíróságon fidesz faj gyülölet ellen.
Biztos siker a bukáshoz, ígyis, úgyis.
spu00
@bundi: Kedves Mamája tudja, hogy ilyen csúnyán beszél? Nem lenne rossz, ha egy kicsit bele ásna témákba.Jelenleg 14 ember van előzetesben, házi őrizetben stb.
Vida ma volt az ügyvivőnél, s a legnagyobb dobása a Horváth jelentés, melyről nem tudta, hogy már rendőrségi eljárás van ellene, s azt sem, hogy az emberke soha sem volt revizor, s nem rendelkezi az ügyvivő úr semmilyen konkrétumokkal, mint ahogy korábban igérte, miszerint személyes megkeresés esetén elmondja a vád tartalmát. Szegény nagyot bukott, s fog bukni, ha elnézzük az elmúlt 2 hét nyilatkozatait. Mi lesz, ha a további gyanúsítottak is megkeresik? Rossz belegondolni, ez már nemzetközileg is nagy bukta. Tényleg mi lesz, ha kiderül, hogy Horváth úr csak rossz munka végzés miatt elbocsájtott emberke bosszúja az a zöld dosszié? Aminek meg van az esélye, akkor mit fognak írni?
Egy joghatóság csak akkor vizsgál, ha van vád, s azt az illető tudomására van hozva. Itt csak Külügyminisztérium rendelkezik valamivel, de ezek szerint ők sem tudják mivel / Horváth anyag/.
spu00
@Bercifiu:- EUROPEAN COURT OF HUMAN RIGHTS
vörösfuvalat
Az az érzésem az amcsik rákötötték a szivattyút a kormányunkra. Csak szívatják meg hagyják főni őket a saját levükbe. Hagyják hagy puhuljanak egy kicsit. Aztán ha tovább keménykednek beszédül valamelyik szerkesztőség postaládájába valami bizonyíték.
Aztán lehet gondolkodni az újabb és újabb magyarázatokon. A kormány részéről az a gond,hogy nem tudják meddig akarják húzni az amcsik az ügyet és mennyi ügyről tudnak. Szar helyzet.
Desischado
@Dr. Felipe: Hát erre én is koccintok! Áll még az, hogy bulizunk?
Desischado
@bundi: Engem az érdekelne, hogy miért zárták be a nav székházát, és mit műveltek? Tán csak nem iratokat semmisítettek meg, bizonyítékokat tüntettek el?
Máskülömben ne erőlködj, a trolloknak úgyis beszélhetsz. Nem éri meg!
human
Az írás második fele nagyon rossz alternatívát vázol. Azaz a tolvajvezérek még mindig megúszhatják, ha megígérik, hogy békén hagyják és törvényesen járnak el a jövőben a külföldi vállalkozásokkal. Ez persze csak egy alternatíva, de sajnos alternatíva.
bundi
@spu00: pár napja halt meg, úgyhogy már sajna nem...de ez ven...
miért kell nyitott szájjal ugrani mindenre ami maga elé kerül?
kissé nyugodtabban talán többet tudna elérni
tehát...
"Nem lenne rossz, ha egy kicsit bele ásna témákba.Jelenleg 14 ember van előzetesben, házi őrizetben stb."
jelenleg magyarországon valószínűleg ennél sokkal több ember van előzetesben...
esetleg ha elárulná mire illetve kire is gondol és milyen ügyben kapcsolatban...vagy dobna egy linket arról, hogy miről is beszél, milyen ügyről...
mert addig ez csak maszatolás...torzítás... csúsztatás...
"Vida ma volt az ügyvivőnél, s a legnagyobb dobása a Horváth jelentés, melyről nem tudta, hogy már rendőrségi eljárás van ellene, s azt sem, hogy az emberke soha sem volt revizor, s nem rendelkezi az ügyvivő úr semmilyen konkrétumokkal, mint ahogy korábban igérte, miszerint személyes megkeresés esetén elmondja a vád tartalmát."
kedves nagyságos asszony nemhogy dobálózni nem tudott, de meg sem nyikkant...köpni nyelni nem tudott, mivel egy kukkot sem értett abból, mi is történik körülötte...ilyen az ha az adóhatóság vezetője egy olyan ember akit csak azért neveztek ki mert egy szobában bulizott (és még ki tudja mit csinált) a vezérrel...anno...
egyébként dobnál valami infót arról az amcsi mikor is ígérte ezt, mármint hogy elárulja a vád tartalmát...egyáltalán milyen vádról beszélsz?
az ügyet washingtonban letárgyalták, az ítéletet meghozták...ennyi tudomására hozták az érintetteknek...azok ha ezzel nem értettek egyet fellebbezhettek...volna ha akartak volna nem tették...a pénztártól való távozás után rinyának helye nincs...
"Szegény nagyot bukott, s fog bukni, ha elnézzük az elmúlt 2 hét nyilatkozatait. Mi lesz, ha a további gyanúsítottak is megkeresik? Rossz belegondolni, ez már nemzetközileg is nagy bukta. "
esetleg mondom valami infót arról hogy mikor is volt ez a nagy bukta? vagy hol?
mert per pillanat a nemzetközi és a magyar sajtó is a vezetőiden röhög...
bundi
@spu00: ...ahogy egyre nagyobb marhaságokkal égetik be magukat...
per pillanat a vidás videó a derü tárgya meg a mémek róla, meg az iwiwes l simon, meg a többi...
következő...
" Tényleg mi lesz, ha kiderül, hogy Horváth úr csak rossz munka végzés miatt elbocsájtott emberke bosszúja az a zöld dosszié? Aminek meg van az esélye, akkor mit fognak írni?
Egy joghatóság csak akkor vizsgál, ha van vád, s azt az illető tudomására van hozva. Itt csak Külügyminisztérium rendelkezik valamivel, de ezek szerint ők sem tudják mivel / Horváth anyag/."
tényleg mi is lesz...
hát akkor beég természetesen polt úr
www.parlament.hu/irom39/13755/13755-0001.pdf
vagy itt:
444.hu/2014/02/21/adacsalas-a-legfobb-ugyesz-szerint-is-adocsalas-es-hivatali-visszaeles-tortenhetett/
vagy beég a Kiemelt Ügyek Igazgatósága Rapid Ellenőrzési Főosztályának volt vezetője...
444.hu/2014/03/27/o/
beég a készenléti rendőrség...
hvg.hu/document/25c/horvath_andras_kihallgatas_jegyzokonyv.pdf
vagy pontosabban itt:
hvg.hu/gazdasag/20140528_Afacsalasi_botrany_titkos_dosszie
de tudom te jobban értesült vagy tehát elárulnád, hogy a hivatalos jegyzőkönyvek ellenére, mi is az ami szerinted arra utalhatat, hogy ez az egész csak a horváth fejében történt meg? és csak egy kitaláció, tehát nagy bukta lesz a vége?
Bercifiu
@spu00: Okos tojás! Horváth megtette a feljelentést, erre nála volt házkutatás. Biztos ezért nem tesznek a kitiltottak is feljelentést.
coni
Az amerikaiaknak teljesen mindegy hogy a magyarok tudják vagy sem hogy hova megy a közpénz és hányszor választják meg ezt a társaságot. Csak hozzájuk ne vigyék a lopott pénzt. Ez nem nagy kérés? Joguk van hozzá, hogy kitiltsák ezeket az embereket anélkül, hogy nyilvánosságra hoznák az ügyet.
Az hogy a kitiltottak ország-világ tudtára adták a századvéges N.Gazdaságban, hogy 6 embert máris kitiltottak az ő saját elhatározásuk. Ha érdeklik őket a részletek van joguk fellebbezni a döntés ellen.
spu00
@Bercifiu: Valószínű, hogy olyan anyagok szerepeltek az anyagában,ami magyarul lopásnak minősült, főleg, ha más íróasztaláról vette el, mert ő nem volt jogosult a használatára. Egyszerű, nem? S főleg arra nem volt jogosultsága, hogy más állam képviselőjének adja át.Pl.1989 előtt ezért simán kivégezték volna. Remélem jobban átgondolja az irományait.Ez már nem Vida Ildikóról szólt.
hogyan lehetseges
2001. ben megküldtem szinte az összes Főméltóságnak. 2010-ben személyes jelenlétemben adta át a tíz éves fiam, a másik fiam és jelenlétemben majd küldtük meg szintén szinte az összes Legfőbb méltóságnak fegyveresek általi terrorcselekményekről, rablásokat, életveszélyes fenyegetettségünkről (a mai napig)a dokumentációkat. Amerikai diplomata család, diplomáciai mentességének ellenére terror cselekményt elkövetve hatoltak be az általuk lakott objektumba, fegyveres "kíséret" mellett! Semmi nem történt, leginkább bennünket vegzáltak a hatóságok, mert az anyagról értesíteni bátorkodtunk őket!
Miközben az elkövetők védelmet, sőt támogatást élveznek!
Ez lenne MO. ?
Toby
Itt néhány fideszik talp -és seggnyalónak csak értelmeznie kellene Tarjányi írását, mondjuk ezt:
"És az állami zavarodottságot melynek fő oka abban rejlik, hogy a gyanúba keveredett vezetők nem tudhatják milyen mélységig tárták fel az előbb említett külföldi biztonsági szervezetek gyaníthatóan bűnös tevékenységüket."

A patkány-rezsim sem tudja, ezért akaratoskodik, hogy de bizony áruljanak már el mindent a jenkik, mert addig nem tudnak lépni ! Meg hiányos ismeretekre nem lehet építeni a szokásos védelmi - és kimentési akciókat !

A magyar kb. 800.000 fős közhivatalnok sereg mi a nagybánatos keserves lóf@nak van, akkor egy 45.000-es rendőrséggel és ki tudja hány fős AvH és polgári nbh-s "szakosztállyal " ?
Egyelőre a közpénzből még ezeket a széplegényeket fizetjük és nem a jenkiket !
bundi
@Toby: a 444en van egy cikk az alstomról és a giga bírságról amit az amcsiktól kapott... Mi van ha közben a magyarok is képbe kerültek kb 6 éve gyüjtik az amcsik az adatokat pl... 2012 ben hirtelen megjavultak valami csodától az addig használhatatlannak bélyegzett metrókocsik...de mi van ha a bunge miatt is nyomoztak és tényleg nem blöffölnek...a vezér magát sodorja bele...
Mindzsi
Biztos, hogy jó a titkosszolgálatuk, de ha azt nézem, hogy Orbánt már az 5. éve szeretnék megbuktatni sikertelenül, akkor ez a titkosszolgálat nem sok szart ér!
Ennyi idő alatt lejátszották a történelem legnagyobb háborúját...
Dr. Felipe
@Mindzsi: Minden diktátor azt hiszi hogy ő sosem bukik meg. Még essetunni? Aztán mégis mind megbukik. Még egy kicsit játszadoznak vicctorral mint macska az egérrel mielőtt végleg taccsra teszik. Vicctor már bukott ember, csak még előbb az egész hálózatot felszámolják. Érdekes év lesz 2015 az biztos.
sekele
Vége egy reális cikk a témában. Ugyanígy zsarolják itthon a kormányzati pozícióban lévő volt ügynököket, ezért nem sikerült 25 év alatt megszavazni az ügynöktörvényt.
Mindzsi
@Dr. Felipe: akkor ne sokat várjanak, mert az összes demokrata jelölt vagy bebukik a sittre, vagy kinyíródik...:(
tivoli
Magyarország állandóan csak fizet. Mindenért. Azért is, amiért másnak kellett volna. S vajon az ezermilliárdok hová kerültek? A kilincsorrúak már nem tudnak mit kitalálni pénzszivattyúnak kártérítés , jóvátétel címén, akkor jönnek ezzel.
Mindzsi
@tivoli: azt nem értem Lázárt hogy merik b@szogatni???
1. ő intézte, hogy a kárpi összegét kétszeresére emeljék
2. ő vette fel Zoltai Gusztit tanácsadónak (közmunkásbér 20x)
3. ő teremtett konszenzust, eredmény: Sorsok Háza project 6 milliárd HUF
(már picivel több, mert rákértek még 650 milliót) - a felcsúti aréna volt 3.8 milliárd (adományból!)
tivoli
@Mindzsi: ma, 22:48
Imába kellene foglalniuk a nevét! Mit tehetne még ennél is többet?
tivoli
@bundi: ma, 22:55
Vajon ezek a büntetésből fizetett dollármilliárdok kinek a zsebébe vándorolnak? Nem valószínű, hogy a károsultak lennének kárpótolva belőle. Na akkor most hogy is van ez? Ha gazdagodnak valakik a korrupción, akkor azt egy darabig támogatniuk kell, mert csak úgy lesz belőle tetemes hasznuk.
Mindzsi
@tivoli: vele még Orbán sem genyózik és ha egymilliárdért fog házat venni születendő unokáinak akkoris feddhetetlen marad
nem tisztem a jóslás, de ha valaki egyszer alátesz Orbánnak, az csak ő lesz
tegyük hozzá: Viktorra sem haragszanak nagyon, mert:
1. a Földtörvényt csak keresztülverte
2. és a bankoknak sem lesz veszteségük, mert a forintosítással törvényesítette a bulit...
...hogy a bankok hogyan számolnak el az adósokkal??? - az már nem a kormány dolga...
Mindzsi
@bundi: "mint kiderült, Indonéziában, Szaúd-Arábiában, Tajvanon, Egyiptomban és a Bahama-szigeteken fizetett le politikusokat, cégvezetőket és szakembereket, de tömegesen"
tehát Magyarországon nem! :)
bundi
@tivoli: ez terelés...tehát kb 6 éve igencsak figyelnek az alstomra...ez alatt volt az is, hogy varázsütésre megjavultak a kocsik és minden rendbe jött egy pillanat alatt... tehát, ha valami oknál fogva 2012 közepén az alstom valakit megkent a kormányzattól, hogy olajozottabban menjenek a dolgok, jó eséllyel lehet arra számolni, hogy az amcsik tudnak róla...mondjuk ha valaki a kormány mögött álló pénzügyi körökből esetleg amerikában átvett volna egy nagy táska pénzt akkor lehet hogy az ottani hatóságok megállították volna...és csak ha valaki az itteni hatóságok vezetői közül kiállt volna érte, akkor engedték volna el...nem gondolod, hogy nem zörög a haraszt?
tivoli
@Mindzsi: Szerintem is műbalhé az egész, minden az előre eltervezett módon halad. A népnek kell a bűnbak, Orbán meg vállalja megfelelő díjazás ellenében.
tivoli
@bundi: Háááát, volt olyan aki kiállt valakiért. Őt most szurkálják.
Mindzsi
@tivoli: Bizonyára magasról szarja le ezt az egészet :)
Erről a Goodfriendről még az USA-ban sem hallott senki a netadó elleni tüntike előtt - mint ahogy 3 hónap múlva emlékezni sem fognak rá!
Még kezdő az ilyesmiben és túl sok hülyeséget beszélt - talán ezért mondta Orbán Vidának, hogy jelentse már fel ezt a balf@szt
bundi
@Mindzsi: "in countries around the world, including Indonesia, Saudi Arabia, Egypt and the Bahamas."
szerte a világon, többek között ...
én így is fordíthatnám...
www.justice.gov/opa/pr/alstom-pleads-guilty-and-agrees-pay-772-million-criminal-penalty-resolve-foreign-bribery
vagy esetleg olvastad valahol, ezt?
"tehát Magyarországon nem! :)"
bundi
@Mindzsi: egyébként miért is jelentette fel? hol hangzott el a nagyságos asszony nevesítve?
a hírt a fideszes napi gazdaság szivárogtatta ki, az amcsik csak kommunikálták utána, hogy igen így van, vannak akiket kitiltottak... gondolom így kaptak az undonéz kormány emberei az egyiptomiak, és a többiek is ilyen határozatot...
tivoli
@Mindzsi: ma, 23:28
Azért lehet ám tudni a jó Goodfriendről ezt, azt, mindenütt ott volt ahol szart kellett kavarni. Nézd csak meg az életrajzát.
bundi
@tivoli: nem szurkálnak senkit legalább is onnan...csak mondták, hogy kivúl tágasabb...de az angolok is vizsgálódnak még...onnan is jöhet határozat, és az már az unión belüli ügy lenne...
tivoli
@bundi: ma, 23:41
Jól van bundi, aludjunk rá egyet. Te is azt hiszed, amit az arcodba nyomnak.
bundi
@tivoli: "te is azt hiszed, amit az arcodba nyomnak."
nem hiszem, ezért próbálok rákeresni mindenféle oldalról...
és azt hiszem, ami valószerűbb...
például, nekem kicsit fura, hogy valaki nagy batyu pénzel rohangál határokon keresztül, és amikor megállítják a yardtól az a fedősztori, hogy kosarasokat akar venni...kp-ért előszerződés nélkül...
Toby
@bundi: Az a gond nálunk, hogy a saját, hazai, különbejáratú mocskos qrmányunkból ítéljük meg a többit is ! Az Alstom-ügy is csak azt bizonyítja, a jenkik nem tökölnek, hanem eljárnak a korrput cégekkel szemben is !
Orbán több ponton is kihúzta a gyufát, egyrészt a kereskedelmi témában, aztán odabújás Putyinhoz, majd a tusnádosi illiberális agyrokkant duma, aztán a Gripen-ügy, aztán a Jobbik túlzottan is puhány kezelése ( egyik nap megszüntetik a "szabadcsapatokat", másnap új néven, ugyanazokkal célokkal ismét működik ) aztán a Horthy-korszak favorizálása és még ki tudja, hogy mik vannak a háttérben.
Toby
@Mindzsi: Ne aggódj, amelyik rezsimet valóban meg akarták buktatni a jenkik, az eddig mindig sikerült is, vagy csak részben sikerült, de belekavartak az állóvízbe, ahol akartak.
Ebből az jön le, hogy eddig nem foglalkoztak a főpatkány megbuktatásával, azt azonban nyilván látják, hogy az Unió nem fegyelmez, csak tolja ide a haveroknak osztott pénzt, holott az Unió is tud a hazai elosztási rendszerről.
Bercifiu
Gratulálok Ildikónak, hogy sikerült eltávolítani Goodfridet. Ez csúcs teljesítmény, Obama csak jelenthet nekünk.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.