A hazai vásárlók a legtudatosabbak közé tartoznak Kelet-Európában. Honfitársaink 82 százaléka állítja magáról, hogy vásárlásait tudatosan megtervezi előre. Emellett a hazai vevők több mint fele vásárlás közben rendszerint gyors döntést hoz a bolton belül - derül ki a GfK Hungária Shopper VIP kutatásából.
Forrás:
VG.hu
RSS tartalom,
A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
12 hozzászólásarrow_drop_down_circle
...ez az amit nem értek.
Addig kell beosztani, amig van mit, ehhez is érteni kell, mert a semmit már könnyű, ahhoz meg nem kell semmiféle értelem.-
@kevijeni: Küszöb az nálam sincs.......előrelátó voltam.:))
Unom már, hogy állandóan kelet-európaiaknak neveznek minket! (Ennél már csak a hasonlóképpen "keleti" csehek esete viccesebb, akiknek a fővárosa csupáncsak 150 kilométerrel esik nyugatabbra, mint az úgymond "nyugati" Ausztriáé, a szintén kedvelt "kelet-közép-európai" elnevezés pedig eleve hibás, ugyanis nem létezik külön Kelet-Közép-Európa, Nyugat-Közép-Európa stb.) Jó lenne, ha az újságíróktól a közvélemény-kutató cégekig mindenki felfogná végre, hogy az úgynevezett keleti blokk 20 éve eltűnt a történelem süllyesztőjében, és el kéne felejteni az ilyen beskatulyázásokat.
Új hozzászólás