Két hete az United Airlines járatáról dobtak le egy utast, most itt az újabb repülősbalhé.

Az American Airlines San Francisco és Dallas-Fort Worth közt közlekedő járatán tört ki a balhé, még felszállás előtt. Hogy pontosan hogyan indult, nem lehet tudni, de egyesek szerint azután szabadultak el az indulatok, hogy egy anyukától erőszakkal elvettek egy babakocsit.

Az már látható és hallható az alább megnézhető felvételen, hogy az anyuka zokog, néhány utas pedig a védelmére kel.

Az egyik férfi oda is megy, és közli a légiutas-kísérővel, hogy próbálja meg ezt vele megcsinálni, és laposra veri. A steward először csak annyit mond, hogy „Maradjon ki ebből”, de később már láthatjuk, ahogy kakaskodnak, és a légitársaság alkalmazottja az

Üssön meg! Na, gyerünk, üssön meg!

frázist ismételgeti.

A vitát sem sikerült túl korrekt módon lezárni: az anyukát gyerekestül lerakták a gépről, míg az utassal majdnem bunyózó steward ott lehetett a járat fedélzetén.

Az American Airlines már ki is adott egy közleményt, amelyben elnézést kér a történtek miatt, és mélységes sajnálatát fejezi ki az anyukának és valamennyi érintett utasnak az okozott sérelmekért.

A társaságunk alkalmazottjának a videóban látható cselekedeteire nem a türelem és az empátia volt jellemző, holott az ügyfélkapcsolatoknál alapvető ez a két érték.

– írják a közleményben, majd így folytatják:

Röviden: szomorúak vagyunk ezen cselekedetek miatt.

2 hozzászólásarrow_drop_down_circle

egyvandor
A repülő forgalom növekedésével felhígul ez a szolgáltatás is. egyre több a bunkó az iparban. Aki össze tudja hasonlítani az egy pár évvel ezelőtti kiszolgálást a maihoz, láthatja mekkora a minőség romlás.
Akár a kamionosok esetében. Egy negyedszázada a szakmát a legjava képviselte, nem vettek fel akárkit, ma meg már szinte szégyen kamionosnak lenni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.