Újabb szemlét tart a Budapesti Rendőr-főkapitányság hétfőn a május 29-i hajóbalesetben érintett, menetrend szerint Magyarországon hajózó Viking Sigyn kabinos szállodahajón, Visegrádon.

Újra ellenőrzi a rendőrség a Viking Sigyn szállodahajót

A szemlére a délutáni órákban kerül sor további bizonyítékok beszerzése és a tényállás teljes körű tisztázása érdekében.

A Hableány sétahajó május 29-én süllyedt el a Margit híd közelében, miután összeütközött a Viking Sigyn szállodahajóval. A fedélzeten 33 dél-koreai állampolgár és a kéttagú magyar személyzet tartózkodott. Hét utast sikerült kimenteni. Vasárnapig 20 halálos áldozat került elő, még hét dél-koreai utast és a sétahajó magyar kapitányát keresik.

Forrás: MTI

24 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Eladott Ország
@görbetükör: Most jelentették be az ATV híradóban, hogy a balesetet okozó Viking hajó orrát kijavítotték és lefestették. Mi ez, ha nem a nyomok eltüntetése. Ahol ez a bűnöző szakonyfalui szarházi Rogán megjelenik, az korrupciótól bűzlik.
Ez itt az összes hozzászólás. Kattintson, ha csak a legfrissebbeket olvasná!
Csizmás Kond
Nekem most is az a meggyőződésem, hogy az szándékos gázolás volt...és mivel mindkét hajon koreaiak voltak közöttük kell keresni az okokat is.
görbetükör
Ekkora baromságot!
Előbb elengedik, aztán visszahívják és akkor vizsgálják át?
Azt mondták, mielőtt elengedték a hajót, hogy mindent átvizsgáltak. Akkor most mi van?
Megvárták, míg a terhelő bizonyítékokat eltüntetik? Ekkora mértékben lennének amatőrök?
Valami itt nagyon bűzlik!!!
nezelodo
Á, csak nem akarták a tisztakezűék összekoszolni a kezüket a kutatásnál, hát elengedték egy nagytakarításra a puccos bárkát...
Sámannus
Á A vonat elüt valakit addig nem megy tovább, míg nem rögzítettek mindent a helyszínen.
A maffiának a rendőrség nem parancsolhat, ha maga don Pintér nem intézkedik
Sámannus
@nezelodo: Kiszedték a lehallgató készülékeket és az áfacsalás eszközeit, hogy egy szimpla fapadost csinyájanak belőle.
Eladott Ország
@görbetükör: A Mahart Passnave-et 2013-ban vásárolta meg a magyar állam számára a Magyar Nemzeti Vagyonkezelő. Idén márciustól a cég feletti tulajdonosi jogokat az állami Magyar Turisztikai Ügynökség gyakorolja, amelynek részvényesi jogai a miniszterelnök kabinetminiszterének, Rogán Antalnak a kezében vannak. A Viking Cruises magyar leánycége, amely tulajdonos a Passnave-ban, szintén elég szép profitot termel, 574 millió forintot tavaly. Ez olyan, mint a Rogán kötvényes "betörés". Igyekeztek minden nyomot eltüntetni.
Eladott Ország
@görbetükör: Most jelentették be az ATV híradóban, hogy a balesetet okozó Viking hajó orrát kijavítotték és lefestették. Mi ez, ha nem a nyomok eltüntetése. Ahol ez a bűnöző szakonyfalui szarházi Rogán megjelenik, az korrupciótól bűzlik.
ágimami
Csak tudnám, hogy ennyi idő elteltével mégis mit vizsgálnak???
NEM kellett volna elengedni a baleset után!
Eladott Ország
@Eriksson: A Viking Sigyn szállodahajó ideiglenes lefoglalását kérte a magyar hatóságoktól a dél-koreai külügyminisztérium, írta a Korea Times. El se kellett volna engedni a hajót, csak a kivizsgálás után! ( rádió, telefon stb ) Rogán Tonyót és bandáját nyilván csak a pénz bekaszírozása/ bevétel érdekelte (övé a legtöbb részvény) és az, hogy továbbmenjen a balesetet okozó hajó, nem a tényfeltárás. Olajszőkító Pintér Sanya, pedig a banda tagja a leválthatatlan másik szarházi!
index.hu/belfold/2019/06/04/lefoglaltatna_a_viking_sigyn_szallodahajot_a_del-koreai_kulugy/
papa.49
Akkor még se volt annyira ALAPOS AZ ELSŐ VIZSGÁLAT ???
Mára már minden ,,terhelő adat,, (roggyanttonyó) eltűnt a rendszerből, tisztára mosva, vasalva jött vissza a hajó, most már lehet bottal ütni az adatok nyomát !!!
Eriksson
@Eladott Ország: Arra gondoltam, hogy a mai fejlett technikával minden adatot, sérülést, dokumentálni lehet a hajón, ahhoz nem szükséges itt tartani kétszázvalahány embert.
Ha viszont a koreaiak kártérítésként szeretnének lefoglalni, akkor a Viking most itt van Visegrádon, bármit lehet vele tenni.

Rogánról és Pintérről nincs meghatározó véleményem, nem ők követték el a balesetet. És a róluk megtudott adatok közzététele nem fogja a koreaiak és a magyarok vesztességét pótolni.
A balesettel kapcsolatos kiadások és a kártérítés pedig egészen más dolog, nyilván nem ők ketten fogják állni, hanem a hajózótársaság.
görbetükör
@Eriksson: Ha szervezéssel megakadályozható lett volna a baleset (és nagy valószínűséggel igen) akkor elsődleges felelősség terheli őket!!!
Eriksson
@görbetükör: Lehet ám okosnak lenni utólag.
Ha tudom, hogy gödör van előttem, kikerülöm. De ha nem tudom, akkor beleeshetek. Még akkor is, ha azt mondják, hogy gödörveszély van.
görbetükör
@Eriksson: A szervezőknek az a dolguk, hogy felkészüljenek. Márpedig az adott esetben semmiféle ilyen nem voltAkár a mentőknek a hajó kiemelésekor.
Bizony, a felelősség azokat terheli, akik nem voltak előrelátóak. Ezen változtatni kell(ene).
Ciki, nem?
kereső
propeller.hu/itthon/3425051-mar-hetfon-beerhet-hazankba-hableanyt-elsullyeszto-viking-sigyn - rendőrségi nyiltakozat néhány napja. Valami nagyon nem kerek- vagy nagyonis!, a pánikszerűen kimenekitett "bűnügyi helyszin"- ha ez igy van, akkor szerintem el sem hagyhatta volna Budapestet.
Eriksson
@görbetükör: Biztos ciki, de tedd hozzá, hogy szerinted. Tudatlanságod ne súlyosbítsd butasággal.
papa.49
@görbetükör: Ha a főmegbízott nem vagyonőr lenne talán jobban haladt volna a mentés !!!
A főmegbízott a Kőbányai úti piacról került a tektökhöz !!!
görbetükör
@Eriksson: Figyu, ha nézted az M1 közvetítését, ott az egyik szakértő a következőket mondta: ekkora forgalom mellett kellenének un. okos bólyák, amik 30-40 méteres körzetben veszik az arra haladó hajók minden számítógépes műveletét, a hajók helyzetét. Azon kívül több ponton kellenének diszpécserek és mentő egységek.
A riporter naívan megkérdezte (hiszen az M1 riportere) ilyen van Európában?
A szakértő elnézően mosolyogva felelte, igen, de még a Balatonnál, a Tiszánál is. De Budapesten nem látott ilyent.
Igaz, hogy amit mondtam, szerintem. De te is mondd a magadét, hogy szerinted, hogy ne tetézd a tudatlanságodat szándékos hazugsággal!
Eriksson
@görbetükör: Ha jobban odafigyelsz, hogy mit írtam rájöhetsz, hogy én nem állítottam semmit se pro se kontra.
Csupán arra szeretnélek kérni, hogy ne ülj fel minden magyarázatnak amit különböző emberek különböző riportokban, különböző csatornákon mondanak. Főleg ne akarj szakértőbb lenni a szakértőnél, mások szubjektív véleménye alapján.
S hozhatnak bármilyen törvényt, ha egy hajóskapitány figyelmetlenül nekimegy egy hozzá képest kicsike hajónak, Semmi sem védi meg a szerencsétlenül jártat.
Megbántani semmiképpen sem akarlak, de még egyszer mondom: "Ha tudom, hogy gödör van előttem, kikerülöm. De ha nem tudom, akkor beleeshetek. Még akkor is, ha azt mondják, hogy gödörveszély van."
görbetükör
@Eriksson: Most túl meleg van és egész nap a hajó kiemelést néztem, nem folytatom veled.
Ha te úgy véled, semmit nem kell a szervezésen javítani, hogy minden rendben volt, lelked rajta. Én befejeztem.
Eriksson
@görbetükör: Ez a videó 22:25-től megszólaltatja Szalma Botondot, akiről biztosan tudni, hogy szakember, és azt is, hogy elfogulatlan. www.youtube.com/watch?v=mDBG1cTD1a0

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.