Miután Szabó Zoltán, az Index újságírója és tartalomfejlesztési vezetője nyilvános Facebook-posztban írta meg, hogy összeverte egy brutális biztonsági őr a király utcai KFC-ben, az Index felháborodott munkatársai és mások virtuális pofonokat osztanak ki a cégnek a Facebook oldalán.
Egy hozzászólásból úgy tűnik, hogy régóta nem volt panaszkönyv a helyen:
„Mikor utoljára itt jártam pár hete, egy hölgy kérte volna a panaszkönyvet ami már akkor sem volt, de az üzletvezető sem volt bent. A dilettáns kollégának aki próbálta volna "megoldani" a helyzetet a vendég mondta el mit szoktak ilyenkor felajánlani a probléma esetleges kompenzálására.”
Rengetegen megírták a cégnek, hogy soha többé nem mennek a KFC-be, de volt aki gazdasági szemszögű mélyebb elemzésbe bocsátkozott:
„A panaszkönyv kitöltése, egy ügyfél-kommunikációs tréning és a biztonsági őrök kulturált, a vendégek érdekeit védő személyzetre cserélése olcsóbb mint egy kártérítési perrel tarkított publicisztikai válság. Faszok.”
Vannak, akik úgy veszik viccesre a figurát, hogy közben megállapítják, hogy egyáltalán nem vicces. És sokan csak simán poénkodnak rajta:
„KFC = Kentucky Fight Club”
„Három törött, rántott bordát kérek...”
„Tessék mondani verés nélkül is igénybe lehet venni az akciókat?”
A mémek is már szorgosan készülnek:
(444)
19 hozzászólásarrow_drop_down_circle
Ha a "kedves vendég" egy kicsit többet ivott és balhézik, akkor sem lehet az az elintézés módja, hogy egy izom agyú bunkóval megveretem.
Én nem hiszek abban, hogy megvernek, ha kéred a panaszkönyvet…
Új hozzászólás