A Délmagyar megkereste a kórházat, ahol a bevásárlókocsit használják gyermekágyként. Kiderült: a kép a szegedi Szent-Györgyi Albert Klinikai Központban készült.

Facskó Andrea, a klinikai központ megbízott elnöke elmondta, jó ideje használják már ezt a megoldást 0-5 éves korú gyerekek épületen belüli szállításához. Bár az intézmények közötti szállítás a Maros Sped betegszállító cégnek köszönhetően már megoldott, amikor egyik épületrészből a másikba kell vinni a betegeket, az komoly gondot okoz. Sokáig kézben cipelték az altatott vagy más miatt hordozásra szoruló kicsiket – ez a megoldás annál jóval biztonságosabb.

Ezért szállítják a beteg gyerekeket bevásárlókocsival a kórházban

A gyermekklinikán nem használhatók a felnőtthordágyak, már csak az ajtók mérete miatt sem. Speciális gyermekszállító eszköz viszont alig van forgalomban, ami van, az nagyon drága. A klinikai központ eltökélt ezek beszerzésében, de egyelőre azonban ez tűnt a legbiztonságosabbnak – a kézben hordozásnál mindenképpen – olvasható a lap cikkében.

Az intézmény hozzáteszi, a hordozóeszköz egyébként megfelel a kórházhigiénés szabályoknak: tisztítva, fertőtlenítve van. Emellett ugyanúgy cserélik az ágyneműt és a fejtartót a belehelyezett matracon, mint a kórházi ágyak esetében.

Az internetet megjárt képet készítő férfi elmondta: az ott dolgozók tudása és hozzáállása messze feledtette a körülményeket, amelyet egyébként ők maguk is szégyellnek. Amit látott, az nem a kórház és főleg nem dolgozóinak szégyene.

135 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Hellcat
"Speciális gyermekszállító eszköz viszont alig van forgalomban, ami van, az nagyon drága"...azért örülök, hogy a semmirekellő tanácsadókra meg stadionra van pénz erre meg nincs...
Ez itt az összes hozzászólás. Kattintson, ha csak a legfrissebbeket olvasná!
Hellcat
"Speciális gyermekszállító eszköz viszont alig van forgalomban, ami van, az nagyon drága"...azért örülök, hogy a semmirekellő tanácsadókra meg stadionra van pénz erre meg nincs...
bundi
Először azt hittem beugratás az egész csak hogy az emberek háborogjanak és aztán elhiteltelenítsék őket hogy még egy ilyen marhaságnak is bedőlnek...de a jelek szerint ez komoly...
human
@bundi: Én meg a répás zsemlére hittem, hogy beugratás. És kit csesztek le a végén? A konyhás nénit és nem a beszállítót.
www.blikk.hu/blikk_aktualis/repas-zsemlet-adtak-a-menzan-2252939
tivoli
Úgy gondolom, hogy igenis dicséretet érdemelnek a gyerekosztály dolgozói, hogy frappánsan megoldották a hiánykérdést ahelyett, hogy nyavalyognának drága speciális szállítóeszköz beszerzéséért.
Az így fennmaradó összeg felhasználható más, tényleg mással nem helyettesíthető eszközök beszerzésére.
Levendula
Ez a módszer embertelen, groteszk és nevetséges.
Miért nem inkább babakocsiban hurcolják egyik helyről a másikra a kisgyerekeket? Mert az drága és hamar tönkremegy, ha nem megfelelően használják?
tivoli
@human: ma, 10:17
Répa reszelve? Azt esetleg a női börtönökben szokásos.
human
@tivoli: De ez trend és lefele tartó. Az állam meg látja, hogy úgyis megoldják helyben valahogy és még a felelősség is a helyieké. Hova vezet ez majd?
human
@tivoli: Te gyerekedet etetnék ilyen "tápláló" kajával nem lenne ennyire mulatságos.
Clavigo
2015. Felsőcsutkai Népi Demokratikus Tébolyda.,,Europai Unio. Az "ötletet " exportálni kellene az EU-ba.
Aki Én
Ha minden mocskos ingyenélő tolvaj csak egy ilyen hordozót venne a lopott vagyonból, megoldódhatna a probléma. Legalább a beteg gyerekeknek visszaadhatnának ennyit, ha már azt hazudják, hogy nincs pénz. Persze arra van, hogy ezek a tetvek évről évre százmilliókkal gyarapodjanak, most már mondhatjuk, hogy a beteg gyerekektől ellopott pénzből. Ez a látvány olyan mérhetetlen szar emberekre és vezetésre vall, egy olyan országban, ahol a vezetők százmilliókat herdálnak össze, amire nincsenek szavak.
Strong
..és holnap már simán megoperálnak zsebkéssel, mert az összecsukható, és kis helyen elfér...értem...
tivoli
@human: ma, 10:22
Etesd te a gyerekedet és akkor mindig tudod, hogy mit kapott.
És ezt nem cinizmusból írom, hanem mert fogalmunk sincs, hogy mit kapnak a kölkök. Lehet a kajájukban még kutyatáp is.
tivoli
@Levendula: ma, 10:18
Ha toltál már életedben bevásárló kocsit, akkor lehet hasonlítási alapod. Van egyáltalán olyan babakocsi, amely kellően tágas, szellős, mobil?
bundi
@tivoli: azért kedveske...mókás olvasgatni ahogy bagatelizálod el itt a dolgokat...majd mosod a gazdi féknyomos alsójából a szerecsendiót...
de a tém.áról...gondolom tisztában vagy vele, hogy a kedves vezetőd szeret más tollával ékeskedni...konkrétabban, a beruházásokat saját érdemként feltüntetni, de közben az uniós forrásokból finanszíroztatni...tehát tudnál valami konkrét példát mondani arra, hogy lehet egy bevásárlókocsit mint gyerekágyat eszközbeszerzésen elfogadtatni...mert ugye otthon vagy a témában nagyon...és hogyan lehet ezekre az eszközökre a tanúsítványokat megszerezni...
csak hogy tudd nem a levegőbe beszélek...nyilvános adatokból...
www.tapolcakorhaz.hu/index.php/kozbeszerzesek
ezen belül...
www.tapolcakorhaz.hu/pages/kozbe/anamed.pdf
olvasd a 9. pontot...
tehát kezdjük előlről...
szerinted okos dolog ha egy kórház minden hivatalos engedély nélküli eszközöket használ ?
tekintsünk el attól hogy a kényszer vitte erre őket...
de...
"KEF 27 darabos autóbeszerzése*
9 darab felső-közép, 8. kategóriájú, összkerékhajtású, automataváltós, 4 ajtós
+ 1 db opció: ezen típusú és felszereltségű gépkocsi kombi karosszériával (kategória besorolástól függetlenül)
5 darab felső-közép, 8. kategóriájú első kerékhajtású, manuális váltós, 4 ajtós
10 darab felső-közép, 7. kategóriájú első kerékhajtású, manuális váltós, 5 ajtós
2 darab 4. kategóriájú egyterű összkerékhajtású, automataváltós, 4 vagy 5 ajtós
Forrás: TED, *az állami normatíva az alsótól a felsőig 1-9. kategóriába sorolja az autókat"
közben azért ugye van erre is...meg stadionra...meg minden másra...
na akkor most magyarázhatod a bizonyítványt...lássuk sikerül-e
Boszi27
@tivoli: Lehet hogy a bezárt Tescotól kapták újrahasznosításra..
tivoli
@bundi: ma, 11:22
Olyan kedves és figyelmes, valamint találékony tudsz lenni mások problémájának elemzésekor, hogy az külön figyelemre méltó.
Próbáltál te már problémát megoldani magadtól, vagy csak vártál ölbetett kézzel, hogy az állam segítsen? És vártál és vártál, és a segítség nem jött. Még ekkor sem arra használtad okos kis fejecskédet, hogy a megoldáson agyaljál, hanem petíciót írsz, perelsz, követelőzöl, miközben a dolgok tényleg szarrá válnak.
Akkor jön az a rész, hogy ebben az országban nem lehet élni, mert orbán mindent ellop. Kicsit unalmas vagy már.
tivoli
@Boszi27: ma, 11:27
Látod, az könnyen lehet. :-))
varrólány
Én még régen feküdtem a szegedi gyerekklinikán , de akkoriban a szülők nem jöhettek be a kórterembe amit azóta sem értek mivel sebészet volt és nem fertőző osztály.
Inkább feküdtem volna rosszabb ágyban, de ott a szülők nélkül túlélni a napokat , nem volt könnyű.
hetöndöe
@tivoli: Az állandó ostoba magyarázkodásodról ez jutott eszembe:

www.youtube.com/watch?v=kXG97AThbM4
tivoli
@varrólány: ma, 11:45
Bizony, egy gyereknek az a legnehezebb, ha elzárják a szüleitől. Némelyiknek meg megváltás.
(Sebészeten a fertőzésveszély miatt nincs látogatás).
bundi
@tivoli: oké most ezen rugózunk? De ha valakinek eszébe jut hogy számon kérje ezt a megoldást aton a kórházon... Hogy merre vannak a tanusítványok...a számlák...lopták-e ezeket vagy csak találták...ha megsérül egy gyerek akkor az a gyártó felelőssége azé aki betanította a használatát vagy a vele dolgozó hanyagsága...hidd el ez tapasztalat...ha a beszerzésre uniós támogatás volt akkor jó az esély arra hogy az összeget vissza kell fizetni...ha ez csak a kórházi berkeken belül kering akkor sincs rendben...kik tudtak róla...kinek a felelőssége ez...de így hogy kikerült a hálóra...így lehet revizió lesz a következménye...ennyi...azért bájos a naivitásod...
De más szemszögből nézve...ha egy gyerek megsérül...beszorul maraandó károsodást szenved...és esetleg a város vezetése nem fudeszes (ez szeged?) akkor vérbenforgó szemekkel hörögnél a földőn fetrengve gyurcsánybajnai halálát követelve...nem gondolod?
tivoli
@bundi: ma, 12:09
Na, szörnyülködjél csak, meg gyárts hozzá mindenféle számonkérési lehetőséget, addig a gyerek vagy meggyógyul magától, vagy nem.
tivoli
@hetöndöe: ma, 11:50
Jóóó! Az Árkus J. tetszett benne leginkább, 4:11-nél. :-))
Dr. Felipe
"Speciális gyermekszállító eszköz viszont alig van forgalomban, ami van, az nagyon drága."

Mert a stadion az nem drága?
Ez egyszerre nevetséges és megalázó hogy bevásárlókocsiban kell mozgatni a csecsemőket mikor Magyarbajdzsán jobban teljesít.
Milliárdok mennek el az államtitkár állatok fizetésére, a végeláthatatlan tanácsadói hálózatra, lassan a vakondszarnak is lesz felelős államtitkára csak a gyermekosztálynak nincs felelőse a kórházakban.
Aki Én
@tivoli: Húúú, de qrva lényeglátó vagy. Te tényleg ennyit értettél meg? Ez nem az ápolók leleményességéről szól amit ez a beteg kényszer szül, hanem a kormány dilettantizmusáról és embertelenségéről. De találnék helytállóbb kifejezéseket is.
tivoli
@Aki Én: ma, 12:48
A kormány nem lehet mindenütt ott, ahol probléma akad. Az ilyen ügyeket helyi szinten szokás intézni. Nem kell belekeverni uniót, államtitkárokat, vakondszart, stadiont, dilettantizmust, embertelenséget. Mi emberek azért vagyunk emberek, hogy a problémáinkat megoldjuk, de ha nem volnának fizikailag tehetetlen egyének akik fő problémája mások leszólása, nem is tudom miről beszélgetnénk.
Aki Én
@tivoli: Igazad van, ebbe ne keverjük bele a kormányt, hiszen semmi közük hozzá. Pedig amennyi tanácsadójuk, besúgójuk, aktivistájuk, trolljuk van, hogy akár ott is lehetnének mindenhol. Ja b@zdmeg, az, hogy a beteg gyerekeket bevásárló kocsiban tologatják be a műtétekre, az olyan kaliberű dolog, amivel a kormánynak nem is kell foglalkozni. Ezt az idióta hozzáállást... Elmondanád, hogy oldjanak meg ilyeneket pénz nélkül? Nem hiszem el, hogy ilyen emberek vannak.
Levendula
@tivoli: Nem nagyon toltam bevásároló kocsit, mert azt a családom férfi tagjai nem engedik nekem, együtt megyünk vásárolni, de a nehéz fizikai munkától megkímélnek engem.
Viszont nagyon sokszor toltam babakocsikat, két gyermekem lévén. Nem csak egy, több babakocsit is "elfogyasztottak" annak idején, amikor minősége még nemigen volt az effajta négykerekűnek. Manapság annyiféle babajárműből lehet választani, hogy az csak na! Tehát ha a kórház illetékesének lenne egy cseppnyi jóérzése, akkor nem rácsos bevásárló kocsival tologatnák a kisgyerekeket.
tivoli
@Aki Én: ma, 13:58
Ja b@zdmeg, nem csupán erről a kocsiról van szó, hanem bármiről ami adódik, még a kutya elszakadt nyakörve is a kormány hibája, mert az uniós pénzeket stadionokra költi.
A probléma ott van a mai szemlélettel, hogy mindenre csak a pénz lehet a megoldás, holott sok olyan dolog akad, ami kis jóindulattal, összefogással megoldható lenne, csak hozzáállás kérdése.
Itt van pl. ennek a kocsinak az esete. Tökéletesen megfelel, amíg nincs más. Majd ha lesz pénz vesznek, de addig is valamiben tologatni kell a csöppségeket. Lényeg a gyógyítás és nem a külsőségek. Lehet a kórházi ágy akármilyen csili-vili, ha nem tudják meggyógyítani a kis pácienst.
levarosbukta
@tivoli: Te egy igazi elvakult faszántos nagy marha vagy, és akkor még finom és nőies voltam!
tivoli
@levarosbukta: ma, 14:12
Az bizony!
De ha a gyerekem élete függne azon, hogy minél hamarább a műtőbe érjen, bizony nem érdekelne mivel tolják, csak haladjon.
A marhák a másik oldalon követelőznek..
Aki Én
@tivoli: És tudod fokozni. Próbálod ugyan terelni a dolgot különböző óriás butaságokkal meg nyakörvvel, de csak egyre jobban belegabalyodsz és lejáratod magad. Tipikus. Azt gondolod, hogy ha világraszóló f@szságot mondasz a probléma meglátása helyett, akkor győztél egy csatát. Már ennek gondolata is ostobaság.
Tehát ,,tökéletesen megfelel" egy Tesco kocsi egy csecsemő kórházi szállítására? Te egy akkora barom vagy, hogy az már körötökben is ritkaság. Halál komolyan mondom: AZ ILYEN ELVETEMÜLT GAZEMBEREK MIATT TART ITT AZ ORSZÁG! Ha ez neked jó így, akkor kösd fel magad te idióta! Te nem fogod fel mit beszélsz. Mi az, hogy ha lesz pénz? Pénz van, csak nem ilyenekre, de ezt a sötét agyad nem képes meglátni. Ne idegesíts, mert téged is felraklak a ,,napiszar.hu"-ra. KRETÉN!!! És igen, ez is megoldható lenne egy kis összefogással. A fajtád ellen kéne már összefogni.
tivoli
@Aki Én: ma, 14:22
Ide figyelj kishugom. Gondolkozz mielőtt írsz, és akkor sértegess, amikor én téged. Megegyeztünk?
Aki Én
@tivoli: Ne hisztizz te kretén. Fel sem fogod miket pofázol...
bundi
@tivoli: tehát a te verziód...ebben a nagy stadionépítési lázban munden szép és hó... Mert a stadionokra az olimpiára mundenkunek szüksége van...míg ezekre az apróságokra (amik ugye egy stadion lelátójához képest is elhanyagolható tétel) csak az apróságoknak...és ha valaki mégis él a kétellyel hogy a fontossági sorrenddel mintha baj lenne az csak bérrettegő megélhetési szörnyülködő libsibolsi...és ha jól veszem ki a szavaidból higy muvel számon kérem szerinted hogy kórházban csak oda való eszközöknek lenne helye...ezért én nem akarom a gyerekek gyógyulását...így gondolod?
oncogito
@tivoli: - bizony a pénzről sok minden szól. És tagadhatatlan, hogy másra költik, mint amire kapják. És következmény nélkül, mert senkinek nem kell sem elszámolni, sem számot adni.
Az egészségügy rohad!
És hogy még nem teljesen, az sok ember áldozatos és emberfeletti munkája miatt van, nem a vezetők miatt, akiknek dolguk, feladatuk lenne a működtetés.
És sajnos az élet minden területén ez van.
Felmarkolják az uniós pénzeket és aztán eltűnik, nem tudni hova. Csak sejteni lehet, ahogy gyarapodnak honatyáink.
Ha a milliárdos pénzeket, amiket pl. a bevándorlókra felvesz az ország arra költenék, amire kapják, nem halna meg kicsi gyerek embertelen táborban!
Ezt nem lehet kimagyarázni!
bundi
@tivoli: @tivoli: gondolom fel sem tünt hogy az a gatya amit most próbálsz tusztára mosni vastagon szaros...de tetszik az együgyűséged...külön aranyos hogy kihangsúlyozod...majd ha lesz pénz...egy olyan orazágban ahol minden vezetőnek saját footbalklubbja van amit állami pénzből tolnak...és ugye kormánypropaganda a gazdasági fellendülés...de ha ennyire lendültök...hol a lovetta?
bundi
@tivoli: aranybogár...a kórház egyébként honnan újította ezt a szállítóeszközt?...mert hogy ilyer erre a célra tilos használni az tuti...egyébként hogy leegyszerűsítsem a te szintedre...ha vuzsgáztatod a ko sid vagy ha közlekedsz vele...nem mondhatod a hatóságnak hogy a fényszóró helyett jó a petrollánpa is...nert az is világít...és inkább dícsérjen meg a közeg mert te milyen leleményes is vagy...
okina48
Bár ez lenne a legnagyobb "rémtörténet" az eü.-ben!Szerintem meg nagyon is ötletes megoldás!Üljöm be valaki egy betegszállító autóba és furikázzon napi 2-3 órát egy chemo,vagy sugárkezelês után!Ezek a roncsautók is megérnénel egy fotót!
wagabund
Ha csak ezt a bevásárló kocsit nézem, és hol-mire használják, akkor szerintem zseniális...
kíméli a betegszállítókat, nővéreket, praktikus, kis helyen elfér, jól kezelhető, biztonságos...

a többi csak bajkeverés...
oncogito
@okina48: - gyalázat, hogy kihasználják az egészségügyben dolgozók leleményességét, áldozatkész munkáját. Ők az emberekért vannak -- és a kormány...?

(Hofi:„Most jut eszembe, hogy nem is kell hajtani. Annyira a lejtőn megyünk, hogy itt már neeeem! Nem csak én megyek a lejtőn…,a csomagtartó,a váz,a kerék a KORMÁNY,az meg így keresztbe van, tudoood?”)

Igen, vannak nagyobb bajok is, de a kis baj is felháborító, mert ma egy jobban teljesítő nyugati országban, ahol olimpiára készülnek, ahol a vezér a várba készül költözni, megbecsülni sem lehet hányszáz milliárdért -- gyalázat!
miazavalami
@Aki Én: @oncogito: @levarosbukta: Megkérdezhetem hol mondta azt
@tivoli: hogy a stadionokra kell költeni, nem pedig a kórházakat, iskolákat...stb fejleszteni? Mert ő annyit mondott neki tök mindegy mibe tolják a gyerekét ha sűrgősen műteni kell csak tolják. És még annyit mert megjegyezni ha nincs pénz akkor a dolgozók egy kis összefogással sok mindent megtehetnek , mint itt is tették .
tivoli
@miazavalami: ma, 18:26
Örülök és köszönöm, hogy megértettél.
levarosbukta
@miazavalami: Valszeg nem olvastad végig és figyelmesen a hozzászólásait!
miazavalami
@levarosbukta: De. Az utolsó betűig és a tieteket is. Sehol sem mondott olyanokat amit ti a fejéhez vertek.
oncogito
@miazavalami: - azzal nyilvánította ki, ha szó szerint nem is mondta, hogy elfogadható az egészségügyi dolgozók áldozatos és találékony munkája, ha már a mindenkori kormány nem biztosítja a megfelelő körülményeket.
Igen, valóban mindegy, hogy miben tolják a gyereket, csak vigyék gyógyítani - a szülő szempontjából.
De ha a kórház fenntartója is így gondolja, az bűn.
És tivoli ezt kenné el álhumánus megnyilvánulásával.
oncogito
@miazavalami: - de bizony mondta, ha nem is szó szerint.
Mert amíg lenne fedezet a megfelelő körülmény megteremtésére, addig belenyugodni abba, hogy majd valahogy megoldják a gondokat másként, másból -- bűn!!!
tivoli
@oncogito: ma, 18:40
Ugye te vagy az a kutyás hölgy, aki állatmenhelyeket tart fenn?
miazavalami
@oncogito: Fura kis bogarak a betűk, ide oda mászkálnak az ember fejében, majd szavakká, mondatokká , mondanivalóvá állnak össze. :-) Szeretem a betűket, szavakat mondatokat, de van sok minden ami szavakkal nem kifejezhető. De ezt most hagyjuk. Tehát az ember leírja , elmondja a gondolatait másoknak. De itt megint jön az a fura dolog a betűkkel , szavakkal , mondatokkal. Leírva szépen sorba állnak és jelentenek is valamit. De nem mindenkinek ugyanazt. Ha azt mondom szerelem. Nekem boldogságot , és családot , gyerekeket jelent. De ha egy megvert elárult nő hallja annak már szomorúságot, és megaláztatást jelent. Ha azt mondom háború. Nekem bánat, és gyílkosság , szörnyű emberi sorsok jutnak eszembe. Ezzel szemben egy katonának az élete. Na jól körbejártunk. Csak azt akartam mondani, ha olvasok , olvasol valamit azt is figyelembe kell venni ki írta. Mire gondolhatott amikor írta, mert nem biztos hogy arra amire te, vagy én,. Ezért fura bogarak a betűk...,
oncogito
@tivoli: - nem tartok fenn egyetlen menhelyet sem, de szerény forinttal csakugyan támogatok kutyamenhelyet. Mégpedig olyant, ahol hajléktalanokat foglalkoztatnak, szállásért és élelemért cserébe.
Mert az állam erre nem ad pénzt, legfeljebb borzalmas körülmények között működő sintértelepeket, halálgyárakat. Amelyik sintértelep nem ilyen, ott szintén civilek segítenek, ellenőriznek.
Pedig lenne fedezet az államnak erre is, de ugye kell a pénz stadionokra, olimpiára, Várba való költözése fogalmam sincs hányszáz milliárdért és kell a pénz a saját gyarapodásukra.
Holott az ország ezer sebből vérzik, gyerek, felnőtt, két- és négylábú egyaránt.
És a civilek találékonysága, önfeláldozása ha nincs, az ország még ennél is rosszabb helyzetben lenne.
oncogito
@miazavalami: - az igazság nem fura, nem bonyolult, egyértelmű.
miazavalami
@oncogito: Ha te így látod akkor azt hiszem nem sok közünk lesz egymáshoz.
miazavalami
@levarosbukta: Ja! Bocs az onchigotonak címezett hozzászólásom ma 19.02.- kor neked is szól. :-)
Bocs...
tivoli
@oncogito: ma, 19:05
Jó olvasni, hogy mennyire szíveden viseled mások, még a kutyák sorsát is.
oncogito
@tivoli: - gúnyolódj csak. A cinizmust szeretem ostorozni!
Amíg békésen üldögélnek azon, hogy van aki segít, a cinizmus sütögeti saját pecsenyéjét mások zsírján!
miazavalami
@oncogito: Te magad ostorozod, mert itt cinizmus nincs csak nagyfokú másokra nem figyelés.
tivoli
@oncogito: ma, 19:18
"Amíg békésen üldögélnek azon, hogy van aki segít, a cinizmus sütögeti saját pecsenyéjét mások zsírján! "
Na, ezzel most tökéletesen egyetértek. Mintha te is ezt csinálnád. Ostorozol, számonkérsz, követelőzöl, ahelyett, hogy használható alternatívákat állítanál, hogyan lehetne legegyszerűbben megoldást találni. Ha valaki mégis talál, az neked nem jó, az államtól kell pénz. Babakocsira, kutyamenhelyre, meg mindenre, a legprivátabb dolgokra is.
oncogito
@tivoli: - azért egy képet még megmutatnék arra, hogy milyen cinikus a megjegyzésed a kutyák sorsa iránt.
Aki ez ellen. az ilyen kutyatartás ellen nem tesz, szerintem az embertelenséget pártolja, ami az emberek számára is rossz:
Nézd meg ha mered, kiken segítenek az állatvédők és jó szórakozást a gúnyolódáson:

belenőtt a nyakba a karabíner:
fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/v/t34.0-12/10979374_930112660346668_626472535_n.jpg?oh=16a5d3998faa746df8a2f3bf3eec0fec&oe=54EFD40A&__gda__=1424998423_551ab345d08be8ec4581e85accfcbc42

fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/v/t34.0-12/10958362_930112613680006_1681061785_n.jpg?oh=47f793b836b7e903bf6d1148f373f5bb&oe=54F0E55E&__gda__=1425070798_2baad457870ebac199be4b0e96efa462

kutyatartás manapság:
fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/v/t34.0-12/10965814_929590043732263_1109515945_n.jpg?oh=85b99305547762ad7d3076cb4c62be35&oe=54EFEAFB&__gda__=1425009899_7f9f7efa7c60c1516e4f7a4e80fc4adf

szétlőtték az állkapcsát - el kellett altatni:
scontent-vie.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/v/t1.0-9/10987731_944880395524505_8186115681546183814_n.jpg?oh=f36be98c7e0d381e190c15bdafa8056a&oe=559697AC

néhány hónapos kiskutyát meglőtték, lebénult a gerince:
fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/v/t34.0-12/10944658_935641763127091_1027602582_n.jpg?oh=de978ad7024078b8b90bf63ded56690c&oe=54EFC028&__gda__=1425003448_12307545670b82380dd57c47c610c99f

Lehetsz olyan cinikus, amilyen akarsz, de én nem akarom, hogy gyerekeink úgy nőjenek fel, hogy ne lássák, van, aki segít a rászorultakon akkor is, ha állatról van szó.
Aki ebben nő fel, az az embereken is fog segíteni, mert nincs senkinek kétfajta lelkivilága.
oncogito
@tivoli: - igen, ostorozok és számon kérek és mondom is a hogyant!
Elszámoltatni a mindenkori hatalmat és megbecsülni a civil szervezeteket, akik sokszor erőn felül segítenek.
oncogito
@tivoli: - nem az a nem jó, hogy találnak megoldást a gondokra, az a nem jó, hogy ezzel szentesítve van a herdálás. Csak erre akarok rámutatni.
Most akkor ebben mi is a rossz? Miért gúnyolódsz az állatmenhely "fenntartásán"?
oncogito
@tivoli: - még valami. Aki tényleg segíteni akar, az tudja, hogy nem elég csak a bajokat orvosolni, az okokat is igyekezni kell megszüntetni.
Az állatvédőkről bizony példát lehetne venni. Mert nem csak segítenek, de oroszlánrészük van az állatvédelmi törvényben is.
És az ellen is ők tesznek, hogy érvényesítve legyen.
Csak siránkozni nem elég -- az okokon kell változtatni! És ez nem politika. nem kormányellenesség, hanem természetes folyamata a jobbításnak!
miazavalami
@oncogito: Nem gúnyolódott csak megkérdezte tőled igen udvariasan , hogy te vagy - e az a kutyás hölgy aki menhelyt tart fenn... mi ebben a gúnyolódás?
oncogito
@miazavalami: - tudod, a sorok között olvasni nem nehéz.
Ha ezt általában másutt kérdezed, semmi gond.
De ez a cikk egy gyermekintézmény gondjairól szól - és te itt hozod fel, mintha hangsúlyoznád, hogy mennyire bagatell az egész állatvédősdi a gyerekek bajához képest.
Legalább valld be, hogy nem a jó szándék és az "elismerés" kérdeztette veled!
oncogito
@miazavalami: -egyébként olyan korban nőttel fel, amikor tudni kellett olvasni a sorok között - és ahogy látom, ennek a képességnek manapság is nagy hasznát lehet venni. :-/
miazavalami
@oncogito: A szegény gyerekek sorsáért mit tettél?
oncogito
@miazavalami: - szoktam adakozni olyan civil szervezeteknek, akikről tudom, hogy arra használják a pénzt, amire kapják.
És te?
miazavalami
@oncogito: Azt mindenki megteheti.
Én? Írhatnék amit akarok, de nem teszem, mert nem fogod elolvasni, értelmezni, csak átszaladsz rajta.
Inkább megírom illetve, nem írom hol lakom , mert azt már egyszer megtettem, gondolom nem emlékszel rá. Nos ha emlékszel, csak annyit kell tenned, hogy a városban kicsit szétnézel , kérdezősködsz, és akkor majd megtudod hogy én mit tettem, teszek.
oncogito
@miazavalami: - először is nem teheti meg mindenki az adakozást, csak aki tud adni. Mi sem vagyunk krőzusok, az adakozás minimális segítséget jelent. Ha mindenki tenné, kevesebb lenne a baj a világban.
Ha meg sokat segítesz jártodban-keltedben akkor idéznék neked egy versike részletet Kibédi Ervintől:

"Éhség, betegség, nyomor, háború,
A boldog gyermek kevés a világon
S még mindig nagyon sok a szomorú.
Hát munkálkodj az emberek jólétén
és sorsuk majd biztosan földerül.
De ne menj el a hű állatok mellett,
ne hagyd el őket érzéketlenül.
Bizony, ha nem tudod megérteni
Egy kóbor kutya halódó nyögését,
Óh, mondd meg nekem; akkor hogyan tudnád
enyhíteni az ember szenvedését."
miazavalami
@oncogito: Szép vers.
Na látod hogy nem figyelsz rám mert nem tudod hol lakom.
Akkor miért várod el hogy én figyeljek rád?
tivoli
@oncogito: ma, 19:33
Én arra tanítottam a gyerekeimet, hogy ne legyenek se állat se emberkínzók. Ha csak ennyit tenne mindenki, nem volna szükség megmentőkre.
oncogito
@tivoli: - mindenki lehetősége szerint tesz. Ezért volt kár gúnyolódnod!
oncogito
@miazavalami: - (ma: 20:03) nem várok el mást, csak hogy ne gúnyolódj!
miazavalami
@oncogito: Kicsit konkrétabban. Mikor gúnyoltalak?
Ha úgy érzed, én nem annak szántam.
kkalman
Dicséret a kórház dolgozóinak a leleményességért, csak bajuk ne legyen belőle. Az illetékesek, gondolok pártunkra és kormányunkra, meg szégyelljék magukat, hogy ez a természetes megoldás egy kórházban. Ha nem baromságokra költenék a pénzt, stadionok, új minielnöki rezidencia a várban, haverok zsebének a megtömése, hanem arra, amire, oktatás, egészségügy, munkahelyek létesítésének a támogatása, stb. kellene, akkor a kórház dolgozóinak nem kellene ilyen megalázó és szerintük is szégyellni való megoldásokat alkalmazni.
oncogito
@miazavalami: - nézd vissza a 19:46 -nál a válaszom.
Én itt abbafejezem, mert ez a cikk a gyerekkórházról szól.
Anna Mária
@oncogito: Gratulálok mindazoknak, akik az állatmenhelyet hajléktalan emberek bevonásával működtetik! Kiváló ötlet, kiváló dolog!
oncogito
@Anna Mária: - az. Ráadásul az a menhely, akit támogatok (nagyképű fogalmazás, hiszen csak pár forintot tudok adni) nem csak hajléktalanokat von be, de évente meghív állami gondozott gyerekeket, akiknek tanítja a felelős állattartást és ezzel együtt az egymás iránti felelősségérzetet is. A kutyáknak is jó, a gyerekeknek is - és hiszem, hogy idővel az ország gondolkozásmódján is valamicskét alakít.
Anna Mária
@oncogito: Nagyszerű!
Lehet róluk valahol olvasni? Tudsz esetleg egy linket?
Anna Mária
@oncogito: Köszönöm szépen! Nekem is kedvem támadt támogatni őket! :)
papa.49
Azért szállítják a gyermekeket ebben a bevásárló kocsiban hogy a kontár elkurmánynak legyen a 3 éves autók helyett vadi új!!!
Kit is kellene jól tökön rúgni???
oncogito
@papa.49: - azt hiszem, sajnos elég sokakat.
papa.49
@oncogito: Kezdetnek jöhet az emmi. aztán a csonti Misi féle alakzat, végül de nem utolsó sorban a hazugovics és a közvetlen kompániája, szóval az éves edzés adag meg is lenne...
Aki Én
@wagabund: 18:08 Ebben nem lehet csak a bevásárló kocsit nézni. Az nagy baj, ha valaki csak azt látja ebben a történetben.
Aki Én
@miazavalami @tivoli @oncogito @levarosbukta @bundi: HOGY MINDENKI LÁSSA!!! Te tivoli! Olyan hülye vagy, hogy az már fáj. Tivoliként kérdezel, majd miazavalami-ként újra hivatkozol a kérdésedre. Mekkora lúzer vagy. hahahahahaha...
Akkor ugye már nem kell válaszolnom neked, hogy te miért írsz faszságokat, amiket másik néven próbálsz tisztára mosni?. Már előbb feltűnt, de ezzel te magad bizonyítottad is. Tehát ha valaki hülyeségeket próbál megosztani, de nem talál pártolót, akkor egy másik néven megdicséri saját magát. Ez nem semmi te beteg f@sz. NA TAKARODJ TE HAZAÁRULÓ LÚZER PÖCS!!! Még trollnak is hülye vagy!!! Erről beszélek te lúzer:

-----tivoli
@oncogito: ma, 18:40
Ugye te vagy az a kutyás hölgy, aki állatmenhelyeket tart fenn?
Tetszik1 Válasz erre Jelentem ma, 18:54

majd később:

---miazavalami
@oncogito: Nem gúnyolódott csak megkérdezte tőled igen udvariasan , hogy te vagy - e az a kutyás hölgy aki menhelyt tart fenn... mi ebben a gúnyolódás?
Tetszik Válasz erre Jelentem ma, 19:43
Aki Én
@Aki Én: Tivoli, miazavalami! Minden válaszod 1-2 perccel később érkezik, minden válaszodban benyalsz magadnak, minden válaszodban magadat véded, mindig a másik éned válaszol, ez több mint átlátszó! Állítom, a tetsziket is magadra nyomod. Szánalmas!!!
Desischado
Elég gyalázat, hogy ilyen állapotok uralkodnak, közben ezek a rablók milliárdokat költenek magukra! Nem mondom, mire költsék!!!
bundi
@Aki Én: bocsika én hogy is keveredtem ida?
Aki Én
@bundi: Mert láttam, hogy te is reménytelenül ,,küzdesz" ezzel a skizofrénnel.
kukac50
A Fidesz teljesítménye! Stadionra van pénz ?
bundi
@Aki Én: nem a reményen van a hangsúly...de meg kell becsülni...az összes többi játszótársam kikopott...
tivoli
@Aki Én: @bundi: Most, hogy lehordtatok mindennek, jól megmondtátok a véleményeteket nekem, (nekünk), ettől a pillanattól minden tökéletesen rendben van az Eü-ben.
Mától rendes gyerekágy is van Szegeden, meg minden, igényetek szerint.
Aki Én
@tivoli: Te tényleg nem értesz semmit :( Pont az a lényeg, hogy nem megy rendben semmi és te ezt próbálod menteni azzal, hogy szerinted ehhez a kormánynak semmi köze, és értetlenkedsz, hogy ez miért a kormány sara. Jössz pórázzal, nyakörvvel meg hasonló butaságokkal. Attól, hogy neked megmondjuk a véleményünket, az égvilágon semmi nem változik, mert még csak meg sem érted a jelentőségét ennek. Egy oka van a megmondásunknak. Már azt ne hidd, hogy vevő bárki is a butaságodra. Trollnak is gyenge vagy.
tivoli
@Aki Én: ma, 12:09
Te meg buta és értetlen. Gondolod, hogy én vagyok az illetékes aki tud változtatni a helyzeten? Én vagyok az, akinek miután a fejéhez vágtál mindenféle trágárságot ami a csövön kifér, s ezzel úgy ráijesztettél, hogy lóhalálában rohan az Eü. minisztériumba és intézkedik?
Kapjál a fejedhez kiscsillag!
Aki Én
@tivoli: Állj már le kérlek. Olyan butaságokat hordasz itt össze, hogy az már kezd ijesztő lenni. A helyzeten csak a hozzáállásoddal tudsz változtatni. Kezdetnek elég, ha nem védelmezed a hazugságot, herdálást, korrupciót. A többi már megoldódik szinte magától. Nem az a baj, hogy semmit nem értesz, hanem, hogy okoskodsz.
karma1
Nem volt idom vegigolvasni a hsz-eket, mert (nekem) mar keso ejjel van, de akarki is talalta ki ezt az otletet, az nem volt egy rossz otlet, csak mondjuk rendkivul szegyellnivalo.

Ezeket az egyen-bevasarlokocsikat hasznaljuk a kisebb bevasarlasokra, eleg csekely a peremuk. Nem tudom, hogy milyen allapotban szallitjak bennuk a kicsiket, de egy bizonyos testsulynal es magassagnal rendkivul veszelyes, mert a gyerekek konnyen kieshetnek belole. (Nalunk hangszoro figyelmezteti a szuloket ezekre a veszlyekre, persze, a szulok ennek ellenere megis berakjak a gyereket a kocsikba, addig se matatnak a csokispolcon. A balhe mindig ott kezdodik, ha a nagyobb gyerek ul a kocsiban es a kisebbik az oldalarol akar felkapaszkodni (vagy a zart vege felol) akkor a nagy kifejel a kocsibol, es betakarja a kishugat, kisoccset.)

Mindenesetre oriasi szegyen szerintem, hogy idaig sullyedt a magyar betegellatas,... Na, fideSS fanok, lehet kezdeni gyurcsanyozni,...
m.macskosz
@karma1: Bizony, nem az a baj, hogy leleményesek a kórházi dolgozók, sőt!,
hanem az, hogy erre kényszerülnek.
tivoli
Ez a hozzászólás törlésre került. Többszöri törlés a felhasználó kitiltását vonja maga után.
karma1
@tivoli: Na, mostanra vegigolvastam az osszes hsz-t, es nem lettem boldogabb tole, tobbek kozott a Te picit cinikus hozzaallasod miatt sem, baratom...

Maradjunk annyiban, hogy egy nagyon sulyos beteg gyereket EGYALTALAN NEM MINDEGY, hogy miben szallitjak a mutobe: ugyanis a legtobb gyerek baleset miatt kerul betegellatasra. Ha pl. a gyerek rosszul esett el, es megserulhetett a gerince, vagy mas nemes belso szerve, akkor talan megse egy bevasarlokocsiba toljak be a mutobe, ha megoly praktikus is, mert amennyi adot a magyar emberek befizetnek adoteherkent es TB jarulekkent a kozosbe, azert a minimum a megfelelo eszkozokkel a megfelelo minosegu baleseti ellatas elvarasa.
Tehat egyaltalan nem ertek Veled egyet, valamint az sem egy nevelesi pont, hogy megmondtam a gyerekeimnek, hogy ne kinozzanak embert, allatot...

Nem muszaj ahhoz tevekenyen kinozni sem embert, sem allatot, hogy esetleg MIATTUNK pusztuljanak el; ha tolunk fugg, akkor megetetni, megitatni egy elesett allatot, bevinni a menhelyre, vagy az allatorvoshoz, es persze ugyanez az emberekre is vonatkozik: ha tudunk segiteni, tegyuk meg...

Arrol mi a velemenyed, hogy a kormanyban es a kormanykozeli vezetok kozott 1000 db uj autot osztottak ki? (Es persze ez az 1000 auto ingyenes benzinnel, szervizelessel fog mukodni a jutalmazottaknak?)
tivoli
@karma1: ma, 13:10
Persze, hogy cinikus vagyok, de ez egy védekezési mechanizmusnak is felfogható. Ha az ember minden atrocitásba belehal ami éri, vagy amiről csak hall, akkor már saját magát is rögtön temetheti a valóságban is, a kormány szándéka szerint.
Amin nem tudsz változtatni, azon akkor se tudsz, ha belegebedsz is. Viszont amin magad is tudsz bármilyen szinten is, előbb próbáld meg és csak aztán kiabálj segítségért. Mert aki sokszor ordítozik farkasért, annak bizony akkor se hisznek amikor valóban szüksége volna rá.
Aki Én
@tivoli: Szerintem azokat szokták pofán vágni, akik nem veszik észre, hogy rossz helyen osztják az észt. Érvek helyett ez a sunyi hozzászólásod is jól jellemez. Szerintem csak ott érdemes okoskodni, ahol erre vevő a közönség. Aki ezt nem érzi, az buta ember.
Aki Én
@tivoli: 13:21 Olyan van, hogy a kérdésre válaszolsz. Ja, ahhoz értened kéne...
bundi
@tivoli: halika...esetleg neked mint felelős beosztásban lévő fontos emberkének...van valami kompetenciád? mert ahogy elnézem csak pofán veréssel hőzöngesz... de mint mondtam...esetleg tudnál dobni valami adatot honnan is lehet az a kocsi?
tudod ami a találékonyság bizonyítéka...ja és mellesleg annak is hogy focifetisiszta gazdid szarik az egészségügyre...benne a csecsemőkre és a gyerekekre is...
bundi
@tivoli: egyébként a típust Wanzl EL 155-nek hívják használtan 10-12 000 től lehet kapni...
hasznaltuzletberendezesek.hupont.hu/16/hasznalt-bevasarlokocsik-akcios-aron-miskolcon
újonnan kb 18 000
www.moment-porta.hu/hu/19-wanzl-el-155-bevasarlokocsi.html
de a leírásában nem láttam, hogy gyerekszállításra korházi eszközként alkalmas-e
www.wanzl.com/.../downloads.html?...wanzlglobalwe...
tehát kompetenske...
bundi
@tivoli: a betegágyakról meg itt...
gyogyaszati.hu/termekek/orvosi-muszerek/5/orvosi-butorok-vizsgalo-agyak/58/page=1
vagy itt...
aarsamed.files.wordpress.com/2013/10/magyar-gyc3a1rtc3a1sc3ba-kc3b3rhc3a1zi-c3a9s-szanatc3b3riumi-bc3batorok-katalc3b3gusa.pdf
esetleg a gyártónál...
www.babosi.hu/kepek/Butor/orvosi_butor.pdf
látod kb 80 000 ezertól indulnak...
és a röhej hogy ez is az emmihez tartozik...
"Az egészségügy az Emberi Erőforrások Minisztériumhoz tartozik, ahogy a sport államtitkárság is is, akik idén alsó hangon 30 milliárd forintból építenek új stadionokat. De hát ez csak egy demagóg példa. "
www.kormany.hu/hu/emberi-eroforrasok-miniszteriuma/egeszsegugyert-felelos-allamtitkarsag/hirek/elo-kozvetites-atalakitasok-az-egyszerubb-hatekonyabb-es-atlathatobb-egeszsegugyert
ja és tök jó inkubátorokat is lehet kapni mostanság ha már a leleményességnél tartunk...
www.google.co.uk/search?q=grill+microwave+oven&espv=2&biw=1598&bih=815&site=webhp&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=GijvVOW-HMK9Ud7kg4gE&ved=0CAcQ_AUoAg&dpr=1
bundi
@tivoli: ja az előbbiek emiatt voltak:
"Olyan kedves és figyelmes, valamint találékony tudsz lenni mások problémájának elemzésekor, hogy az külön figyelemre méltó.
Próbáltál te már problémát megoldani magadtól, vagy csak vártál ölbetett kézzel, hogy az állam segítsen? És vártál és vártál, és a segítség nem jött. Még ekkor sem arra használtad okos kis fejecskédet, hogy a megoldáson agyaljál, hanem petíciót írsz, perelsz, követelőzöl, miközben a dolgok tényleg szarrá válnak.
Akkor jön az a rész, hogy ebben az országban nem lehet élni, mert orbán mindent ellop. Kicsit unalmas vagy már."
árakat gyártók adatait megkaptad...idei keret az emminiél stadionra kb 30 000 000 000
ebből lehet kb 200 000 db gyerekágyat venni full extrásan...mehet a helyi parlamenti képviselődhöz (már ha magad nem vagy az...) lehet petíciót benyújtani...
és lehet unatkozni velem együtt tovább a monitor előtt...
bundi
@tivoli: látod pénz megvan...max nem lelátó ülés lesz belőle, hanem gyerekágy...
de szerintem ez a pénz is jobb helyen lett volna az egészségügyben...
www.nyiregyhaza.hu/zarandok-kozpontot-avattak-mariapocson-2015-02-26
tudod ateista vagyok...a csuhások ingyen is tudnának imádkozni...
bundi
@tivoli: na most magyarázhatod a bizonyítványt miközben a paksimogyoróval bíbelődsz...
bekex.hu/ssszorny/rovid/709
bundi
@tivoli: nagy a csönd nagyon kedveském...torkodon akadt a betyárkörte? várod a herceged, hogy a szerszámával kipiszkálja?...lehet így is nem csak pofánveréssel hőbörögni...
miazavalami
@tivoli: Hú basszus! :-) Nem is tudtam hogy skrizofének vagy, vagyunk , vagy hogy is monnyam...
Te , majd ha én felkelek írok neked levelet te pedig nekem hogy le ne felejtsük egymás illetve saját magunk dolgait. :-)
Kicsit megsértődtem. z én stílusom ily egyedi..., na igen de te csak bennem laksz vagy csak néha én szálom meg a te tested, vagy hogy is van?
Te ! Ez egy tök jó téma. Egy testben két lélek. Az egyik legyen gonosz a másik jó. Aztán észreveszik egymást és leveleznek...
tivoli
@miazavalami: Mint ahogy Karinthy mondta: ma, 17:29

"Álmomban két macska voltam és játszottam egymással."
karma1
@tivoli: 13.21-re: Na Nyuszika! Ugy altalaban a mi viszonyunk a jo kis adok-kapok szinten megy, sokszor Neked van igazad, sokszor meg nem. Ha nem ezen az oldalon blogolnal, akkor nem kene a szarkazmus eszkozehez, mint vedekezo mechanizmushoz nyulnod, mert senki sem tamadna, mindenki egyetertene Veled abban, hogy a magyar egeszsegugyben milyen okos, ratermett emberek dolgoznak, csupan a "Segits magadon, az Isten is megsegit" mozgalom kereteben.
De ha IGAZAN belegondolsz, akkor ez csak onamitas, es legkozelebb mar azt is elfogadjuk, hogy - ahogy az egyik hozzaszolo mondta - legkozelebb a vakbelet bugylibicskaval fogjak kioperalni,, mert az is nagyon praktikus (osszecsukhato), es igy tovabb. Szoval fejlodjunk vissza, amennyire lehet, MERT NINCS PENZ RA???

Szerinted errol tud az az Unio, aki adja a penzt az egeszsegugyi fejlesztesekhez?
Szerinted nem lenne v@lagbarugva ursebesseggel az a barom, aki varazslo modjara eltunteti ezeket a penzeket? Mert szerintem NEM, ha ez elofordulhat a XXI. szazadi Magyarorszagon...

Azt hiszem, hogy ebben az esetben bolcs maradtal volna, ha hallgattal volna ... es nem hablatyolsz a zsenialisan otletelo orvos-apoloszemelyzetrol...:o(((
tivoli
@karma1: ma, 22:11
Kicsit fárasztó vagy az örökös kioktatgatásaiddal, nem gondolod? Felfoghatnád már ennyi éves fejjel, hogy nem tudod a világot megváltani, nem tudod mindenki problémáját megoldani. Ráadásul van elég gond és hiányosság azon kívül is, hogy itt elméleteket gyártanál.
Állítólag azért mentél el a világ másik felére, hogy menekülj ebből a világból, ne kelljen a saját bőrödön érezni az itthoniak gondját baját. Hát akkor ne ide kacsingass állandóan, törődj a birkáiddal, meg a magad dolgával. Szegény urad el tudom képzelni milyen idegbeteg lehet tőled, hogy mindig azt lesed, hogy hol lehet belekötni a magyarokba. Vagy piszkosul nem érdekli, hogy a világon vagy, s azért kell neked ez a pótcselekvés.
karma1
@tivoli: Na idefigyelj, te mindenkibe belemaro blogtars! Hogy tudd: en eljottem, de a csaladom, barataim nagy resze Magyarorszagon el, es ha szerencseje van, dolgozik is.
Amikor otthon voltam, en akkor is ereztem az otthoniak gondjat, bajat, kulonben nem neveltem volna gyamugyes gyereket 5 evig a sajatom mellett, es nem segitettem volna masokon sem, amig tehettem.

Tehat az otthoni dolgok - bar kozvetve - de a mai napig erdekelnek.
A "szegeny uram" egyaltalan nem ideges tolem, hanem oszinten szeret, megbecsul, es rajtam keresztul a csaladomat, a barataimat is szereti, SEGITI. (Ha ismernel reszleteket, akkor az allad is leesne, olyan szinten, amit te elkepzelni sem tudsz! Mostanaig en sem tudtam, hogy van ilyen segitseg is, meg engem is meglepett!)

A birkak koszonik szepen, jol vannak, ok maguktol legelnek, en is egyedul jarok dolgozni, mert nagylany vagyok, es a ferjem szerint is oda" kacsintgatok", ahova akarok.

Az pedig, hogy milyenne alakul az orszag, engem, bennunket ugy is erdekel, mint kulfoldrol jovo, valutat hozo turistakat, vagyis nem mindegy, hogy a kozuton egy bunko rendor igazoltat majd, vagy a buszon egy kopasz jegyellenor (aki a biztonsag kedveert harmadmagaval szall fel a jarmure) takar-e be bennunket buntetlenul, vagy esetleg a bankban nem kuldenek-e el bennunket a jo francba, amikor penzt akarunk valtani, es meg sorolhatnam tovabb is. (MINDEGYIK esetre votl pelda 2012-ben, amikor otthon voltunk, szoval en mar nem tudom bemeselni a ferjemnek, hogy a magyarok milyen szivjosagos, vendegszereto nep. Ja, es akkor meg nem emlitettem az ettermi tripla szamlazast, amit egy olyan helyen kaptunk, ahol a baratnom enekel 20. eve minden nyaron)

Mondd, mi bajod van harom hete? Miert piszkalsz engem es mindenkit ezen az oldalon? Akarsz rola beszelni? Szivesen allok rendelkezesedre priviben is. Szep almokat, remelem, megnyugszik a lelked...
tivoli
@karma1: ma, 22:42
Azt hiszem, én eddig mindig szépen, udvariasan, az agymosás szándéka nélkül szóltam hozzád, gondoltam viszonzásul ennyit én is elvárhatok. És nem csak tőled, hanem bárkitől. De neked nem tűnik fel az elvbarátaid ragyogó szókincse, stílusa, csak az enyém. Sajnálom.
Köszönöm szépen az aggódásod, az én lelkemnek semmi baja, ellentétben a tiéddel és még sokakéval itt.
Ui: Légyszi, áruld el, hogy ki az a mindenki, akibe belemarok, csakhogy tudjam én is.
karma1
@tivoli: En nem akartalak sem Teged, sem masokat agymosni, egyszeruen az ezen az oldalon blogolok legalabb 95 %-a nem a Te hitvilagod szerint el, ezert vetted agymosasnak a szavaimat.
Az en lelkem sosem volt meg ennyire rendben, meg sosem tudtam ennyire vilagosan latni, hogy miben elhetek most, es miben kene elnem, ha otthon maradtam volna.
Azt viszont most meg Neked sem teszem meg, hogy ujra atolvassak tobbmint szaz hsz-t, hogy pontosan megmondjam, kikkel szurkalodztal, mert mar ertelme sincs.
tivoli
@karma1: ma, 23:18
Valahogy mégis tudod, hogy szurkálódok.
Én tisztában vagyok vele, hogy az én hitvilágom nem azonos itt sokakéval, mégsem oktatgatok senkit, hogy mit mondjon, miként gondolkozzon. Én egyszerűen csak leírom a véleményem és kész. Ha másnak más, akkor ő is leírja. Szerintem ezt nevezik eszmecserének, és nem azt, hogy ott köt bele a másikba ahol tud, csak azért mert nem hittestvérek.
És nagyon figyelj, ha igazságos akarsz lenni. Én soha senkit nem szoktam minősíthetetlen hangnemben ócsárolni, ha egyszer is rajtakapsz, akkor szólj és megkövetlek.
karma1
@tivoli: Te is szolj, ha Teged ocsaroltalak volna, vagy plane megprobaltalak volna kioktatni barmiben is.
En sem tudom az egyedul udvozito megoldast, Toled sem varom el, hogy tudd. De az az en egyeni velemenyem, hogy mondjuk a jatszoterrol egy hintarol leesett, mozdulatlan gyereket ne egy bevasarlokocsiban toljanak be a mutobe ma, Magyarorszagon - hat ezt a minimumnak tartom, es a SAJAT velemenyemnek, mialtal nem erthetek egyet a Te velemenyeddel, hogy : "Barmiben vigyek a gyereket a mutobe, ha surgos"
Nem elunk haborus kornyezetben - egyenlore - , hanem allitolag a XXI. szazad civilizaciojaban, amely civilizaciot az Unio segiti kifejezetten az egeszsegugynek kuldott penzekkel. Es itt pont, a sztorinak vege.

Szoval Te is emlitsd meg, ha en minosithetetlen hangnemben ocsarolnalak - Te is fel vagy jogositva a helyretevesemre! De addig ez a maganvelemenyem, Teged nem agymosva...
tivoli
@karma1: ma, 23:35
Szóval a XXI. század civilizációja arra predesztinál, hogy egy kamu cikkben megjelent bevásárlókocsis sztorin napokig lehessen rugózni, elméleteket gyártani, rémtörténeteket kitalálni, egymást a legocsmányabb módon lehordani. Az igen, az civilizált.
Meg ez a veled kapcsolatban minden előzmény nélküli beszólás is:
"Azt hiszem, hogy ebben az esetben bolcs maradtal volna, ha hallgattal volna ... es nem hablatyolsz a zsenialisan otletelo orvos-apoloszemelyzetrol...:o((( "
Szóval beszélgethetünk itt reggelig, hogy ki szólogat be kinek.
karma1
@tivoli: Ne beszelgessunk, mert Neked aludnod kell, nekem meg az utlevelkerelmemet kell feladni a szomszed varosban.

Viszont ha a cikk kamu volt - utolagosan szerinted - akkor miert is aldoztal neki ennyi figyelmet?
Na joccakat!
bundi
@tivoli: a cikk nem kamu...egyébként nekem nem válaszoltál...
gödörben
@tivoli: Sajnos tényleg fogalmunk sincs, hogy mkivel etetik a gyerekeinket. Néha hallom az oviban vagy a suliban, hogy a feltétet még otthon a háziállatnak sem adnák oda. Na akkor el lehet képzelni.
Lényeg, hogy a méltóságos vezetőink ingyen zabálnak a mi nehezen megtermelt adónkból.
tivoli
@gödörben: ma, 13:23
Igen, ez ilyen. Pláne ingyenkajánál még azt is el tudom képzelni, hogy máshol maradék volt.
Csizmás Kond
@karma1: "szoval en mar nem tudom bemeselni a ferjemnek, hogy a magyarok milyen szivjosagos, vendegszereto nep."
Szóval nem tudod bemesélni még a férjednek sem hogy milyen vendégszerető magyar vagy ...és mond ezek után is töretlen irántad a szeretete ?...:))
csa-csa
@tivoli: A Latabár aranyos mondása "oda se nekem" egy régi filmjében! (a "kis Latyi")
zsizsike
@oncogito: ez ugyanaz a dizájn. a bevásárló kocsikról koppintották?
rugacs
@zsizsike: A cél szentesíti az eszközt!

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.